Nichten Opublikowano 5 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Witam, niestety jestem laikiem w sprawie sprawnego usuwania wirusów, a moja dziewczyna prawdopodobnie jakiegoś złapała, gdyż jej komputer bardzo zwolnił (sytuacja stała się w niedzielę/poniedziałek). Skanowanie programami Norton 360 oraz Malwarebyte nic nie wykrywało, ale system strasznie długo reaguje na np. prawy klawisz myszy (gwarantowane kilka sekund czekania), czasami nie działają klawisze funkcyjne, przy otwieraniu folderów Windows ładuje strasznie długo pliki w folderach (postępujący zielony pasek w adresach folderów). Znalazłem taką stronkę: http://traxter-online.net/otl-by-oldtimer-interpretacja-logow-usuwanie-szkodliwych-elementow/ i postepując zgodnie z tymi instrukcjami uzyskałem 2 pliki: OTL.txt i Extras.txt (załączone). Czy moglibyście spojrzeć czy faktycznie coś tam siedzi? Byłbym bardzo wdzięczny Edit: Bardzo często pojawia się od tego czasu komunikat że Windows ma za mało pamięci (najwięcej ma proces explorer.exe). Extras.Txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 5 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Raporty z przestarzałego OTL nie są tu już brane pod uwagę. Proszę uzupełnij obowiązkowe tutaj logi: KLIK. Odnośnik do komentarza
Nichten Opublikowano 6 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Przepraszam, mea culpa. Nie zapoznalem się z informacjami na forum, tylko bazowałem na znalezionej stronie. Załaczam poniżej wymagane pliki. Mam nadzieję, że teraz juz będzie dobrze . Shortcut.txt Addition.txt FRST.txt GMER.txt Odnośnik do komentarza