Artixx Opublikowano 30 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2015 Witam, mam ogromny problem z systemem, wczoraj pokusiłem się o zainstalowanie Windows 7 Ultimate x64, problem zaczął się zaraz po zainstalowaniu. Podejrzewam, że "usterka" pojawiła się z mojej głupoty gdyż nie zainstalowałem od razu antywirusa, zaczęło się od tego, że samoczynnie instalowało się jakieś zupełnie niepotrzebne oprogramowanie, zainstalowałem zaraz nod32, lecz on tylko zasypał ekran komunikatami o "potencjalnym zagrożeniu", postanowiłem zainstalować Malwarebytes Anti-Malware po przeskanowaniu okazało się, że jest masa szkodliwego oprogramowania ( mogę dołączyć log z informacją jakie oprogramowanie zostało skasowane). Następnym krokiem była instalacja ComboFix'a i skanowanie (mogę dołączyć log). Teraz tu leży moje pytanie, a zarazem prośba o sprawdzenie logów czy udało mi się skutecznie skasować te śmieci. Nie wiem czy to może mieć związek z tymi wirusami, ale miałem problem z zaporą systemu, która nie chciała się włączyć automatycznie (z tym sobie poradziłem, zrobiłem to ręcznie), w praniu wyjdzie jakie jeszcze skutki przyniosły te wirusy. Proszę o pomoc gdyż komputer niezbędny mi jest do pracy. Addition.txt FRST.txt GMER.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Artixx Opublikowano 13 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 Czy ktokolwiek jest w stanie mi pomóc, mianowicie przejrzeć te logi i określić czy nie posiadam jakichś uciążliwych wirusów, których mój antywirus nie widzi ? Czytałem regulamin i wiem, że "podbijanie" postów jest niedozwolone, lecz jest to dla mnie dość istotna sprawa, na chwile obecną staram się jak najmniej korzystać z komputera, bo nie wiem co mu dolega, a to mnie paraliżuje. Odnośnik do komentarza
Rucek Opublikowano 19 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 Trzeba czekać na Picasso, Naathim, Jessi albo Zappę, są duze opóźnienia na forum. Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 19 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 Otwórz notatnik i wklej CloseProcesses:CreateRestorePoint:CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction <======= ATTENTIONHKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Policy restriction <======= ATTENTIONHKU\S-1-5-21-1166034103-2044418019-3407044678-1000\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Policy restriction <======= ATTENTIONHKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = www.google.comHKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = www.google.comHKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = www.google.comHKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = www.google.comHKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = www.google.comHKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearchHKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=msnhomeHKU\S-1-5-21-1166034103-2044418019-3407044678-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearchSearchScopes: HKU\S-1-5-21-1166034103-2044418019-3407044678-1000 -> DefaultScope {E733165D-CBCF-4FDA-883E-ADEF965B476C} URL =S3 catchme; \??\C:\ComboFix\catchme.sys [X]S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]S4 YouTubeAcceleratorService; C:\Program Files (x86)\YouTube Accelerator\YouTubeAcceleratorService.exe [1509320 2015-05-30] (GOOBZO)Task: {18351A95-C6FB-4B0E-8160-D1025803A7DB} - \ASP No Task File <==== ATTENTIONTask: {2213EF14-772A-46DA-AAB6-F49EAA9D3C71} - \ShopperProJSUpd No Task File <==== ATTENTIONTask: {2CC37559-56B8-4DDB-890A-309F3D4C5BD9} - \SmartWeb Upgrade Trigger Task No Task File <==== ATTENTIONTask: {3EA784C1-33CB-4772-89C5-3ABE52B27F88} - System32\Tasks\{8AAD4043-004A-469F-B853-FF97D7CC4A10} => pcalua.exe -a C:\Users\Artur19E68\AppData\Roaming\istartsurf\UninstallManager.exe -c -ptid=squadmTask: {8957C5E4-EF1C-4E64-8E38-28401954BA65} - System32\Tasks\YTAUpdate => C:\Program Files (x86)\YouTube Accelerator\Updater.exe [2015-05-30] (Goobzo) <==== ATTENTIONTask: {CD62D989-46BF-40C4-8CC1-04EBD491E823} - \SPDriver No Task File <==== ATTENTIONTask: {D0AA78CD-7397-4EF6-B0E4-D2FC5D26702E} - \ShopperPro No Task File <==== ATTENTIONC:\Program Files (x86)\YouTube AcceleratorC:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\YouTube AcceleratorEmptyTemp: plik zapisz jako fixlist.txt i umieść w C:\Users\Artur19E68\Downloads. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Przedstaw raport fixlog.txt 2. Z panelu programów odinstaluj Shopper-Pro 3. Wykonaj nowy skan FRST - opcji Addition i Shortcut nie zaznaczaj. Odnośnik do komentarza
