TheBerliett Opublikowano 9 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Witam!Od kilku tygodni zanotowałem problem z pakietami wychodzących. Wykluczyłem wszystkie możliwości na miarę swoich umiejętności i znajomości komputera tj. przeinstalowałem system i zmieniłem kartę sieciową, jednakowoż to nie poskutkowało. Nadal mam utratę pakietów wychodzących, stracone pakiety wynoszą czasami nawet 80%. Mam internet od tego dostawcy już ponad 4 lata i nigdy nie miałem takich problemów. Jego prędkość to ok. 95Mb/s, więc nie ma mowy o nadużywaniu łącza przez jakieś programy, a tym bardziej już w takim stopniu. Nie mam pojęcia zatem jaki jeszcze może być tego powód. Poddałem się już w tym momencie i szukam pomocy na forach. Poniżej wklejam raporty GMER i FRSTLiczę na szybką odpowiedź. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt GMER.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 9 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 To nie jest problem infekcji. W spoilerze tylko drobnostki, tzn. usunięcie szczątków adware / wpisów pustych i Temp, to nie ma żadnego związku z Twoimi problemami. Otwórz Notatnik i wklej w nim: CloseProcesses: CreateRestorePoint: SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3986922404-134382401-1611565356-1000 -> {014DB5FA-EAFB-4592-A95B-F44D3EE87FA9} URL = http://www.trovi.com/Results.aspx?gd=&ctid=CT3321459&octid=EB_ORIGINAL_CTID&ISID=M4BD693A4-79DC-483D-A8E5-7E1453C2246A&SearchSource=58&CUI=&UM=8&UP=SPF7FB71FC-2E2C-4BD1-BD16-1C0AE47C7D81&q={searchTerms}&SSPV= HKU\S-1-5-21-3986922404-134382401-1611565356-1000\...\Run: [EpicScale] => [X] Task: {0892B20B-D5A9-454C-989C-1B11A2E7EBB8} - System32\Tasks\{9ADCFD60-0D9B-4411-B3A3-AF8D7F6D1305} => pcalua.exe -a C:\Users\TheBerliett\Downloads\Install_Win7_6111_0922\Install_Win7_6111_0922\setup.exe -d C:\Users\TheBerliett\Downloads\Install_Win7_6111_0922\Install_Win7_6111_0922 C:\Program Files (x86)\Temp C:\Windows\DA909E623B454BA18B58FCAEBA4BCEC9.TMP EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, system zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Pokaż plik. Przenoszę temat z działu diagnostyki infekcji do właściwszego działu, najpierw Hardware, potem pójdzie do Sieci. Kto inny prawdopodobnie się zajmie obydwoma wątkami, to nie jest moja specjalizacja. 1. Dział Hardware, gdyż w Dzienniku zdarzeń są błędy natury sprzętowej-sterownikowej. Zasady działu Hardware: KLIK. System errors: ============= Error: (02/09/2015 05:27:09 PM) (Source: Microsoft-Windows-WHEA-Logger) (EventID: 20) (User: ZARZĄDZANIE NT) Description: Wystąpił krytyczny błąd sprzętowy. Składnik: mostek północny firmy AMD Źródło błędu: 3 Typ błędu: 7 Identyfikator procesora: 0 Widok szczegółów tego wpisu zawiera dodatkowe informacje. Error: (02/09/2015 05:26:45 PM) (Source: BugCheck) (EventID: 1001) (User: ) Description: 0x00000124 (0x0000000000000000, 0xfffffa8007b308f8, 0x0000000000000000, 0x0000000000000000)C:\Windows\Minidump\020915-18969-01.dmp020915-18969-01 Error: (02/09/2015 05:26:43 PM) (Source: EventLog) (EventID: 6008) (User: ) Description: Poprzednie zamknięcie systemu przy 17:25:45 na 2015-02-09 było nieoczekiwane. Error: (02/08/2015 03:51:27 PM) (Source: nvlddmkm) (EventID: 13) (User: ) Description: \Device\Video7Graphics Exception: ESR 0x408030=0x80000003 Error: (02/08/2015 03:51:27 PM) (Source: nvlddmkm) (EventID: 13) (User: ) Description: \Device\Video7Graphics Exception: Const out of Bound 2. Dział Sieci również ma inne wymagania: KLIK. Sugeruję jednak przed rzuceniem się w dalszą diagnostykę sprawdzić czy przypadkiem problemów nie tworzy usługa nVidia o charakterze sieciowym: R2 NvNetworkService; C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NetService\NvNetworkService.exe [1706128 2015-01-16] (NVIDIA Corporation) Swoją drogą, w Dzienniku zdarzeń są błędy usług nVidia. To mogą być tylko skutki uboczne innej usterki, ale możesz tymczasowo część usług wyłączyć. Uruchom msconfig, w karcie Usługi odznacz pozycje NvNetworkService, NvStreamSvc, Stereo Service i zresetuj system. Można też odinstalować całe NVIDIA GeForce Experience 2.2.2 zostawiając tylko sterowniki. Error: (02/08/2015 00:03:32 PM) (Source: Application Error) (EventID: 1000) (User: ) Description: Nazwa aplikacji powodującej błąd: NvNetworkService.exe, wersja: 2.2.0.50, sygnatura czasowa: 0x54b0652e Nazwa modułu powodującego błąd: unknown, wersja: 0.0.0.0, sygnatura czasowa: 0x00000000 Kod wyjątku: 0xc0000005 Przesunięcie błędu: 0x73e871fc Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x610 Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0xNvNetworkService.exe0 Ścieżka aplikacji powodującej błąd: NvNetworkService.exe1 Ścieżka modułu powodującego błąd: NvNetworkService.exe2 Identyfikator raportu: NvNetworkService.exe3 Error: (02/08/2015 00:03:31 PM) (Source: Application Error) (EventID: 1000) (User: ) Description: Nazwa aplikacji powodującej błąd: nvSCPAPISvr.exe, wersja: 7.17.13.4725, sygnatura