Skocz do zawartości

Zablokowany antywirus - Zasady grup


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Bardzo proszę o pomoc, gdyż od jakiegoś czasgo zablokowany mam antywirus avast!, próby otwarcia i usunięcia go nie dają rezultatu. Za każdym razem pojawia się Informacja, że dostęp zablokowany jest przez zasady grupy. Próbowałam naprawy w trybie awaryjnym, tam avast dawał jeszcze oznaki życia, skaner nic nie wykrył, skaner online też nie wykrył nieprawidłowości. Przesyłam raporty FRST i GMER (podczas pierwszej próby pełnego raportu zrestartował się komputer). Z góry dziękuję.

FRST.txt

Addition.txt

GMER.txt

gmer 1.txt

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Brakuje trzeciego pliku FRST Shortcut. Istotnie, w systemie była jakaś infekcja, która wprowadziła polityki blokujące oprogramowanie antywirusowe. Przeprowadź następujące działania:

 

1. Przez Panel sterowania odinstaluj stare wersje i zbędniki firmowe: Acrobat.com, Adobe AIR, Adobe Flash Player 16 ActiveX, Adobe Flash Player 16 NPAPI, Adobe Reader 9.5.5 MUI, ASUS WebStorage, Google Toolbar for Internet Explorer, Java 7 Update 25 (64-bit), Java 8 Update 25.

 

2. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
HKLM Group Policy restriction on software: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\AVAST Software 
HKLM Group Policy restriction on software: C:\Program Files\AVAST Software 
HKLM Group Policy restriction on software: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\AVG 
HKLM Group Policy restriction on software: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\AVG 
HKU\S-1-5-21-2746509231-2792367075-765808972-1000\...\Run: [GoogleDriveSync] => "C:\Program Files (x86)\Google\Drive\googledrivesync.exe" /autostart (the data entry has 65 more characters).
HKU\S-1-5-21-2746509231-2792367075-765808972-1000\...\RunOnce: [FlashPlayerUpdate] => C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashUtil32_15_0_0_246_ActiveX.exe -update activex
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = www.google.com
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = www.google.com
HKU\S-1-5-21-2746509231-2792367075-765808972-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.search.ask.com/?tpid=ORJ-SPE&o=APN11406&pf=V7&trgb=IE&p2=%5EBBE%5EOSJ000%5EYY%5EPL&gct=hp&apn_ptnrs=BBE&apn_dtid=%5EOSJ000%5EYY%5EPL&apn_dbr=ie_9.0.8112.16476&apn_uid=F292F13A-4B46-426D-9DBD-5211A1E4C9C7&itbv=12.18.0.82&doi=2014-10-20&psv=&pt=tb
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2746509231-2792367075-765808972-1000 -> DefaultScope {064A3D97-069C-4A0E-B05E-5628AE78BDD1} URL = http://www.search.ask.com/web?tpid=ORJ-SPE&o=APN11406&pf=V7&p2=^BBE^OSJ000^YY^PL&gct=&itbv=12.18.0.82&apn_uid=F292F13A-4B46-426D-9DBD-5211A1E4C9C7&apn_ptnrs=BBE&apn_dtid=^OSJ000^YY^PL&apn_dbr=ie_9.0.8112.16476&doi=2014-10-20&trgb=IE&q={searchTerms}&psv=&pt=tb
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2746509231-2792367075-765808972-1000 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2746509231-2792367075-765808972-1000 -> {064A3D97-069C-4A0E-B05E-5628AE78BDD1} URL = http://www.search.ask.com/web?tpid=ORJ-SPE&o=APN11406&pf=V7&p2=^BBE^OSJ000^YY^PL&gct=&itbv=12.18.0.82&apn_uid=F292F13A-4B46-426D-9DBD-5211A1E4C9C7&apn_ptnrs=BBE&apn_dtid=^OSJ000^YY^PL&apn_dbr=ie_9.0.8112.16476&doi=2014-10-20&trgb=IE&q={searchTerms}&psv=&pt=tb
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2746509231-2792367075-765808972-1000 -> {67A2568C-7A0A-4EED-AECC-B5405DE63B64} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2746509231-2792367075-765808972-1000 -> {6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990} URL =
Toolbar: HKLM - avast! WebRep - {318A227B-5E9F-45bd-8999-7F8F10CA4CF5} - No File
Toolbar: HKU\S-1-5-21-2746509231-2792367075-765808972-1000 -> No Name - {21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068} - No File
CHR HomePage: Default -> hxxp://www.buenosearch.com/?babsrc=HP_ss&mntrId=4C221A4BD69141B5&affID=128166&tsp=5102
CHR HKU\S-1-5-21-2746509231-2792367075-765808972-1000\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\...\Chrome\Extension: [apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf] - C:\Users\KARINA~1\AppData\Local\Google\Drive\apdfllckaahabafndbhieahigkjlhalf_live.crx [Not Found]
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [bopakagnckmlgajfccecajhnimjiiedh] - http://clients2.google.com/service/update2/crx
Startup: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\McAfee Security Scan Plus.lnk
S3 McComponentHostService; C:\Program Files\McAfee Security Scan\3.8.150\McCHSvc.exe [289256 2014-04-09] (McAfee, Inc.)
U3 tmlwf; No ImagePath
U3 tmwfp; No ImagePath
Task: {47C350A7-53BB-4A1D-92BB-4126B8407F23} - \Program aktualizacji online firmy Adobe. No Task File 
Task: {8BA13079-0336-403A-B9BA-D8282C2FBE8C} - \EPUpdater No Task File 
Task: {9ADD155F-1E7A-4BE2-9CFF-562B6F3ACDE3} - System32\Tasks\{8CD561A1-9183-4492-AD1B-D9ADEED5897A} => C:\Program Files (x86)\Gadu-Gadu 10\gg.exe
Task: {CE506F2E-D591-4AE6-ADF6-E81A250281A7} - System32\Tasks\RunAsStdUser Task => C:\Program Files (x86)\ESTsoft\ALSong\ALSong.exe
Task: {D0B30CA6-2917-4EE6-9EB0-753B21F7E956} - System32\Tasks\{5DA8167C-8EEF-4713-9064-C2D67B1B930E} => C:\Program Files (x86)\Gadu-Gadu 10\gg.exe
Task: {D952F583-A987-4053-A4F5-644054DD8E49} - System32\Tasks\{9A9B58A7-CCBE-47E9-B12B-B6D9BC900422} => C:\Program Files (x86)\VSO\VSO Downloader\4\VsoDownloader.exe
C:\ProgramData\{*}.log
C:\ProgramData\F-Secure
C:\ProgramData\Temp
C:\Users\Karina B\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences
C:\Users\Karina B\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\khcceooakamlehbimaepcldnnlnkcmfk
Reg: reg delete HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2 /f
Reg: reg delete HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\SaveSense /f
Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins /f
Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins /f
Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\Adobe Reader Speed Launcher" /f
CMD: C:\Windows\SysWOW64\regsvr32.exe /u /s "C:\Program Files\McAfee Security Scan\3.8.150\McAfeeMSS_IE.dll"
CMD: sc config "Internet Manager. RunOuc" start= disabled
CMD: sc config WinDefend start= demand
EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, system zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

 

3. W Google Chrome:

  • Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Zresetuj ustawienia przeglądarki. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone.
  • Ustawienia > karta Ustawienia > sekcja Wyszukiwanie > klik w Zarządzanie wyszukiwarkami > skasuj z listy niedomyślne śmieci (o ile będą).
  • Zresetuj cache wtyczek. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz.
4. Zrób nowy log FRST z opcji Scan, zaznacz pola Addition i Shortcut, by powstały trzy logi. Dołącz też plik fixlog.txt.
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...