kajak Opublikowano 20 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Witam, miałem małe problemy z oprogramowaniem (samo otwierające się strony) które pomogła mi rozwiązać picasso za co jej jestem bardzo wdzieczny. Zwróciła mi uwagę, że w logach FRST mam poniższa informację odnośnie problemów ze sprzętem : System errors: ============= Error: (02/17/2015 07:13:54 PM) (Source: Microsoft-Windows-WHEA-Logger) (EventID: 18) (User: ZARZĄDZANIE NT) Description: Wystąpił krytyczny błąd sprzętowy. Zgłoszone przez składnik: rdzeń procesora Źródło błędu: 3 Typ błędu: 9 Identyfikator procesora: 0 Widok szczegółów tego wpisu zawiera dodatkowe informacje. Poniżej wklejam informację z HWINFO64. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Mój komputer to Acer Aspire V3-772g Odnośnik do komentarza
tomon Opublikowano 21 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 http://social.technet.microsoft.com/wiki/contents/articles/3567.event-id-18-microsoft-windows-whea-logger.aspx Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 21 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Pokaż Sensors zgodnie z opisem. Czy masz coś co mocno obciąża procka np. gra? Odnośnik do komentarza
kajak Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Witam zaktualizowałem sterowniki. Pliki z danymi z Sensors w załączniku. Tak np. Wiedźmina 2 na full detalach (tzn na tyle na ile mi pozwoli komp) Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 21 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 1. Sprawdź w Podglądzie zdarzeń (zdarzenia administracyjne) czy ten błąd pojawia się nadal czy był to pojedynczy przypadek - klik na Identyfikator zdarzenia aby posortować wg numeru i wówczas przeglądaj. 2. Wykonaj log Sensors wg opisu z tym, że wchodzisz wcześniej do Configure Sensors (na dole) i w General - Scan Interval ustaw np. 500 ms (zamiast 2000). 3. Zrób log zgodnie z opisem , spakuj, wstaw np. na www.zippyshare.com i daj linka. 4. Poczekaj na analizę. Odnośnik do komentarza
kajak Opublikowano 22 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Witam, Jeśli chodzi o identyfikator zdarzenia 18 to trochę ich jest w załączniku print screen. Poniżej wklejam log sensor z ok 30 min z ustawieniami jakie podałeś plus dałem małe obciążenie ( grałem przez ten czas ). http://www66.zippyshare.com/v/Mb8RReeT/file.html Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 22 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Potrzebuję dodatkowych informacji. Rejestracja była co 0,5 sek i w danym momencie problem mógł nie być zapisany. Muszę te dane jakoś skorelować z czasami wystąpienia błędu. 1. Ustaw sortowanie zdarzeń wg czasu. 2. Wejdź do zdarzenia z tym błędem i sprawdź czy zawsze (w kolejnych) dotyczy to "Identyfikator procesora: 0". Klik na szczegóły. 3. Powiększ górne okno ze zdarzeniami (klik na linię poziomą i jak pojawi się kreseczka przeciągnij w dół). 4. Jeżeli p. 2 to prawda - przesuń pasek przewijania z prawej tak abyś widział ten błąd w czasie (dziś 22.02.2015) miedzy 15:28 a 16:15. 5. Przy pomocy narzędzia wycinanie (Akcesoria) zaznacz taki obszar czasu (wystarczy np. kilka tych zdarzeń) i pokaż screena. 6. Możesz również zaznaczyć szereg takich zdarzeń i Zapisz wybrane zdarzenia. Plik shostuj i daj linka. Generalnie chyba jednak masz problem z prockiem lub jego montażem. To nie jest problem przegrzewania. Odnośnik do komentarza
kajak Opublikowano 22 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Hej przejrzałem wszystkie zdarzenia o identyfikatorze 18 i tak wszystkie dotyczą "Identyfikator procesora: 0". Z tego co widzę błąd nie wystąpił w tym przedziale czasowym co test. Wystąpił później (w załączniku zdarzenia administracyjne z 2 dni). Tzn. jak to problem z prockiem? Nic mu nie dolegało? Wszystko działa w porządku brak jakiś usterek i problemów. Możesz bardziej rozwinąć temat ? Laptop na gwarancji więc czy jak coś reklamacja (tyle tylko czy uznają?) Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 22 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Zaktualizowałeś wcześniej sterowniki. Być może problem zniknie. Obserwuj Podgląd zdarzeń. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się