Akari Opublikowano 8 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Witam, po uruchomieniu systemu pojawił mi się następujący komunikat: Wystąpił problem podczas uruchamiania pliku C:\PROGRA~1\COMMON~1\System\SysMenu.dll. Nie można odnaleźć określonego modułu. Czym to jest spowodowane i jak to naprawić? Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Dodatkowo wklejam załączniki FRST i ADDITION. Addition.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
Rucek Opublikowano 9 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Witam, raporty niepełne, sprobuj jeszcze zrobic log GMER i uzupełnij FRST o shortcut.txt. Tutaj masz instrukcje do gmera: https://www.fixitpc.pl/topic/60-diagnostyka-infekcje-typu-rootkit/?do=findComment&comment=318 łącznie mają być 4 raporty: GMER [recznie wklejasz wynik skanowania do pliku GMER.txt], FRST [FRST.txt, Addition.txt, Shortcut.txt], Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 17 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Błąd twoprzą obiekty "SMupdate" wstawione do Harmonogramu zadań przez adware. Działania do przeprowadzenia: 1. Odinstaluj zbędny AVG Web TuneUp. O ile to ożliwe, bo widać śladuy użycia AdwCleaner, który uszakadza tę instalację uniewmożliwiając poprawne usunięcie. 2. Otwórz Notatnik i wklej w nim: CloseProcesses: CreateRestorePoint: Task: {055378E5-2F0E-45CB-9151-639BF513EAC8} - System32\Tasks\{11976E8C-FC32-4DF2-A245-9A4714BC3603} => E:\Gw2Setup.exe Task: {23344DB2-5A38-449E-8ECD-0AF673FFBD56} - System32\Tasks\{9C9CD549-DEC2-4500-9F39-F8C43BCDFB95} => C:\Program Files (x86)\Electronic Arts\The Sims 3\Game\Bin\TS3.exe Task: {3BEC8210-8A2C-4DD5-A840-0D756DBA22C2} - System32\Tasks\{58DBCEFA-5789-442D-8446-B347E47C1133} => C:\Program Files (x86)\Electronic Arts\The Sims 3\Game\Bin\TS3.exe Task: {3F31E3C4-E941-438C-BE3A-8922BD097E3B} - System32\Tasks\{C485A807-6455-4D0F-ACC9-BB89AEB6B9E2} => C:\Program Files (x86)\Electronic Arts\The Sims 3\Game\Bin\TS3.exe Task: {69040DA2-D920-49C3-866F-3475AB07072A} - System32\Tasks\{10A36C0F-E09A-4E70-AC98-24B3E788D9E8} => C:\Program Files (x86)\Electronic Arts\The Sims 3\Game\Bin\TS3.exe Task: {8ED26585-F8CC-4BC9-BEE0-5289A3640B87} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Multimedia\SMupdate3 => Rundll32.exe C:\PROGRA~1\COMMON~1\System\SysMenu.dll ,Command701 update3 Task: {B8531187-1D58-4421-8AB4-B7E86BC836A6} - System32\Tasks\{7DD20F97-2663-47AE-AAC5-136DA2D3553A} => pcalua.exe -a C:\Users\akarideah\Desktop\epson374730eu.exe -d C:\Users\akarideah\Desktop Task: {CBAABF7B-3544-4B6A-859B-C93EAD63D174} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Maintenance\SMupdate2 => Rundll32.exe C:\PROGRA~1\COMMON~1\System\SysMenu.dll ,Command701 update2 Task: {CCC333B0-F7FE-4D57-8667-ECCC9783CCAB} - \Sense-chromeinstaller No Task File Task: {CE221E00-A0B1-40E2-AFC8-2C7F72B6C727} - System32\Tasks\{E535B474-E802-4277-9A11-4653E17D9D9E} => C:\Program Files (x86)\Electronic Arts\The Sims 3\Game\Bin\TS3W.exe Task: {DA1EB611-5303-4B46-BFEC-34BCAE598F77} - System32\Tasks\{AD83F704-A2CB-46FE-AB33-5D3791E6C206} => pcalua.exe -a C:\Users\akarideah\Downloads\ID3BTH25WW5.exe -d C:\Users\akarideah\Downloads Task: {DB1D035C-AEDE-4B8F-8106-F228132BAA51} - \iWebar-chromeinstaller No Task File Task: {EC112D97-AD95-4A3A-B412-71F36D52F3B8} - System32\Tasks\{4F6CDD9A-5A3A-4F07-BBB2-73B76081A370} => pcalua.exe -a C:\Users\akarideah\Downloads\BluetoothDriverInstaller.exe -d C:\Users\akarideah\Downloads Task: {F5688F47-E948-421A-A38C-F5E4F495C4CE} - System32\Tasks\{C3A216F4-836C-4B16-9EC8-2B8FDBA8B00D} => Chrome.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.20.0.104/pl/abandoninstall?page=tsProgressBar Task: {F7236879-517C-4599-A87E-3E365CE6D3CD} - \Sense-firefoxinstaller No Task File HKLM-x32\...\Run: [fst_pl_49] => [X] GroupPolicy: Group Policy on Chrome detected HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.com HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.com HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://www.google.com HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://www.google.com HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.google.com HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.google.com HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://www.google.com HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://www.google.com HKU\S-1-5-21-4172532052-3313334339-3754969203-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = https://mysearch.avg.com/?cid={6731300C-B94F-49B2-94E3-78C0C8538A32}&mid=792379c4a21547d2bce4b95e6f048170-32fc416bbae7cfe3d0d6429cdb379f45d45fd5d1&lang=pl&ds=AVG&coid=avgtbavg&cmpid=0215av&pr=fr&d=2014-08-29 21:56:59&v=4.1.0.411&pid=wtu&sg=&sap=hp SearchScopes: HKU\S-1-5-21-4172532052-3313334339-3754969203-1001 -> {9839B5C2-4317-47DB-ADA3-7D5D20FE47CF} URL = http://www.idg.pl?q={searchTerms} C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefoxsafeguard-secure-search.xml C:\ProgramData\TEMP Reg: reg delete HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2 /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, system zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 3. Wyczyść Firefox z adware: menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj / Odśwież program Firefox. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone. 4. Zrób nowy log FRST z opcji Scan, zaznacz pola Addition i Shortcut, by powstały trzy raporty. Dołącz też plik fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się