Szib Opublikowano 17 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Witam Wczoraj oglądam sobie film na smart tv przez dlna na Fanboxie ( od Orange ) z podpiętym dyskiem nagle pojawił się komunikat coś jak "serwer funbox został wyłaczony ?". O co chodzi? ( Ogólnie to ciężko znaleść jakieś informacje w necie na temat Funboxa i jego serwera ). Dziekuje za każdą informacje Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 17 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Pytanie, czy został faktycznie wyłączony, czy została przerwana z nim łączność. To pierwsze można zweryfikować, sprawdzając chociażby uptime podawany przez FunBox. Jeżeli działa dłuugo bez restartu, to raczej zgaduję, że została zerwana łączność. W jaki sposób FunBox jest połączony? Ponieważ FunBoksa nie mam, ze Smart TV nie korzystam (jakoś tak w życiu wyszło, że ani telewizja mnie nie ciągnie, ani czasu na oglądanie filmów od paru lat nie mam), to może mi być trochę trudno pomóc. Odnośnik do komentarza
Szib Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Tv łączy się przez WiFi z Funboxem. Sam Funbox podłaczony do lini telefonicznej i kablem sieciowym do kompa 1. Już raz jak oglądałem inny film to się film wyłaczył (bez jakigoś komunikatu). Jak sprawdzić uptime? Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 17 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Wejść na stronę konfiguracyjną Funboksa, którą pewnie ma. Zazwyczaj pod adresem http://192.168.1.1 Domyślne hasło to admin. Gdzieś tam powinno być podane. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się