izaw Opublikowano 10 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Czytałem pisma od kilku operatorów i owszem, dawali prawo wypowiedzenia umowy, ale wiązało się to z zapłatą kary za zerwanie umowy. To dotyczyło TP, Orange, Dialog. Nie pamiętam dokładnie, ale chyba też PLAY. Odnośnik do komentarza
DragonFire Opublikowano 11 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 To ja wam coś napiszę. Myślałem nad tym, czy w ogóle wspominać, bo nie znam się na Netii, ale miałem kiedyś neta z firmy Air-Bytes, która działała na linii TP. Podłączanie do sieci trwało 3 miesiące od założenia umowy. AB tłumaczyło się tym, że to TP nie śpieszy się z aktywacją sieci telefonicznej, a tym samym nie dawali mozliwości podłączenia się przez nią z internetem. Tymczasem, kiedy już TP się u mnie pojawiło po trzech miesiącach, aktywowali w kilka minut połączenie zupełnie nie robiąc problemu. Dom był od wielu lat okablowany z TP, ale linia była nieaktywna. A sama aktywacja wyglądała tak, że przyszedł technik z TP z laptopem + dwóch majstrów, którzy założyli mi gniazdko w miejscu, gdzie stał komputer. Facet z laptopem sobie wszystko podłączył, sprawdził, czy jest przepływ, powiedział, że wszystko ok i poszedł. Po dwóch dniach przyszli fachowcy z AB, którzy przynieśli mi router Wi-Fi, podłączyli go, podpieli mi pod kompa, zainstalowali sterowniki, sprawdzili, czy działa. Działa, ok, i poszli. Awarii nigdy nie uświadczyłem, ale po roku umowa się skończyła, a ja szczęśliwy przeszedłem do innej firmy, w której nie czekałem już 3 miesięcy na instalację, tylko 1 dzień! Z tego, co pamiętam, oprócz tego robienia problemów z aktywacją, TP w ogóle się nie mieszało w sprawy AB. Zamówiłem neta w AB i tylko z nimi miałem do czynienia. TP widziałem tylko wtedy, gdy przyszli aktywować linię. Mam szczerą nadzieję, że Netia ma inaczej. Odnośnik do komentarza
Anonim3 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Ale co @DragonFire ma wnieść do tematu twoja historia, chciałeś się pożalić czy pochwalić tym bardziej, że firmy AB już nie ma więc problem z ewentualną próbą skorzystania z oferty tej firmy totalnie odpada. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi