kokmen Opublikowano 1 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Dzień dobry Ktoś przyniósł mi na pamięci flash jakieś świństwo, które spowodowało, że we wszystkich podpiętych nośnikach pendrive zamiast plików tworzy się skrót o tej samej nazwie co pendrive.Każdy nowo podpięty nośnik jest od razu infekowany i przenosi zarazę na kolejne PC. Nie mogę uruchomić USBfix- wyskakuje błąd (screen) poniżej Gorąca prośba o analizę i pomoc w problemie - mam to świństwo aktualnie na 2 PC Addition.txt FRST.txt GMER.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 1 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 1) Odinstaluj niepotrzebny Akamai NetSession Interface 2) Odinstaluj te programy: Ask Toolbar (HKLM-x32\...\{86D4B82A-ABED-442A-BE86-96357B70F4FE}) (Version: 1.15.14.0 - Ask.com) <==== ATTENTIONAsk Toolbar Updater (HKU\S-1-5-21-637789347-3411735977-3138111424-1000\...\{79A765E1-C399-405B-85AF-466F52E918B0}) (Version: 1.2.3.29495 - Ask.com) <==== ATTENTION 3) Otwórz Notatnik i wklej w nim: Task: {9A68C9BC-A00A-483F-B054-FAA200F33215} - System32\Tasks\Scheduled Update for Ask Toolbar => C:\Program Files (x86)\Ask.com\UpdateTask.exe <==== ATTENTIONC:\Users\Sebastian\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exeHKLM-x32\...\Run: [] => [X]HKLM-x32\...\Run: [ApnUpdater] => "C:\Program Files (x86)\Ask.com\Updater\Updater.exe"HKU\S-1-5-21-637789347-3411735977-3138111424-1000\...\Run: [AdobeBridge] => [X]HKU\S-1-5-21-637789347-3411735977-3138111424-1000\...\Run: [Akamai NetSession Interface] => C:\Users\Sebastian\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe [4673432 2014-10-30] (Akamai Technologies, Inc.)HKU\S-1-5-21-637789347-3411735977-3138111424-1000\...\CurrentVersion\Windows: [Load] C:\ProgramData\msqfjiv.exe <===== ATTENTIONC:\ProgramData\msqfjiv.exeSearchScopes: HKU\S-1-5-21-637789347-3411735977-3138111424-1000 -> {C8128FA0-256D-424E-8BE4-FA57E16B2F46} URL = http://websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=ORJ&o=&src=kw&q={searchTerms}&locale=&apn_ptnrs=U3&apn_dtid=OSJ000YYPL&apn_uid=017EE723-031B-4C48-8B2A-2DF4B05DF50E&apn_sauid=7509D55D-B9E7-49C2-934E-D7D0B9C604F5BHO-x32: Ask Toolbar -> {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} -> C:\Program Files (x86)\Ask.com\GenericAskToolbar.dll No FileToolbar: HKLM-x32 - Ask Toolbar - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - C:\Program Files (x86)\Ask.com\GenericAskToolbar.dll No FileToolbar: HKU\S-1-5-21-637789347-3411735977-3138111424-1000 -> No Name - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - No FileToolbar: HKU\S-1-5-21-637789347-3411735977-3138111424-1000 -> No Name - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - No FileFF SearchEngineOrder.1: Ask.comFF Keyword.URL: hxxp://websearch.ask.com/redirect?client=ff&src=kw&tb=ORJ&o=&locale=&apn_uid=017EE723-031B-4C48-8B2A-2DF4B05DF50E&apn_ptnrs=U3&apn_sauid=7509D55D-B9E7-49C2-934E-D7D0B9C604F5&apn_dtid=OSJ000YYPL&&q=FF SearchPlugin: C:\Users\Sebastian\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\qc8hs5n7.default\searchplugins\askcom.xml [2013-01-16]FF Extension: Ask Toolbar - C:\Users\Sebastian\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\qc8hs5n7.default\Extensions\toolbar@ask.com [2013-01-16]CHR Extension: (Ask Toolbar) - C:\Users\Sebastian\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Profile 1\Extensions\aaaaojmikegpiepcfdkkjaplodkpfmlo [2013-03-05]EmptyTemp: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST.exeUruchom FRST i kliknij przycisk Fix.Powstanie plik fixlog.txt.Daj ten log. 4) Wyłącz swego Antywirusa, ściągnij od nowa USBFix, i użyj go. jessi Odnośnik do komentarza
kokmen Opublikowano 1 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 fixlog poniżej zabieram się za pkt 4 USBFIXa Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
kokmen Opublikowano 1 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Mam antywirusa McAfeewyłączyłem zaporę i skanowanie w czasie rzeczywistym i nadal USBfix nie działa komunikat ten sam jak poprzednio Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 1 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Czyli wiemy, że nic nie wiemy. Otwórz Notatnik i wklej w nim: Folder: I:\B L U E Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST.Uruchom FRST i kliknij przycisk Fix.Powstanie plik fixlog.txt.Daj ten log. jessi Odnośnik do komentarza
kokmen Opublikowano 2 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 Bardzo dziękuje za pomoc na pozostałych 2 komputerach USBfix pomógł - ten okazał się oporny !Mimo wszytko postanowiłem postawić system od nowa - należało mu się od dawna Pewnie za jakiś czas poproszę o sprawdzenie logów jak wszystko zainstaluję Dziękuję i zamykam temat Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się