Skocz do zawartości

Problem z uruchomieniem Windows 7


kosa351

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam mały albo i duży problem z wystartowaniem Windows 7 Prof x64.

Dzisiaj rano uruchomiłem normalnie laptopa, sprawdziłem kilka informacji, zamknąłem (zainstalował jakąś ostatnią łatkę) i się zamknął. Po załatwieniu spraw wróciłem do domu. Odpalam laptopa, a tutaj dochodzi do ekranu ładowania systemu i restart. I tak w kółko. Próba uruchomienia w trybie awaryjnym czy ostatniej dobrze znanej konfiguracji kończyła się tym samym. Włożyłem więc płytkę do odzyskiwania i naprawy systemu. Podczas próby naprawy wywalił komunikat, że nie może naprawić i błąd w postaci:

Dysk systemowy = /Device/Harddisk = 0
Katalog Windows =
Uruchomienie programu AutoChk = 0

 

Uruchomiłem więc Hiren's BootCD. Uruchomiłem Disk Genius (załącznik) i zdziwiłem się bardzo, ale najprawdopodobniej zostały partycje.

Dysk był podzielony na dwie partycje. Wcześniej Local Disk (E:) przed całą sytuacją był moim dyskiem systemowym C, a Local Disk (D:) dodatkową drugą partycję na pierdoły. Dodam, że oba dyski mogę eksplorować bez mniejszych problemów.

Próbowałem przywrócić MBR poprzez komendy

bootrec /fixboot
bootrec /fixmb

naprawić sektor rozruchowy, ale to chyba nie jest w tym problem. Proszę o pomoc. Mam pełną kopie zapasową z dnia 10 stycznia i mógłbym to przywrócić, ale wczoraj uzupełniłem księgowość i nie chce mi się ponownie tego klepać :/

post-385-0-35133700-1294838734_thumb.jpg

post-385-0-98400200-1294838740_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Artykuł MS o naprawie sektora rozruchowego systemu http://support.microsoft.com/kb/927392 ale wątpię aby to w czymś pomogło.To wygląda jakby pliki rejestru systemu uległy uszkodzeniu lub są bady na partycji - chociaż menadżer partycji nie informuje o błędach na partycji to do końca bym nie dowierzał i przeskanował go czymś np. narzędziem producenta -na Hiren Boot CD są też narzędzia producentów,dodatkowa lektura odnośnie SMART dysków https://www.fixitpc.pl/topic/881-podstawowa-diagnostyka-dysku-twardego-smart/

 

Jeśli jednak to nie bady to spróbuj takiej sztuczki:

 

1.Zbootuj jakiegoś live CD i idź do partycji gdzie jest twój system (u ciebie E:)

2.Wejdź do folderu E:\Windows\System32\config i zmień nazwy plików:

 

SOFTWARE->SOFTWARE.OLD

SYSTEM ->SYSTEM.OLD

SAM ->SAM.OLD

SECURITY ->SECURITY.OLD

DEFAULT ->DEFAULT.OLD

 

3.Następnie wejdź do folderu E:\Windows\System32\config\RegBack i skopiuj stamtąd wszystkie pliki do folderu E:\Windows\System32\config

4.Spróbuj ponownie uruchomić system -przynajmniej awaryjny powinien zadziałać i użyj przywracania systemu.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...