Skocz do zawartości

Nie znaleziono punktu wejścia procedury _except_handler4_common w bibliotece msvcrt.dll


wojtekx126

Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Wygląda na to, że program z jakiegoś powodu przestaje działać i zamyka się. Spróbujmy zatem uruchomić go z aktywnym procdumpem.

 

Uruchomienie procdump w trybie oczekiwania:

 

1. Pobierz procdump [KLIK]

2. Utwórz na dysku katalog c:\dumps i wypakuj procdump.exe do tego katalogu.

3. Uruchom wiersz poleceń (Start-> w polu 'wyszukaj programy i pliki' wpisz cmd.exe)

4. Zmień katalog bieżący na c:\dumps

cd c:\dumps

5. Uruchom procdump w trybie oczekiwania na TS4

procdump.exe -e -ma -w "TS4.exe"

6. Dopiero w tym momencie spróbuj uruchomić TS4 i poczekaj, aż pojawi się komunikat błędu.

 

Plik zrzutu (.dmp) spakuj, wrzuć na zippyshare i w odpowiedzi daj link.

 

Przy okazji: zanim przygotujesz kolejny zrzut, pozbądź się Optimizer Monitor. Nie wydaje mi się, żeby był Ci do czegoś potrzebny.

 

m.

Odnośnik do komentarza

Nie wygląda to dobrze, niestety :(

Czy możesz mi przygotować log Dependency Walkera (.dwi) dla pliku "D:\sims4\THE SIMS 4\Game\Bin\3dmgame.dll", analogicznie, jak to robiłeś wcześniej dla pliku launchera? Nie do końca chcę się teraz bawić w rekonstrukcję tablicy importów, a obawiam się, że coś tu jest nie tak...

 

m.

Odnośnik do komentarza

No i jestem w kropce. W pliku .dwi nie widzę statycznego dowiązania do DX10+, choć nie wyklucza to wiązania dynamicznego. Martwi mnie ten "ERROR_CODE: (NTSTATUS) 0xc0000005 - Instrukcja spod 0x%08lx odwołuje się do pamięci pod adresem 0x%08lx. Pamięć nie może być %s.", choć nie bardzo widzę przyczynę, poza problemami z załadowaniem pliku "D:\sims4\THE SIMS 4\Game\Bin\3dmgame.dll". Przydałby się pełen natywny log procmona z zarejestrowaną próbą uruchomienia... spróbujmy zatem.

 

Przygotowanie logu Process Monitora:

- pobierz i uruchom Process Monitor [KLIK]. Kolejne zdarzenia powinny wypełniać okno procmona;
- uruchom swoją grę;

- po zamknięciu aplikacji zatrzymaj rejestrowanie (lupka na pasku narzędzi będzie przekreślona).

- File->Save. Zaznacz 'All events' i 'Native Process Monitor Format (.PML)'.

 

Tak utworzony plik spakuj (7-zip) i udostępnij. Zobaczymy, czy to nam jakoś pomoże...

 

m.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...