Skocz do zawartości

Zapora, błąd 0x6d9


Emila2304

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Chciałabym prosić o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. Wszystko zaczęło się od tego, kiedy po tygodniowej przerwie w używaniu laptopa, po włączeniu nie wykryto dostępnych połączeń. Nie jest to problem z routerem, bo inne urządzenia mają połączenie. Po wejściu w rozwiązywanie problemów pojawił się problem - 'system Windows nie wykrył automatycznie ustawień serwera proxy sieci'. Weszłam w zaporę systemu Windows, gdzie pojawił się informacja "Aktualizuj ustawienia zapory",jednak żadnych ustawień zmienić nie mogę. Przeprowadziłam odzyskiwanie, później odinstalowałam Avast, ale nic to nie dało. Otwierając 'zapora systemu Windows z zabezpieczeniami zaawansoanymi' wyświetla się błąd 0x6d9.

Przeczytałam, że można w tym wypadku skorzystać z naprawiaczy, użyłam ServicecRepair i firewall.bat, ale żaden nie poskutkował, dodam, że otwierając Usługi nie mogę uruchomić Zapory systemu , pojawia się komunikat o błędzie 87, sprawdziłam zależności Zapory i tak: Podstawowy aparat filtrowania jest uruchomiony, ale nie mogę znaleźć w usługach sterownika uwierzytelniania zapory.

Nie wiem co jeszcze mogę zrobić, dodam, że laptop był formatowany około miesiąc temu. 

Z góry dziękuję za pomoc

 

PS Problem z raportem GMER, załączam to co udało się otrzymać

 

FRST.txt

Addition.txt

Shortcut.txt

post-15502-0-41940000-1428838052_thumb.png

gmer.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Twój głowny problem z brakiem internetu wiąże sie z uszkodzeniem łańcucha Winsock.

 

Winsock: Missing Catalog9 entry, broken internet access. <===== ATTENTION.

 

Spróbujmy naprawić usterkę. Otwórz notatnik i wklej

 

CloseProcesses:
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => No File
U4 CmdAgent; No ImagePath
S3 Synth3dVsc; System32\drivers\synth3dvsc.sys [X]
S3 tsusbhub; system32\drivers\tsusbhub.sys [X]
S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
C:\Windows\win.ini
C:\Windows\ShellNew
Task: {39765B34-3D1D-45C8-A954-58A27F15EA93} - System32\Tasks\AVAST Software\Avast Integrity Check => C:\Windows\AswCheck.exe
Task: {3CC8B0B8-EDA5-4E03-A11F-654517007687} - System32\Tasks\avast! Emergency Update => C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastEmUpdate.exe
Task: {105C0E74-48D7-49B6-97B8-6B54BB9A2D23} - System32\Tasks\DriverEasy Scheduled Scan => C:\Program Files\Easeware\DriverEasy\DriverEasy.exe
Hosts:
CMD: netsh winsock reset

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść na Pulpicie. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Czekaj cierpliwie na wykonanie skryptu.

 

2. Dołacz plik fixlog.txt i zrób nowy skan FRST bez opcji Addition i Shortcut.

 

3. Korzystasz z Geek Buddy?

Odnośnik do komentarza

1. Przeklej mi zawartość pliku C:\Users\Emila\Desktop\firewall.bat > z prawokliku na plik > Edytuj

 

2. Widze, że zainstalowałaś Kaspesky.

 

3. Sprawdźmy jak wygląda stan usług w systemie. Uruchom FRST i zostaw zanaczone tylko Registry i Services. Kliknij w Scan

 

ten program został wgrany przez osobę, która ostatnio formatowała mój laptop.

 

 

Odinstaluj wszystko co ma związek z Comodo.

Odnośnik do komentarza

Otwórz notatnik i wklej

 

CloseProcesses:
U4 klkbdflt2; system32\DRIVERS\klkbdflt2.sys [X]
C:\Users\Emila\Desktop\firewall.bat
C:\ProgramData\AVAST Software
Reg: reg query "HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\eventlog"
EmptyTemp:

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść na Pulpicie. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Dołacz plik fixlog.txt

 

Dlaczego konieczność odinstalowania Comodo?

 

Gekk Buddy pochodzi od Comodo. Nie widzę sensu aby siedziało w systemie.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...