Irek87 Opublikowano 6 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Witam. Jestem serwisantem, podstawy znam na tyle na ile klient tego oczekuje. Tym razem oczekiwania klienta są wyższe niż moje umiejętności i wiedza. Przyznaję, nie mam doświadczenia z pracą z takimi programami dlatego wylądowałem tutaj (już zacząłem czytać tutoriale, ale nie zdążę zapoznać się ze wszystkimi możliwościami...). Z pokorą i prośbą o podpowiedź przejdę do rzeczy: System Windows 7 x64 sp1, Objawy: System po uruchomieniu ładuje programy autostartu. Po pewnym czasie +/- 2minuty zawiesza się w taki sposób, że nie reaguje na polecenia myszką i klawiaturą. Kursor myszki działa, na ekranie wszystko wisi. W trybie awaryjnym komputer normalnie pracuje. Podejrzewałem wirusa za taki stan rzeczy, jednak na drugi dzień z komputerem wszystko było w porządku. Sprawdzałem pamięć RAM - wszystko OK. Po około miesiącu bezproblemowej pracy dziś komputer kompletnie odmówił posłuszeństwa. Zaczęło się od wymienionych wyżej zwiech, później bsod a na końcu kompletna niemożliwość uruchomienia komputera nawet w trybie awaryjnym. Zostałem wezwany na robotę. Za trzecim restartem komputer uruchomiłem w trybie awaryjnym. W między czasie dowiedziałem się, ze była podjęta próba skanowania combofixem oraz malwaresbyte (logi poniżej). Przywracanie systemu oraz wszelkie podobne funkcje były wyłączone - nie ma żadnego backupu partycji systemowej. Próbowałem wielu rzeczy, czysty start, odpinanie drugiego dysku, odinstalowanie antywirusa (avira). Do dziś nie miałem potrzeby aż tak zagłębiać się w tak poważne naprawy. Naprawa z płyty windowsa nie udała się - nie znalazłem odpowiedniej, pasującej wersji systemu. Komputer muszę oddać sprawny na poniedziałek na 10:00 w firmie. Wierzę, że damy radę w tak krótkim czasie sprawdzić czy da się naprawić ten przypadek. Jeśli nie to przeprowadzę czystą instalację. Zamieszczam logi z prób pracy z combofixem, malwaresbyte oraz pozostałe wymagane. edit: Zauważyłem, że w momencie zw