Bjort Opublikowano 9 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Witam, Ostatnio otrzymałam używany laptop Toshiba (szczegóły w załączonym screenie). Wszystko śmigało błyskawicznie, jednak teraz od jakichś 2 - 3 dni znacznie spowolnił. Objawy to: ścinanie się kursora - potrafi się "zamrozić" w miejscu do 20 sekund, kilkanaście razy podczas pracy. znikanie wszystkich ikonek i paska zadań z pulpitu - czysty pulpit na kilka sekund aplikacje jak Firefox czy LibreCalc przy zamykaniu/pracy często zawieszają się - nawet jak jest to kilka kart czy nieduży plik, robią się szare i z tekstem [Not Responding]. Tak jak Eksplorator Windows czy Panel sterowania. Podłączenie do sieci uczelnianej wydaje się nie mieć wpływu, bo podłączałam się do niej jeszcze wcześniej tym samym urządzeniem, ściągając antywira i nie było problemów. Przy FRST wyskoczył komunikat, również w załączniku pokazany. Tak jak zacięcie się eksploratora przy otwieraniu przez niego losowego folderu. Ostatnio instalowane były AVG 2015, Private firewall 7.0, LibreOffice, K Lite pack 1120Standard a także nastąpiło aktualizowanie się systemu z restartem; po tym czasie pojawiły się problemy. Proszę o pomoc. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 9 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Masz kilka punktów przywracania ==================== Restore Points =========================21-02-2015 12:41:31 Windows Update30-05-2015 12:52:42 Zainstalowano: Microsoft Office Professional Edition 200302-06-2015 10:11:33 Installed Toshiba Book Place.04-06-2015 16:08:57 Installed AVG 201504-06-2015 16:09:24 Installed AVG 201508-06-2015 10:05:49 Windows Update cofnij system i sprawdź , która aktualizacja tak wpłyneła na system. Odnośnik do komentarza
Bjort Opublikowano 22 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Dziękuję za radę, cofnęłam się do momentu sprzed windows update i instalacji avg, wszystko gra. Jednak znalazłam resztki nortona (screen) i nie da rady ich usunąć przez narzędzie systemu windows, a obawiam się że to on mógł wchodzić w sprzeczność z avg i może teraz robić problemy z kolejnym antywirem. Jest jakiś sposób żeby go się pozbyć? Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 22 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Zrób nowy skan FRST i wstaw raporty. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się