Skocz do zawartości

nieustajaco ikonka ladowania kolo kursora, wysylanie emaili bez mojego udzialu


Rekomendowane odpowiedzi

dzien dobry,

od minimum tygodnia mam problem, system coraz dluzej sie laduje, coraz czesciej i coraz dluzej pokazuje sie ikonka ladowania (to krecace sie koleczko) kolo kursora... wlasciwie ostatnio to jest caly czas :( no i od kilku dni dostaje emaile zwrotne, ze moja wiadomosc nie zostala dostarczona, mimo , ze nie wysylalam tych wiadomosci... obawiam sie, ze moge miec jakiegos niechcianego goscia na moim komputerze, Windows 8.1 64 bit, chrome, Outlook 2010, ponizej dolaczam logi

bardzo prosze o sprawdzenie logow i dalsze instrukcje jak sie tego pozbyc :)

pozdrawiam

Barbara W

 

Shortcut.txt

Addition.txt

FRST.txt

SKAN GMERA.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

1. Otwórz notatnik i wklej

 

CloseProcesses:
CHR HKU\S-1-5-21-847376195-2476872231-1730056214-1001\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction <======= ATTENTION
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Policy restriction <======= ATTENTION

HKLM\...\Run: [] => [X]

S3 aswTap; \SystemRoot\system32\DRIVERS\aswTap.sys [X]
S3 tap0901; \SystemRoot\system32\DRIVERS\tap0901.sys [X]
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
EmptyTemp:

 

plik zapisz jako fixlist.txt i umieśc w C:\Users\Barbara\Desktop\FIXITPC. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Po usuwaniu powstanie raport fixlog.txt - przedstaw go.

 

system coraz dluzej sie laduje, coraz czesciej i coraz dluzej pokazuje sie ikonka ladowania

 

 

 

Masz sporo programów w autostarcie

 

HKLM\...\Run: [TSSSrv] => C:\Program Files (x86)\TOSHIBA\System Setting\TSSSrv.exe [296520 2013-09-11] (TOSHIBA Corporation)
HKLM\...\Run: [TecoResident] => C:\Program Files\TOSHIBA\Teco\TecoResident.exe [178016 2013-08-21] (TOSHIBA Corporation)
HKLM\...\Run: [TosWaitSrv] => C:\Program Files\TOSHIBA\TPHM\TosWaitSrv.exe [354144 2013-08-13] (TOSHIBA Corporation)
HKLM\...\Run: [TCrdMain] => C:\Program Files\TOSHIBA\Hotkey\TCrdMain_Win8.exe [2556768 2013-08-17] (TOSHIBA Corporation)
HKLM\...\Run: [Classic Start Menu] => C:\Program Files\Classic Shell\ClassicStartMenu.exe [161984 2014-04-20] (IvoSoft)
HKLM-x32\...\Run: [AmIcoSinglun64] => C:\Program Files (x86)\AmIcoSingLun\AmIcoSinglun64.exe [383768 2002-04-12] (Alcor Micro Corp.)
HKLM-x32\...\Run: [1.TPUReg] => C:\Program Files (x86)\TOSHIBA\PasswordUtility\readLM.exe [2216800 2013-03-27] (TOSHIBA)
HKLM-x32\...\Run: [TSVU] => c:\Program Files\TOSHIBA\TOSHIBA Smart View Utility\TosSmartViewLauncher.exe [516512 2013-07-23] (TOSHIBA)
HKLM-x32\...\Run: [bCSSync] => C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\BCSSync.exe [89184 2012-11-05] (Microsoft Corporation)
HKLM-x32\...\Run: [intuit SyncManager] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Intuit\Sync\IntuitSyncManager.exe [2643320 2012-11-26] (Intuit Inc. All rights reserved.)
HKLM-x32\...\Run: [RIMBBLaunchAgent.exe] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Research In Motion\USB Drivers\RIMBBLaunchAgent.exe [443408 2014-03-18] (BlackBerry Limited)
HKLM-x32\...\Run: [RIM PeerManager] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Research In Motion\Tunnel Manager\PeerManager.exe [4494848 2014-06-23] (Research In Motion Limited)
HKLM-x32\...\Run: [CanonQuickMenu] => C:\Program Files (x86)\Canon\Quick Menu\CNQMMAIN.EXE [1284680 2014-03-25] (CANON INC.)
HKLM-x32\...\Run: [iJNetworkScannerSelectorEX] => C:\Program Files (x86)\Canon\IJ Network Scanner Selector EX\CNMNSST.exe [438888 2014-01-15] (CANON INC.)
HKLM-x32\...\Run: [DivXMediaServer] => C:\Program Files (x86)\DivX\DivX Media Server\DivXMediaServer.exe
HKLM-x32\...\Run: [sunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [335232 2015-04-10] (Oracle Corporation)
Winlogon\Notify\igfxcui: C:\Windows\system32\igfxdev.dll (Intel Corporation)

 

Spróbuj część tych wpoisów wyłaczyć w Autoruns > zakładka Logon. Po wyłaczeniu wpisów uruchom system ponownie i sprawdź

 

https://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb963902

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...