Artixx Opublikowano 20 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 (edytowane) Zrobiłem wszystko tak jak kazałeś lecz teraz chcąc wrzucić logi ponownie do sprawdzenia pojawił się kolejny problem, komputer który jest podpięty kablowo pod router stracił całkowity dostęp do internetu, wyświetla się tylko komunikat o treści "DNS_PROBE_FINISHED_NO_INTERNET". Zmusiło mnie do wyciągnięcia laptopa. Laptop podłączony jest pod ten sam router tyle, że za pomocą Wi-Fi więc wykluczam problem z routerem. Ciekawe jest to, że pingowanie nie wyświetla żadnego błędu. Edit: Uporałem się z tym problemem, komenda "netsh winsock reset" pomogła Fixlog.txt FRST.txt Edytowane 20 Czerwca 2015 przez Artixx Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 21 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2015 Dołacz log C:\ComboFix.txt Odnośnik do komentarza
Artixx Opublikowano 21 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2015 Dołączam stary log z ComboFix'a, mogę również zrobić nowy. ComboFix.txt Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 22 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 mogę również zrobić nowy. Żadnych nowych logów z Cobofix nie rób. 1. Otwórz notatnik i wklej CloseProcesses: Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\ShopperPro /f Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\YouTube Accelerator" /f C:\Users\Artur19E68\SupTab CMD: netsh winsock reset Reboot: plik zapisz jako fixlist.txt i umieść w C:\Users\Artur19E68\Downloads. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Przedstaw raport fixlog.txt 2. Odinstaluj w prawidłowy sposób Combofix start > polecenie uruchom wklej komendę c:\users\Artur19E68\Downloads\ComboFix.exe /uninstall Odnośnik do komentarza
Artixx Opublikowano 22 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Raport z FRST: Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 24 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 zrób nowy skan FRST wstaw logi i bedziemy konczyć. Odnośnik do komentarza
Artixx Opublikowano 24 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 logi z FRST : Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 25 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 Otwórz notatnik i wklej: C:\ComboFix.txtC:\Windows\erdntC:\Users\Public\Documents\GOOBZOC:\Program Files (x86)\443d5019-b6cc-436f-b330-4190d69529eeC:\Program Files (x86)\38654086-845e-43c8-938b-27901e69b340Task: {AEB0E017-38BA-4C4A-9CCA-E55AF6B1D11E} - System32\Tasks\YTAUpdate_logon => C:\PROGRA~2\YOUTUB~1\Updater.exe <==== ATTENTIONTask: {C633D482-2755-4A4A-AB54-AAB8C3315AD5} - \SPBIW_UpdateTask_Time_333932383431383333382d7855236c575a4a5741415034 No Task File <==== ATTENTIONReboot: plik zapisz jako fixlist.txt i umieść w C:\Users\Artur19E68\Downloads. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Przedstaw raport fixlog.txt 2. Przez Shift + Delete skasuj z dysku folder C:\FRST 4. Zastosuj Delfix i opróznij foldery przwracania systemu https://www.fixitpc.pl/topic/5-dezynfekcja-kroki-finalizujace-temat/page__p__42415?do=findComment&comment=42415 Odnośnik do komentarza
Artixx Opublikowano 25 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 Foldery opróżnione, Delfix zastosowany. Czy to oznacza, że mój komputer pozbawiony już jest wirusów/zbędnego oprogramowania ? DelFix.txt Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 26 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 Czy to oznacza, że mój komputer pozbawiony już jest wirusów/zbędnego oprogramowania ? Raczej tak. Mozesz profilaktycznie wykonać pełny skan dysku ESETEM. Odnośnik do komentarza
Artixx Opublikowano 26 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 W takim razie dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się