jarooo Opublikowano 19 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Witam serdecznie mam problem z reklamami których w żaden znany mi sposób nie jestem wstanie usunąć. Bardzo proszę o pomoc. Załączam pliki po skanowaniu. Addition.txt fixlist.txt FRST.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 20 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Temat założony w złym dziale. Przenoszę do działu diagnostyki infekcji. Zestaw logów FRST niekompletny - brak trzeciego obowiązkowego raportu FRST Shortcut. Co to za "fixlist" - to Ty go sam robiłeś? Jeśli tak, to należy podać wynikowy plik C:\FRST\Logs\Fixlog_data_czas.txt. W podanych raportach brak jakichkolwiek oznak adware/infekcji - czy problemy na pewno nadal występują? Odnośnik do komentarza
jarooo Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 nie mam doświadczenia dlatego proszę o pomoc dodam jeszce ten plik jeżeli jeszcze coś trzeba to proszę napisać Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 21 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Nie odpowiedziałeś mi na pytanie: W podanych raportach brak jakichkolwiek oznak adware/infekcji - czy problemy na pewno nadal występują? Odnośnik do komentarza
jarooo Opublikowano 23 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Kolega coś próbował zrobić i niestety przeliczył swoje możliwości próbuję to odkręcić da się to jeszcze naprawić. Ten plik( fixlist.txt) miałem na pulpicie i wrzuciłem przez przypadek Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 23 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Ale co właściwie chcesz odkręcać? Fixlist miał poprawną zawartość (usuwanie adware), w nowych raportach brak oznak infekcji i zadaję po raz trzeci pytanie czy problem reklam nadal występuje. Odnośnik do komentarza