valdi80 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Temat przeniosłem do działu "Pomocy doraźnej". Witam, wczoraj miałem problem z uruchomieniem komputera, a gdy wreszcie go uruchomiłem, pojawia się komunikat o problemie uruchomienia pliku Background Container. Próbowałem przeskanować antywirusem, ale to nic nie dało. Próbowałem go nawet ręcznie wyłączyć z poziomu Narzędzi administracyjnych, ale tam również nie widać go. W jaki sposób mogę się tego pozbyć. Antywirus pewnie kiepski, bo darmowy AVG. Będę wdzięczny za każde wskazówki. Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 W jaki sposób mogę się tego pozbyć. Wstaw logi z FRST https://www.fixitpc.pl/topic/61-diagnostyka-ogolne-raporty-systemowe/#1 Odnośnik do komentarza
jessica Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Wstaw logi z FRST https://www.fixitpc.pl/topic/61-diagnostyka-ogolne-raporty-systemowe/#1 Przecież jest wyraźnie napisane: Temat przeniosłem do działu "Pomocy doraźnej". Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się