Skocz do zawartości

Niebieski ekran c0000135 the program can't start because %hs


norek79

Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Problemem jest brak tego pliku systemowego:

 

C:\Windows\System32\winsrv.dll IS MISSING

 

Poza tym, jest tu uszkodzona usługa Instrumentacji Windows Winmgmt - niepoprawnie wyczyszczono infekcję "policyjną". Na początek poproszę o spis ewentualnych kopii brakującego pliku:

 

Uruchom FRST, w polu Search wklep winsrv.dll i klik w Search Files. Dostarcz wynikowy log.

Odnośnik do komentarza

Liczne kopie pliku są, ale nie jestem pewna którą podstawić, gdyż na moim systemie jest wersja komponentu nie występująca u Ciebie. Dlatego też na początek wyekzekwuję komendę sfc /scannow.

 

1. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

S2 Winmgmt; C:\PROGRA~3\vqtvt8z.faa [X]
S3 gdrv; \??\C:\Windows\gdrv.sys [X]
C:\Users\Art-Pol\AppData\Local\Temp
CMD: sfc /scannow /offbootdir=Y:\ /offwindir=C:\Windows

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść na pendrive tam skąd uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Na pendrive powstanie plik fixlog.txt.

 

2. Jeśli system się uruchomi, dostarcz pełne trzy raporty FRST zrobione spod Windows: KLIK. Dołącz też plik fixlog.txt.

Odnośnik do komentarza

Fix FRST uruchomiłeś dwa razy - skrypty są jednorazowego użytku i nie wolno ich powtarzać. Komenda SFC się nie wykonała - błąd "Funkcja Ochrona zasobów systemu Windows nie może wykonać żądanej operacji". W związku z tym podstawię "na oko" plik, a jeśli system się uruchomi, ponownie uruchomimy SFC, by idealnie skorygował wersjonowanie komponentów.

 

1. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

CMD: copy /y C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-winsrv_31bf3856ad364e35_6.1.7601.18043_none_14830bbdb30e2246\winsrv.dll C:\Windows\System32\winsrv.dll

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt na pendrive. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Przedstaw wynikowy fixlog.txt.

 

2. Jeśli system się uruchomi, Start > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator > wklej komendę i ENTER:

 

sfc /scannow

 

Gdy komenda ukończy działanie, w cmd wklej kolejną:

 

findstr /c:"[sR]" %windir%\logs\cbs\cbs.log >sfc.txt & start notepad sfc.txt

 

Wynikowy log dołącz tutaj.

 

3. Dostarcz też raporty FRST zrobione spod Windows.

Odnośnik do komentarza

Plik podstawiłam prawidłowo. SFC nie ma żadnych zastrzeżeń. Wszystko naprawione. Tylko kosmetyka końcowa na wpisy puste i czyszczenie Temp:

 

Otwórz Notatnik i wklej:

 

CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
Task: {BA1AEDDC-BEA3-416D-8DD1-6B3D98C30F2D} - System32\Tasks\{5F724649-A5C8-4BAF-8E04-408EE1F4D744} => pcalua.exe -a F:\ap\Setup.exe -d F:\ap
RemoveDirectory: C:\FRST\Quarantine
RemoveDirectory: C:\Kaspersky Rescue Disk 10.0
CMD: del /q C:\ProgramData\vqtvt8z.bbr
CMD: del /q C:\Windows\system32\sfc.txt
EmptyTemp:

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart - zaprezentuj wynikowy fixlog.txt.

Odnośnik do komentarza

Fix wykonany.

 

 

System się uruchamia, ale niestety okazało się, że nie da się otworzyć dokumentów, uruchomić programów na komputerze. Za każdym razem wyskakuje komunikat "Aplikacja nie została właściwie uruchomiona (0xc0000135).

Podejrzany: Kaspersky Internet Security 2012 (zresztą stara wersja). Na próbę go odinstaluj, następnie z poziomu Trybu awaryjnego zastosuj Kaspersky Remover.

Odnośnik do komentarza

Są tu następujące punkty Przywracania systemu:

 

==================== Restore Points =========================

 

25-02-2015 17:22:53 Zaplanowany punkt kontrolny

03-03-2015 12:47:56 Instalator modułów systemu Windows

 

Czy 25 lutego występowały wszystkie omawiane tu problemy? Jeśli nie, zbootuj do środowiska zewmętrznego RE i uruchom Przywracanie do tego punktu.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...