Skocz do zawartości

Dzienniku zdarzeń błędy


kajak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

miałem małe problemy z oprogramowaniem (samo otwierające się strony) które pomogła mi rozwiązać picasso za co jej jestem bardzo wdzieczny. Zwróciła mi uwagę, że w logach FRST mam poniższa informację odnośnie problemów ze sprzętem :

 

System errors:

=============

Error: (02/17/2015 07:13:54 PM) (Source: Microsoft-Windows-WHEA-Logger) (EventID: 18) (User: ZARZĄDZANIE NT)

Description: Wystąpił krytyczny błąd sprzętowy.

 

Zgłoszone przez składnik: rdzeń procesora

Źródło błędu: 3

Typ błędu: 9

Identyfikator procesora: 0

 

Widok szczegółów tego wpisu zawiera dodatkowe informacje.

 

 

Poniżej wklejam informację z HWINFO64.

 

Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Mój komputer to  Acer Aspire V3-772g

post-15129-0-63170000-1424456245_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

1. Sprawdź w Podglądzie zdarzeń (zdarzenia administracyjne) czy ten błąd pojawia się nadal czy był to pojedynczy przypadek - klik na Identyfikator zdarzenia aby posortować wg numeru i wówczas przeglądaj.

2. Wykonaj log Sensors wg opisu z tym, że wchodzisz wcześniej do Configure Sensors (na dole) i w General - Scan Interval ustaw np. 500 ms (zamiast 2000).

3. Zrób log zgodnie z opisem , spakuj, wstaw np. na www.zippyshare.com i daj linka.

4. Poczekaj na analizę.

Odnośnik do komentarza

Potrzebuję dodatkowych informacji. Rejestracja była co 0,5 sek i w danym momencie problem mógł nie być zapisany.

Muszę te dane jakoś skorelować z czasami wystąpienia błędu.

 

1. Ustaw sortowanie zdarzeń wg czasu.

2. Wejdź do zdarzenia z tym błędem i sprawdź czy zawsze (w kolejnych) dotyczy to "Identyfikator procesora: 0". Klik na szczegóły.

3. Powiększ górne okno ze zdarzeniami (klik na linię poziomą i jak pojawi się kreseczka przeciągnij w dół).

4. Jeżeli p. 2 to prawda - przesuń pasek przewijania z prawej tak abyś widział ten błąd w czasie (dziś 22.02.2015) miedzy 15:28 a 16:15.

5. Przy pomocy narzędzia wycinanie (Akcesoria) zaznacz taki obszar czasu (wystarczy np. kilka tych zdarzeń) i pokaż screena.

6. Możesz również zaznaczyć szereg takich zdarzeń i Zapisz wybrane zdarzenia. Plik shostuj i daj linka. 

 

Generalnie chyba jednak masz problem z prockiem lub jego montażem. To nie jest problem przegrzewania.
 

Odnośnik do komentarza

Hej

 

przejrzałem wszystkie zdarzenia o identyfikatorze 18 i tak wszystkie dotyczą "Identyfikator procesora: 0".

Z tego  co widzę błąd nie wystąpił w tym przedziale czasowym co test. Wystąpił później (w załączniku zdarzenia administracyjne z 2 dni).

Tzn. jak to problem z prockiem? Nic mu nie dolegało? Wszystko działa w porządku brak jakiś usterek i problemów. Możesz bardziej rozwinąć temat ? Laptop na gwarancji więc czy jak coś reklamacja (tyle tylko czy uznają?)

post-15129-0-17620000-1424633669_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...