fabios Opublikowano 10 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 Witam forumowiczów Poruszam ten temat, ponieważ podobno nie tylko mnie spotkała taka historia. Otóż pewnego dnia nie mogąc zalogować się do swojej poczty chciałem skorzystać z opcji odzyskiwania hasła i jakież spotkało mnie rozczarowanie. Jedyną opcja zmiany/odzyskania hasła jest opcja wysłania płatnego SMS'a (3,69 PLN z VAT). Zniknęła opcja skorzystania z alternatywnego adresu e-mail jakie inne portale i wcześniej o2.pl proponują do wykorzystania w celu odzyskania hasła. Oburzony, pozwoliłem sobie zadzwonić na prezentowany numer i oczywiście otrzymałem tylko potwierdzenie tego co wcześniej opisałem. Nie ma innej metody odzyskania hasła. Niemiła pani na moje pytanie, czy konto przestało być darmowe zaprzeczyła twierdząc, konto nadal jest darmowe... Ha, ha. Mamy jelenia. Stwierdziłem tylko, że jaką mam gwarancję, że po wysłaniu SMS'sa sytuacja nie powtórzy sie np. po dwóch dniach. Czyli może być taka sytuacja iż konto "DARMOWE" może okazać się droższą alternatywą od konta płatnego. Moja prośba do tych, których spotkała podobna sytuacja aby wpisywali się pod tym postem, bo wiem, że nie jest to odosobniony przypadek. Chętnie dołożę swoich starań aby taki proceder nie pozostał niezauważony. Są instytucje, które chętnie przyjrzą się takim staraniom. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się