balbinka Opublikowano 1 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Witam. Proszę o pomoc w usunięciu wyskakujących reklam Strong Signal i innych. Ponadto to badziewie przełącza mi samo strony. Dzieje się tak w firefox, natomiast systemowa przeglądarka internet expl. działa poprawnie, tak mi się bynajmniej wydaje. Używałem AdwCleaner i Malware, ale nic to nie dało. Ponadto pomimo deinstalacji i ponownej instalacji firefoxa dzieje się tak samo. To badziewie prawdopodobnie zassałem z dobreprogramy. Z góry dziękuję za udzielenie pomocy. W załączeniu logi z FRST. FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 2 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Tak, widzę to adware tylko w Firefox. Reinstalacja Firefox nie pomogła zapewne dlatego, że nie zaznaczyłeś usuwania profilu z dysku. Działania do przeprowadzenia: 1. Przez Panel sterowania odinstaluj stare aplikacje i zbędniki firmowe: Adobe Flash Player 11 ActiveX, Adobe Shockwave Player 12.0, ASUS WebStorage, MyFreeCodec, Trend Micro Titanium Internet Security. 2. Wyczyść Firefox: menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj / Odśwież program Firefox. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone. 3. Napraw uszkodzony specjalny skrót IE. W pasku eksploratora wklej poniższą ścieżkę i ENTER: C:\Users\Karol\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Accessories\System Tools Prawoklik na zlokalizowany tam skrót Internet explorer (bez dodatków) > Właściwości > w polu Element docelowy po ścieżce "C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" dopisz dwie spacje i -extoff 4. Otwórz Notatnik i wklej w nim: CloseProcesses: CreateRestorePoint: HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = www.google.com HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = www.google.com HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = www.google.com HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = www.google.com Toolbar: HKLM - avast! Online Security - {318A227B-5E9F-45bd-8999-7F8F10CA4CF5} - No File DPF: HKLM-x32 {68282C51-9459-467B-95BF-3C0E89627E55} http://www.mks.com.pl/skaner/SkanerOnline.cab StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - iexplore.exe C:\Program Files (x86)\Google\Chrome C:\Users\Karol\AppData\Local\Google\Chrome Reg: reg delete HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2 /f Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\Trend Micro Client Framework" /f Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\Trend Micro Titanium" /f Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\VizorHtmlDialog.exe" /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f CMD: sc config "Internet Manager. RunOuc" start= demand EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, system zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 5. Zrób nowy log FRST z opcji Scan (bez Addition i Shortcut). Dołącz też plik fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
balbinka Opublikowano 2 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Czyli jeszcze raz zainstalować Firefoxa i go zresetować? Zrobiłem zgodnie z twoją instrukcją i wszystko hula jak należy. Zgodnie z "nakazem" przesyłam logi z powtórnego scana FRST. Myślę, że już wszystko jest w porządku w związku z czym Wielkie Dzięki. Fixlog.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 2 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Czyli jeszcze raz zainstalować Firefoxa i go zresetować? Nie, nie o to chodziło. Ja tylko mówiłam w czym był problem, że deinstalacja nie pomogła (w ogóle nie usuwała profilu Firefox). Reinstalacja Firefox była tu zresztą kompletnie zbędna, wystarczyło wykonać tylko reset ustawień (tworzy nowy profil). Zadania pomyślnie wykonane. Drobna poprawka. Otwórz Notatnik i wklej w nim: RemoveDirectory: C:\AdwCleaner RemoveDirectory: C:\FRST\Quarantine RemoveDirectory: C:\MATS RemoveDirectory: C:\ProgramData\Trend Micro RemoveDirectory: C:\Users\Karol\Desktop\Stare dane programu Firefox CMD: del /q C:\Windows\system32\TmInstall.log CMD: del /q C:\Windows\SysWOW64\TmInstall.log Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Zaprezentuj wynikowy fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
balbinka Opublikowano 2 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Zrobiłem, ale tym razem się nie zrestartował komp. Czy to dobrze? Załączam log. Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 2 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Fix wykonany. Skasuj z Pulpitu folder FRST, następnie zastosuj DelFix oraz wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK. Odnośnik do komentarza
balbinka Opublikowano 3 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Zrobione, jeszcze raz bardzo dziękuję! Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi