zawoor Opublikowano 24 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Witam, od około 3 miesięcy system dziwnie się zachowuje, podczas prób uruchamiania niektórych aplikacji wyświetla się następujący komunikat: System windows nie może odnaleźć pliku "tutaj ścieżka do apliakcji". Upewnij się, że wpisana nazwa jest poprawna i spróbuj ponownie." Dzieję się to przy wielu aplikacjach, najbardziej dokuczliwym jest to przy TeamViewer, gdyż jest to program mi niezbędny, lecz przestał się uruchamiać. Drugą nieprawidłowością jest pojawiający się biały napis podczas startu systemu: " turegopt program not found location skipping autocheck". Poza tym, niektóre aplikacje po uruchomieniu mają tylko swój "pasek" na pasku Start, lecz nie pojawia się okno programu ( nie można go wywołać na pulpit). System windows 7 64bit Załączone raporty z FRST i GMER: FRST: FRST.txt: http://wklej.org/id/1670213/ Addition.txt: http://wklej.org/id/1670216/ Shortcut.txt: http://wklej.org/id/1670217/ GMER: gmer.txt: http://wklej.org/id/1670218/ Proszę o sprawdzenie logów i ewentualne porady odnośnie problemów. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 To nie jest problem infekcji. Temat przenoszę do działu Windows. Pierwszy zestaw błędów prawdopodobnie pochodzi od Debuggera nałożonego przez TuneUp rzekomo "portable" (aplikacja portable jest w pełni przenośna i przetrzymuje wszystkie ustawienia w obrębie jednego własnego folderu). Nie istnieje już ścieżka D, ale pozostały filtry w rejestrze kierujące otwieranie aplikacji przez plik TuneUp. Błąd przy starcie także jest pozostałością po TuneUp. Inne pproblemy: nie jest wykluczony wpływ COMODO Internet Security. Wstępne akcje do przeprowadzenia: 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: CloseProcesses: CreateRestorePoint: HKLM-x32\...\Run: [] => [X] BootExecute: autocheck autochk * autocheck turegopt IFEO: [Debugger] "D:\DO SYSTEMU\PORTABLE\PORZĄDKOWANIE DYSKU\TuneUp Utilities 2013 13.0.2013.194 Portable\App\TuneUp\TUAutoReactivator32.exe" IFEO\can@netipconfig.exe: [Debugger] "D:\DO SYSTEMU\PORTABLE\PORZĄDKOWANIE DYSKU\TuneUp Utilities 2013 13.0.2013.194 Portable\App\TuneUp\TUAutoReactivator32.exe" IFEO\cvh.exe: [Debugger] "D:\DO SYSTEMU\PORTABLE\PORZĄDKOWANIE DYSKU\TuneUp Utilities 2013 13.0.2013.194 Portable\App\TuneUp\TUAutoReactivator32.exe" IFEO\dpadminconsole.exe: [Debugger] "D:\DO SYSTEMU\PORTABLE\PORZĄDKOWANIE DYSKU\TuneUp Utilities 2013 13.0.2013.194 Portable\App\TuneUp\TUAutoReactivator32.exe" IFEO\dpuserconsole.exe: [Debugger] "D:\DO SYSTEMU\PORTABLE\PORZĄDKOWANIE DYSKU\TuneUp Utilities 2013 13.0.2013.194 Portable\App\TuneUp\TUAutoReactivator32.exe" IFEO\hpconnectionmanager.exe: [Debugger] "D:\DO SYSTEMU\PORTABLE\PORZĄDKOWANIE DYSKU\TuneUp Utilities 2013 13.0.2013.194 Portable\App\TuneUp\TUAutoReactivator32.exe" IFEO\hpsf.exe: [Debugger] "D:\DO SYSTEMU\PORTABLE\PORZĄDKOWANIE DYSKU\TuneUp Utilities 2013 13.0.2013.194 Portable\App\TuneUp\TUAutoReactivator32.exe" IFEO\hptcs.exe: [Debugger] "D:\DO SYSTEMU\PORTABLE\PORZĄDKOWANIE DYSKU\TuneUp Utilities 2013 13.0.2013.194 Portable\App\TuneUp\TUAutoReactivator32.exe" IFEO\iastorui.exe: [Debugger] "D:\DO SYSTEMU\PORTABLE\PORZĄDKOWANIE DYSKU\TuneUp Utilities 2013 13.0.2013.194 Portable\App\TuneUp\TUAutoReactivator32.exe" IFEO\minimonv3.exe: [Debugger] "D:\DO SYSTEMU\PORTABLE\PORZĄDKOWANIE DYSKU\TuneUp Utilities 2013 13.0.2013.194 Portable\App\TuneUp\TUAutoReactivator32.exe" IFEO\mydvd12oem.exe: [Debugger] "D:\DO SYSTEMU\PORTABLE\PORZĄDKOWANIE DYSKU\TuneUp Utilities 2014 14.0.1001.204 Portable\App\PCTuneUp\TUAutoReactivator64.exe" IFEO\notebookdocs.exe: [Debugger] "D:\DO SYSTEMU\PORTABLE\PORZĄDKOWANIE DYSKU\TuneUp Utilities 2013 13.0.2013.194 Portable\App\TuneUp\TUAutoReactivator32.exe" IFEO\pdfvista.exe: [Debugger] "D:\DO SYSTEMU\PORTABLE\PORZĄDKOWANIE DYSKU\TuneUp Utilities 2013 13.0.2013.194 