Stefanija Opublikowano 15 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Dzień dobry, od pewnego czasu zmagam się z problemem zbyt długiego uruchamiania się systemu (niekiedy zmuszona jestem odczekać nawet kilkanaście minut, aż wszystkie aplikacje i programy otworzą się), który z kolei przekłada się na fatalną kondycję w jego dalszej pracy. Bo kiedy system już się jakoś uruchomi, to później każda próba otworzenia jakiegokolwiek folderu na dysku C lub D, programu, zdjęcia itp., a niekiedy nawet zwykłe kliknięcie na ikonkę skutkuje jego paraliżem (w Menadżerze zadań pojawia się "Brak odpowiedzi"). Zauważyłam także prawidłowość, że w sytuacji, gdy po którejś z prób uruchomienia systemu ikonki i aplikacje przy autostarcie pojawiają się szybciej niż dotychczas, to wtedy wspomniane wyżej problemy nie występują, a laptop działa sprawnie. Niestety z powodu ciągłego zawieszania się programów i ogólnie złej kondycji systemu udało mi się sporządzić tylko te dwa raporty. Pozdrawiam. FRST.txt Addition.txt Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 19 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 jest tu sporo adware i zupełnie niepotrzebnego oprogramowania. 1. Otwórz notatnik i wklej CloseProcesses:HKLM\...\Run: [NPSStartup] => [X]HKU\S-1-5-19\...\RunOnce: [nltide_2] => regsvr32 /s /n /i:U shell32HKU\S-1-5-19\...\RunOnce: [nltide_3] => rundll32 advpack.dll,LaunchINFSectionEx nLite.inf,C,,4,NHKU\S-1-5-20\...\RunOnce: [nltide_2] => regsvr32 /s /n /i:U shell32HKU\S-1-5-20\...\RunOnce: [nltide_3] => rundll32 advpack.dll,LaunchINFSectionEx nLite.inf,C,,4,NHKU\S-1-5-18\...\RunOnce: [nltide_2] => regsvr32 /s /n /i:U shell32HKU\S-1-5-18\...\RunOnce: [nltide_3] => rundll32 advpack.dll,LaunchINFSectionEx nLite.inf,C,,4,NHKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Policy restriction <======= ATTENTIONSearchScopes: HKLM -> {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} URL = http://startsear.ch/?aff=2&src=sp&cf=30900424-1de3-11e2-9cb5-001a73392c8d&q={searchTerms}SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} URL = http://startsear.ch/?aff=2&src=sp&cf=30900424-1de3-11e2-9cb5-001a73392c8d&q={searchTerms}SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1060284298-2147154963-839522115-1003 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = http://search.v9.com/web/?q={searchTerms}SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1060284298-2147154963-839522115-1003 -> {171DEBEB-C3D4-40b7-AC73-056A5EBA4A7E} URL = http://websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=ORJ&o=100000027&src=crm&q={searchTerms}&locale=en_US&apn_ptnrs=U3&apn_dtid=OSJ000YYPL&apn_uid=AB1111E1-2EC7-44DF-AFAD-AE38CA13EE17&apn_sauid=68DBDC0E-B595-45FE-964F-3E762046BF80SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1060284298-2147154963-839522115-1003 -> {2AB582F3-130F-439A-9AFF-D7A9AF2CC214} URL = http://isearch.avg.com/search?cid={5071202F-549E-4184-AAFE-0ACDC17CCF36}&mid=16ac0536431747d1bf10d15335ddc57e-563424ff8416fc81fd4757abb07d68bf87fcca3e&lang=pl&ds=AVG&pr=fr&d=2012-02-01 20:41:46&v=10.0.0.7&sap=dsp&q={searchTerms}SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1060284298-2147154963-839522115-1003 -> {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://search.v9.com/web/?q={searchTerms}Toolbar: HKU\S-1-5-21-1060284298-2147154963-839522115-1003 -> No Name - {E7DF6BFF-55A5-4EB7-A673-4ED3E9456D39} - No FileToolbar: HKU\S-1-5-21-1060284298-2147154963-839522115-1003 -> No Name - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - No FileToolbar: HKU\S-1-5-21-1060284298-2147154963-839522115-1003 -> No Name - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - No FileFF ExtraCheck: C:\Program Files\mozilla firefox\firefox.cfg [2015-04-23] <==== ATTENTIONS3 EraserUtilDrv11220; \??\C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\EENGINE\EraserUtilDrv11220.sys [X]S3 esgiguard; \??\C:\Program Files\Enigma Software Group\SpyHunter\esgiguard.sys [X]S4 IntelIde; No ImagePathS3 UIUSys; system32\DRIVERS\UIUSYS.SYS [X]EmptyTemp: plik zapisz jako fixlist.txt i umieść w D:\Nowy folder (2)\FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. 2. Odinstaluj z panelu programów Advanced SystemCare 8BrowserProtectBrowseSmartDriver Booster 2.3SweetIM for Messenger 3.7SweetPacks bundle uninstalleIObit Malware FighterIObit Uninstaller 3. Przedstaw raport fixlog.txt i zrób nowy skan FRST Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się