Skocz do zawartości

Problem z mBankiem.


arfi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie.

Mam problem z logowaniem się do mBanku, a właściwie po zalogowaniu wyskakuje komunikat: 'Nastąpił bład podczas pobierania zasobów mBanku. Mogły one zostać zablokowane przez firewall, proxy albo konfigurację przeglądarki. Naciśnij Ctrl+F5 lub Ctrl+Shift+F5 by spróbować jeszcze raz'.

Na infolinii prosili o wyczyszczenie pamięci podręcznej i historii przeglądarki. Nic to jednak nie dało. W banku mówię, że to nie po ich stronie jest problem i sugerują kontakt z informatykiem. Co też czynię.

Od jakiegoś czasu laptop się zawiesza, działa też wyraźnie wolniej.

Nie mogę wykonać pełnego skanowania GMER, załączam więc jedynie wyniki preskanu.

Pozdrawiam, ac.

 

 

Edit: udało mi się przeskanować w pełni gmerem. Załączam jako gmer1

gmer.txt

FRST.txt

Addition.txt

Shortcut.txt

gner1.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Temat przenoszę do działu Software. To nie jest problem infekcji. Za to podejrzany jest COMODO Internet Security.

 

 

PS. Dokasuj te puste śmieci:

 

C:\Users\Default\Desktop\Trend Micro Titanium.lnk

C:\Users\Default\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Trend Micro Titanium

C:\Users\Default\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\Trend Micro

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...