Portable\App\TuneUp\TUAutoReactivator32.exe" IFEO\powersav.exe: [Debugger] "D:\DO SYSTEMU\PORTABLE\PORZĄDKOWANIE DYSKU\TuneUp Utilities 2013 13.0.2013.194 Portable\App\TuneUp\TUAutoReactivator32.exe" IFEO\roxio burn.exe: [Debugger] "D:\DO SYSTEMU\PORTABLE\PORZĄDKOWANIE DYSKU\TuneUp Utilities 2014 14.0.1001.204 Portable\App\PCTuneUp\TUAutoReactivator64.exe" IFEO\skype.exe: [Debugger] "D:\DO SYSTEMU\PORTABLE\PORZĄDKOWANIE DYSKU\TuneUp Utilities 2013 13.0.2013.194 Portable\App\TuneUp\TUAutoReactivator32.exe" IFEO\skypelauncher.exe: [Debugger] "D:\DO SYSTEMU\PORTABLE\PORZĄDKOWANIE DYSKU\TuneUp Utilities 2013 13.0.2013.194 Portable\App\TuneUp\TUAutoReactivator32.exe" IFEO\solaris-pomoc.exe: [Debugger] "D:\DO SYSTEMU\PORTABLE\PORZĄDKOWANIE DYSKU\TuneUp Utilities 2013 13.0.2013.194 Portable\App\TuneUp\TUAutoReactivator32.exe" IFEO\teamviewer.exe: [Debugger] "D:\DO SYSTEMU\PORTABLE\PORZĄDKOWANIE DYSKU\TuneUp Utilities 2013 13.0.2013.194 Portable\App\TuneUp\TUAutoReactivator32.exe" IFEO\vci3srvctrl.exe: [Debugger] "D:\DO SYSTEMU\PORTABLE\PORZĄDKOWANIE DYSKU\TuneUp Utilities 2013 13.0.2013.194 Portable\App\TuneUp\TUAutoReactivator32.exe" IFEO\videowave12oem.exe: [Debugger] "D:\DO SYSTEMU\PORTABLE\PORZĄDKOWANIE DYSKU\TuneUp Utilities 2014 14.0.1001.204 Portable\App\PCTuneUp\TUAutoReactivator64.exe" Task: {92D3ABBA-579C-42B2-B0C9-6FE6FA8C0941} - System32\Tasks\{A206FD4D-0239-47CC-9DD3-91A0D785CA58} => pcalua.exe -a "D:\STS v11.0.0.A.exe" -d D:\ SearchScopes: HKLM -> {2fa28606-de77-4029-af96-b231e3b8f827} URL = http://eu.ask.com/web?q={searchterms}&l=dis&o=CMNTDF SearchScopes: HKLM-x32 -> {2fa28606-de77-4029-af96-b231e3b8f827} URL = http://eu.ask.com/web?q={searchterms}&l=dis&o=CMNTDF SearchScopes: HKU\S-1-5-21-4005531310-1041730253-2132813720-1001 -> {2fa28606-de77-4029-af96-b231e3b8f827} URL = http://eu.ask.com/web?q={searchterms}&l=dis&o=CMNTDF FF HKLM-x32\...\Firefox\Extensions: [otis@digitalpersona.com] - c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP ProtectTools Security Manager\Bin\FirefoxExt C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Wyłącz COMODO, gdyż przeszkodzi FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Zrób nowy log FRST z opcji Scan (bez Addition i Shortcut). Dołącz też plik fixlog.txt. Wypowiewdz się czy nadal występują błędy. Odnośnik do komentarza
Zanetis Opublikowano 15 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Mam podobny problem od prawie roku Jeśli chcę uruchomić plik exe lub program ze skrutu na pulpicie , to wyskakuje system windows nie może odnaleźć pliku. WIndows 7 64bit Northon Internet Seciurity Sprawdzałem CClinerem nic nie widzi , zresztą tak jak antyvirus. Jest wiel tematów lecz zawszcze jakiegoś programu nie mam co ludzie maja. Sprawdzałęm wpisy w rejestrze niby też nic nie mam Programy uruchomić i zainstalować mogę tylko w trybie awaryjnym windowsa Może ktoś minie troche poprawadzić aby to usunąć? Nie mam miejsca już na dyskach aby 1TB kopiować do formatu Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 15 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Zanetis, proszę się nie dopisywać do cudzych tematów. I brak danych. Proszę dostarczyć raporty z FRST. Odnośnik do komentarza
Zanetis Opublikowano 15 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Zanetis, proszę się nie dopisywać do cudzych tematów. I brak danych. Proszę dostarczyć raporty z FRST. Długo trwało zrobienie ratortu Więc w trakcie trwania napisałem . Teraz mam z FRST i GMER Nie chciałem pisać nowego tematu , więc podpiołem Napisać nowy temat ? Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt i GMER gmer.txt Odnośnik do komentarza
Zanetis Opublikowano 16 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 picasso napisałem nowy temat , proszę o odpowiedź https://www.fixitpc.pl/topic/27466-system-nie-mo%C5%BCe-znale%C5%BA%C4%87-pliku-exe-linki-itd/ Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się