dibox Opublikowano 1 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Witam,zwracam się z prośbą o wsparcie w rozwiązaniu mego problemu.Problem może jest w tym że mam dosyć leciwy system i pełno tam wszystkiego niedobrego (Windows 7 64 bit)i od jakiegoś czasu zaczął mi kaprysić to znaczy: - podczas startu co jakiś czas chce sprawdzić dysk C ale wyświetla błąd sprawdzania i następuje normalny start sytemu -potrafi się zawiesić a po chwili (ok 2-3 min)następuje samoczynny restart poprzedzony blue screen 0x000000F4(dodana fotka) -dysk C jest dosyć zapełniony i raz pokazuje np.11GB, innym razem 15 GB a jeszcze innym 18 GB i znowu np13GB -bywa tak że po takim restarcie Outpost Security tracił wszystkie ustawienia i trzeba było wszystko ustawiać na nowo. Zmieniłem Outposta(przestał pobierać aktualizacje) i odinstalowałem Avire.Usunąłem Deamon Tols i wyczyściłem wpisy po Avira(mam teraz Bitdefender Total Security 2015) -czasem zawiesza się na Firefox i potrzebny restart(czasami sam program innym razem cały system) Proszę o pomoc bo w innym wypadku zostanie mi chyba tylko postawienie nowego systemu.Wszystkim zainteresowanym dziękuję i dołączam logi.Na pytania postaram się odpowiadać jak najszybciej,pozdrawiam dibox. Addition.txt FRST.txt GAMER.txt Shortcut.txt defogger_disable.txt Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 1 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Co do logów: Otwórz Notatnik i wklej w nim: Task: {CE1EC5DD-4323-4C2D-B8AC-3A111DBD2382} - System32\Tasks\GoforFilesUpdate => C:\Program Files (x86)\GoforFiles Updater\GFFUpdater.exe <==== ATTENTIONTask: {E8E81C54-FF9C-49AA-8373-BAE3F98D55A1} - System32\Tasks\YourFile DownloaderUpdate => C:\Program Files (x86)\YourFileDownloader Updater\YourFileUpdater.exe <==== ATTENTIONHKU\S-1-5-21-3203633311-1799429440-1605116918-1001\Software\Classes\.exe: => <===== ATTENTION!IE restricted site: HKU\S-1-5-21-3203633311-1799429440-1605116918-1001\...\dosearches.com -> hxxp://www.dosearches.comReg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\SpeedUpMyComputer" /fC:\Program Files (x86)\SmartTweakC:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Rovio\Angry Birds Seasons\Angry Birds Seasons.lnkC:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Polski Projekt Społeczności\ArcaniA - Upadek Setarrif.lnkC:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Polski Projekt Społeczności\Odinstaluj spolszczenie.lnkC:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\OBD-II Software\ScanTool.net\ScanTool.net for Windows v1.21 Read Me.lnkC:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\OBD-II Software\ScanTool.net\ScanTool.net for Windows v1.21.lnkC:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\OBD-II Software\ScanTool.net\Uninstall ScanTool.net for Windows v1.21.lnkC:\Users\dibox\Desktop\grykamil\Nowy folder (2)\Angry Birds Seasons.lnkSearchScopes: HKU\S-1-5-21-3203633311-1799429440-1605116918-1001 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = http://search.certified-toolbar.com?si=41460&bs=true&tid=2938&q={searchTerms}SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3203633311-1799429440-1605116918-1001 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = http://search.certified-toolbar.com?si=41460&bs=true&tid=2938&q={searchTerms}S2 Hamachi2Svc; "C:\Program Files (x86)\LogMeIn Hamachi\hamachi-2.exe" -s [X]S1 ArcSec; system32\drivers\ArcSec.sys [X]S3 cpuz130; \??\C:\Users\dibox\AppData\Local\Temp\cpuz130\cpuz_x64.sys [X]S3 cpuz136; \??\C:\Windows\TEMP\cpuz136\cpuz136_x64.sys [X]S1 EIO64; system32\DRIVERS\EIO64.sys [X]S4 nvvad_WaveExtensible; system32\drivers\nvvad64v.sys [X]S3 Synth3dVsc; System32\drivers\synth3dvsc.sys [X]S3 tsusbhub; system32\drivers\tsusbhub.sys [X]S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]C:\found.000C:\Users\dibox\ORTHOS.exeC:\Users\dibox\plik.regEmptyTemp: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST.exeUruchom FRST i kliknij przycisk Fix. ================== Co do problemów: musisz czekać na @Picasso - jest chora, więc nie wiadomo, kiedy będzie miała możliwość pomagania tu. jessi Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się