Webasia Opublikowano 2 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 dzien dobry, od minimum tygodnia mam problem, system coraz dluzej sie laduje, coraz czesciej i coraz dluzej pokazuje sie ikonka ladowania (to krecace sie koleczko) kolo kursora... wlasciwie ostatnio to jest caly czas no i od kilku dni dostaje emaile zwrotne, ze moja wiadomosc nie zostala dostarczona, mimo , ze nie wysylalam tych wiadomosci... obawiam sie, ze moge miec jakiegos niechcianego goscia na moim komputerze, Windows 8.1 64 bit, chrome, Outlook 2010, ponizej dolaczam logi bardzo prosze o sprawdzenie logow i dalsze instrukcje jak sie tego pozbyc pozdrawiam Barbara W Shortcut.txt Addition.txt FRST.txt SKAN GMERA.txt Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 3 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 W systemie są resztki po antywirusie McAfee. Pobierz firmowy deinstalator http://us.mcafee.com/apps/supporttools/mcpr/mcpr.asp Uruchom narzedzie i zastosuj. Restart i dajesz nowy skan FRST - opcji Adiition i Shortcut nie zaznaczaj. Odnośnik do komentarza
Webasia Opublikowano 3 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 dziekuje. Zrobilam jak poradziles i nastepny skan ponizej FRST.txt Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 3 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 1. Otwórz notatnik i wklej CloseProcesses:CHR HKU\S-1-5-21-847376195-2476872231-1730056214-1001\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction <======= ATTENTIONHKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Policy restriction <======= ATTENTION HKLM\...\Run: [] => [X] S3 aswTap; \SystemRoot\system32\DRIVERS\aswTap.sys [X]S3 tap0901; \SystemRoot\system32\DRIVERS\tap0901.sys [X]Reg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /fReg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /fReg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /fEmptyTemp: plik zapisz jako fixlist.txt i umieśc w C:\Users\Barbara\Desktop\FIXITPC. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Po usuwaniu powstanie raport fixlog.txt - przedstaw go. system coraz dluzej sie laduje, coraz czesciej i coraz dluzej pokazuje sie ikonka ladowania Masz sporo programów w autostarcie HKLM\...\Run: [TSSSrv] => C:\Program Files (x86)\TOSHIBA\System Setting\TSSSrv.exe [296520 2013-09-11] (TOSHIBA Corporation)HKLM\...\Run: [TecoResident] => C:\Program Files\TOSHIBA\Teco\TecoResident.exe [178016 2013-08-21] (TOSHIBA Corporation)HKLM\...\Run: [TosWaitSrv] => C:\Program Files\TOSHIBA\TPHM\TosWaitSrv.exe [354144 2013-08-13] (TOSHIBA Corporation)HKLM\...\Run: [TCrdMain] => C:\Program Files\TOSHIBA\Hotkey\TCrdMain_Win8.exe [2556768 2013-08-17] (TOSHIBA Corporation)HKLM\...\Run: [Classic Start Menu] => C:\Program Files\Classic Shell\ClassicStartMenu.exe [161984 2014-04-20] (IvoSoft)HKLM-x32\...\Run: [AmIcoSinglun64] => C:\Program Files (x86)\AmIcoSingLun\AmIcoSinglun64.exe [383768 2002-04-12] (Alcor Micro Corp.)HKLM-x32\...\Run: [1.TPUReg] => C:\Program Files (x86)\TOSHIBA\PasswordUtility\readLM.exe [2216800 2013-03-27] (TOSHIBA)HKLM-x32\...\Run: [TSVU] => c:\Program Files\TOSHIBA\TOSHIBA Smart View Utility\TosSmartViewLauncher.exe [516512 2013-07-23] (TOSHIBA)HKLM-x32\...\Run: [bCSSync] => C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\BCSSync.exe [89184 2012-11-05] (Microsoft Corporation)HKLM-x32\...\Run: [intuit SyncManager] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Intuit\Sync\IntuitSyncManager.exe [2643320 2012-11-26] (Intuit Inc. All rights reserved.)HKLM-x32\...\Run: [RIMBBLaunchAgent.exe] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Research In Motion\USB Drivers\RIMBBLaunchAgent.exe [443408 2014-03-18] (BlackBerry Limited)HKLM-x32\...\Run: [RIM PeerManager] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Research In Motion\Tunnel Manager\PeerManager.exe [4494848 2014-06-23] (Research In Motion Limited)HKLM-x32\...\Run: [CanonQuickMenu] => C:\Program Files (x86)\Canon\Quick Menu\CNQMMAIN.EXE [1284680 2014-03-25] (CANON INC.)HKLM-x32\...\Run: [iJNetworkScannerSelectorEX] => C:\Program Files (x86)\Canon\IJ Network Scanner Selector EX\CNMNSST.exe [438888 2014-01-15] (CANON INC.)HKLM-x32\...\Run: [DivXMediaServer] => C:\Program Files (x86)\DivX\DivX Media Server\DivXMediaServer.exeHKLM-x32\...\Run: [sunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [335232 2015-04-10] (Oracle Corporation)Winlogon\Notify\igfxcui: C:\Windows\system32\igfxdev.dll (Intel Corporation) Spróbuj część tych wpoisów wyłaczyć w Autoruns > zakładka Logon. Po wyłaczeniu wpisów uruchom system ponownie i sprawdź https://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb963902 Odnośnik do komentarza
Webasia Opublikowano 3 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 ok, plik fixlog ponizej zaraz zaczynam walczyc z autostartem.... nie wiem tylko ktore programiki sa wazne... a ktore moge zamknac... ale poprobuje, ok Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 3 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 nie wiem tylko ktore programiki sa wazne... a ktore moge zamknac... ale poprobuje, ok zacznij bez pospiechu wyłaczać wpisy dotyczące Toshiby. A potem restart. Odnośnik do komentarza
Webasia Opublikowano 5 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 zacznij bez pospiechu wyłaczać wpisy dotyczące Toshiby. A potem restart. ok, bardzo dziekuje juz wszystk zaczelo w miare dobrze chodzic jeszcze raz - dziekuje Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 6 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 Zrób nowy skan FRST. Nie zaznaczaj opcji Additions i Shortcut. Odnośnik do komentarza
Webasia Opublikowano 7 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 Zrób nowy skan FRST. Nie zaznaczaj opcji Additions i Shortcut. ok, tutaj swiezutki skan:) FRST1.txt Odnośnik do komentarza
Webasia Opublikowano 10 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 No i jak tam? czy wszystko juz jest w porzadku? pozdrawiam basia Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 16 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 Wg. mnie tamat do zamknięcia. Należy wykonać kroki końcowe. Zastosuj Delfix i opróżnij foldery przywracania systemu. https://www.fixitpc.pl/topic/5-dezynfekcja-kroki-finalizujace-temat/page__p__42415?do=findComment&comment=42415 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się