czasowa: 0x54b0549a Nazwa modułu powodującego błąd: unknown, wersja: 0.0.0.0, sygnatura czasowa: 0x00000000 Kod wyjątku: 0xc0000005 Przesunięcie błędu: 0x73e871fc Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x340 Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0xnvSCPAPISvr.exe0 Ścieżka aplikacji powodującej błąd: nvSCPAPISvr.exe1 Ścieżka modułu powodującego błąd: nvSCPAPISvr.exe2 Identyfikator raportu: nvSCPAPISvr.exe3 Dodatkowa uwaga na temat edycji pliku HOSTS, dwie ostatnie linie do wywalenia z pliku (błędna edycja lokalny IP kieruje na inny IP, plik HOSTS akceptuje tylko pary lokalny IP > nazwa hosta): ==================== Hosts content: ========================== 2009-07-14 03:34 - 2015-02-09 17:22 - 00000970 ____A C:\Windows\system32\Drivers\etc\hosts 127.0.0.1 activation.cloud.techsmith.com 127.0.0.1 oscount.techsmith.com 127.0.0.1 65.52.240.48 127.0.0.1 69.167.144.18 Odnośnik do komentarza
TheBerliett Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Oto co jest napisane w plikuUsunąłem też Nvidia Experiance oraz te dwie ostatnie linijki z pliku HOSTSZałożyć tematy w tamtych działach? Gdyż nadal mam ten problem. Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 9 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Fix wykonany - zastosuj DelFix. Nie ma potrzeby zakładania nowych tematów. Wyraźnie napisałam, że temat już został przeniesiony do działu Hardware ze względu na błędy (potem może być przeniesiony jeszcze raz do działu Sieci). Miałeś podać raporty orientowane sprzętowo. Odnośnik do komentarza
TheBerliett Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 DelFix zrobiony.Poniżej załączam screeny.Mam nadzieję, że o to chodziło z raportami sprzętowymi. Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 10 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Dotyczy problemów z hardware. Dysk OK. W jakim celu umieściłeś partycję systemową na końcu dysku tam gdzie jest najwolniejszy obszar? Spróbuj zainstalować nowe sterowniki do chipsetu AMD (nie grafiki) KLIK. Masz wybrać Optional Downloads i pobrać plik. W trakcie instalacji wybierz Niestandardowa i zrób zrzut okienka. Finalnie powinieneś otrzymać loga z podsumowaniem ( jeżeli OK to powodzenie). Odnośnik do komentarza
TheBerliett Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Taki wyświetliło mi log oraz zrzuty z instalacji: log.txt Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 12 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 To co wymagało aktualizacji wykonane z powodzeniem. Do sprawdzenia ewentualnie w Podglądzie zdarzeń czy po tym działaniu znikł problem z mostkiem północnym (zdarzenie o numerze 20). Sterowniki grafiki jak widzę chyba aktualne i pozbyłeś się rzeczy zbędnych. Temat wg mnie do innego działu. Odnośnik do komentarza
TheBerliett Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Póki co testuję internet i działa dobrze. Będę sprawdzać cały czas i za jakieś 48h, jeżeli po tym czasie będzie dobrze, temat do zamknięcia. Pozostaje nam tylko czekać. Odnośnik do komentarza
TheBerliett Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Po dzisiejszy testowaniu problem nadal uważam za otwarty. Utraty pakietów rzędu 20% co jakiś czas. Myślałem, że to już koniec tej farsy ... Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 12 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 To temat raczej do sieci. Podaj log - KLIK i poczekaj na pomoc. Odnośnik do komentarza
TheBerliett Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Oto logi: net-log.txt Odnośnik do komentarza
TheBerliett Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Zrobiliśmy kilka testów ze znajomym, który siedzi dużo przy sieciach i powiedział abym to pokazał.Oraz takie słowa kazał przekazać technikom z mojej sieci:"Hej ponownie, To co musisz im przekazać: Pingujesz adres 8.8.8.8 (jak nie są ciołki to wiedzą co to jest). Ping standardowy przechodzi, jak zwiększysz wielkość pakietu do 1492 to nie przechodzi. Odpowiedzi na ping z internetu do Ciebie skaczą nawet do 900 milisekund. I proponuję tak. Niech sprawdzą, czy negocjacja na portach jest wszędzie na 100full. Niech sprawdzą czy switch(ten na klatce) im się nie przeciąża. W ostateczności niech sprawdzą skrętkę, czy nie jest gdzieś uszkodzona." Ping.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 17 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Dostawca blokuje ruch po ICMP, a szkoda, bo dużo można by zobaczyć. Wobec powyższego raport z Net-log praktycznie bezużyteczny. Nie widzę nic, co mogłoby wskazywać na problem po Twojej stronie. Ping standardowy przechodzi, jak zwiększysz wielkość pakietu do 1492 to nie przechodzi. Normalne zjawisko, wynika z założeń projektowych Ethernetu. Dłuuugi opis tutaj: https://www.fixitpc.pl/topic/11926-mtu-maximum-transmission-unit/ Pozostaje zgłosić do dostawcy, czekać, co powie, bowiem problem najprawdopodobniej po jego stronie. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się