robertkahl Opublikowano 28 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Dzień dobry. Posiadam program antywirusowy McAfee i od pewnego czasu nie mogę włączyć skanowania w czasie rzeczywistym oraz innych skanowań. Program jest legalny i opłacona subskrypcja. Próbowałem instalować jeszcze raz ale to nie dało rezultatu. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt DANEgmer.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 28 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Widać tu tylko źle wyczyszczone adware - najcięższym elementem uruchamianym z zestawu jest sterownik {665e51a3-da93-4d76-a3a4-e4194c384ce8}w64, który może mieć bardzo negatywny wpływ na system. Natomiast komponenty McAfee zwracają w Dzienniku zdarzeń błędy typu "is not trusted", jedna z usług brak pliku (tę będę usuwać). Dodatko licencja Windows wygląda na scrackowaną (to się nasuwa, gdyż do kompletu w pliku HOSTS są charakterystyczne blokady serwerów MS, które robią cracki). Application errors: ================== Error: (01/27/2015 11:15:55 PM) (Source: AVLogEvent) (EventID: 5010) (User: ZARZĄDZANIE NT) Description: McShield failed to start because it is not trusted. Error Code:a7f40905 Error: (01/27/2015 11:15:55 PM) (Source: AVLogEvent) (EventID: 5010) (User: ZARZĄDZANIE NT) Description: McShield failed to start because it is not trusted. Error Code:a7f40905 Error: (01/27/2015 11:15:41 PM) (Source: AVLogEvent) (EventID: 5010) (User: ZARZĄDZANIE NT) Description: McShield failed to start because it is not trusted. Error Code:a7f40905 Error: (01/27/2015 11:15:41 PM) (Source: AVLogEvent) (EventID: 5010) (User: ZARZĄDZANIE NT) Description: McShield failed to start because it is not trusted. Error Code:a7f40905 Error: (01/27/2015 11:06:37 PM) (Source: Winlogon) (EventID: 4103) (User: ) Description: Aktywacja licencji systemu Windows nie powiodła się. Błąd 0x00000000. System errors: ============= Error: (01/27/2015 11:14:25 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7000) (User: ) Description: Nie można uruchomić usługi McAfee Anti-Spam Service z powodu następującego błędu: %%1053 Error: (01/27/2015 11:14:25 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7009) (User: ) Description: Upłynął limit czasu (30000 ms) podczas oczekiwania na połączenie się z usługą McAfee Anti-Spam Service. Error: (01/27/2015 10:52:36 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7000) (User: ) Description: Nie można uruchomić usługi McAfee CSP Service z powodu następującego błędu: %%2 Na razie usuń adware, choć mam szczere wątpliwości, czy to ma związek z McAfee. Wstępnie: 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: CloseProcesses: CreateRestorePoint: R1 {665e51a3-da93-4d76-a3a4-e4194c384ce8}w64; C:\Windows\System32\drivers\{665e51a3-da93-4d76-a3a4-e4194c384ce8}w64.sys [48784 2015-01-27] (StdLib) S1 {820a714f-c526-4777-8e87-e9d6612e0938}Gw64; system32\drivers\{820a714f-c526-4777-8e87-e9d6612e0938}Gw64.sys [X] S2 0165441422395760mcinstcleanup; C:\Users\KAHLR\AppData\Local\Temp\016544~1.EXE [854720 2014-11-19] (McAfee, Inc.) S2 0c632643; "C:\Windows\system32\rundll32.exe" "c:\progra~3\intere~1\InterenetOptimizerSvc.dll",service S2 IePluginServices; C:\ProgramData\IePluginServices\PluginService.exe -service [X] S2 mccspsvc; "C:\Program Files\Common Files\McAfee\CSP\1.3.336.0\McCSPServiceHost.exe" [X] S2 WindowsMangerProtect; C:\ProgramData\WindowsMangerProtect\ProtectWindowsManager.exe -service [X] Task: {80F9AE36-6054-4DBE-97DA-6C5674208116} - System32\Tasks\{7F420921-0A3A-4C35-A7C4-681F2A7B61AD} => pcalua.exe -a C:\Users\ROBERT\AppData\Roaming\mystartsearch\UninstallManager.exe -c -ptid=sien HKLM\...\Policies\Explorer: [NoFolderOptions] 0 HKLM\...\Policies\Explorer: [NoControlPanel] 0 HKU\S-1-5-21-1773470009-2733455634-175904507-1001\...\MountPoints2: {6b98147a-94ce-11e4-8aa1-00241dd78311} - J:\LGAutoRun.exe AppInit_DLLs: C:\PROGRA~3\INTERE~1\INTERE~2.DLL => C:\PROGRA~3\INTERE~1\INTERE~2.DLL File Not Found AppInit_DLLs-x32: c:\progra~3\intere~1\intere~1.dll => "c:\progra~3\intere~1\intere~1.dll" File Not Found GroupPolicy: Group Policy on Chrome detected CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://www.mystartsearch.com/web/?type=ds&ts=1418128689&from=sien&uid=WDCXWD5001AALS-00L3B2_WD-WCASY850276002760&q={searchTerms} HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://www.google.com HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.google.com HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://www.mystartsearch.com/web/?type=ds&ts=1418128689&from=sien&uid=WDCXWD5001AALS-00L3B2_WD-WCASY850276002760&q={searchTerms} HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://www.google.com StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe http://www.mystartsearch.com/?type=sc&ts=1418128689&from=sien&uid=WDCXWD5001AALS-00L3B2_WD-WCASY850276002760 SearchScopes: HKLM -> DefaultScope {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = SearchScopes: HKLM-x32 -> DefaultScope {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://www.mystartsearch.com/web/?type=ds&ts=1418128689&from=sien&uid=WDCXWD5001AALS-00L3B2_WD-WCASY850276002760&q={searchTerms} SearchScopes: HKLM-x32 -> {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://www.mystartsearch.com/web/?type=ds&ts=1418128689&from=sien&uid=WDCXWD5001AALS-00L3B2_WD-WCASY850276002760&q={searchTerms} C:\Program Files (x86)\globalUpdate C:\Program Files (x86)\SupTab C:\Program Files (x86)\Temp C:\ProgramData\IePluginServices C:\ProgramData\Norton C:\ProgramData\Symantec C:\ProgramData\WindowsMangerProtect C:\Users\ROBERT\*.exe C:\Users\ROBERT\AppData\Local\globalUpdate C:\Users\ROBERT\AppData\Roaming\systweak C:\Windows\system32\roboot64.exe C:\Windows\System32\drivers\{665e51a3-da93-4d76-a3a4-e4194c384ce8}w64.sys Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\WindowsMangerProtect /f CMD: dir /a "C:\Program Files" CMD: dir /a "C:\Program Files (x86)" CMD: dir /a "C:\Program Files\Common Files" CMD: dir /a "C:\Program Files (x86)\Common Files" CMD: dir /a C:\ProgramData CMD: dir /a C:\Users\ROBERT\AppData\Local CMD: dir /a C:\Users\ROBERT\AppData\LocalLow CMD: dir /a C:\Users\ROBERT\AppData\Roaming EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, system zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Napraw uszkodzony skrót IE. W pasku adresów eksploratora wklej poniższą ścieżkę i ENTER: C:\Users\ROBERT\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Accessories\System Tools Prawoklik na zlokalizowany tam skrót Internet explorer (bez dodatków) > Właściwości > w polu Element docelowy po ścieżce "C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" dopisz dwie spacje i -extoff 3. Logi pochodzą z konta ROBERT, ale w systemie jest większa ilość kont: ========================= Accounts: ========================== KAHLR (S-1-5-21-1773470009-2733455634-175904507-1003 - Administrator - Enabled) => C:\Users\KAHLR Malinka (S-1-5-21-1773470009-2733455634-175904507-1004 - Limited - Enabled) => C:\Users\Malinka ROBERT (S-1-5-21-1773470009-2733455634-175904507-1001 - Administrator - Enabled) => C:\Users\ROBERT Wymagane logi FRST z każdego konta z osobna. Tzn. po kolei zaloguj się na każde konto poprzez pełny restart systemu (a nie Wyloguj czy Przełącz użytkownika) i zrób nowy zestaw FRST z opcji Scan (zaznacz pole Addition, ale nie Shortcut). Na koncie limitowanym Malinka uruchom FRST poprzez dwuklik a nie "Uruchom jako Administrator" (to zmieni kontekst konta). Dołącz też plik fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
robertkahl Opublikowano 28 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Dzień dobry. Dzięki za szybką odpowiedź. Wykonałem trzy polecenia. Załączam logi: Addition.txt Addition-k.txt Addition-m.txt Fixlog.txt FRST.txt FRST-k.txt FRST-m.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 29 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Jak sądzę żadnych zmian w operatywności McAfee? Jeśli chodzi o zadania związane z adware, to zostały pomyślnie wykonane, na pozostałych kontach nie widać żadnych jawnych szkodników. Drobne poprawki na koncie ROBERT: 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: C:\Program Files (x86)\AppEnable C:\Program Files (x86)\Common Files\Symantec Shared C:\ProgramData\374311380 C:\ProgramData\NortonInstaller Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Pokaż wynikowy fixlog.txt. 2. Uruchom AdwCleaner. Wybierz opcję Szukaj (nie stosuj Usuń na razie) i dostarcz log z folderu C:\AdwCleaner. Odnośnik do komentarza
robertkahl Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Dzień dobry. Wykonałem punkty. McAfee dalej nie działa. Fixlog.txt AdwCleanerR0.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 29 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 W kwestii doczyszczania po adware: 1. Uruchom AdwCleaner ponownie, lecz tym razem zastosuj Szukaj + Usuń. Po czyszczeniu: 2. Otwórz Notatnik i wklej w nim: RemoveDirectory: C:\AdwCleaner RemoveDirectory: C:\FRST\Quarantine Reg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Reg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Przedstaw wynikowy fixlog.txt. McAfee dalej nie działa. vs. Próbowałem instalować jeszcze raz ale to nie dało rezultatu. Jaki konkretnie błąd zwracają osłony McAfee? Spróbuj jeszcze raz przeinstalować program, ale wg tych kroków: - Odinstaluj wszystkie komponenty (McAfee LiveSafe, McAfee SafeKey(uninstall only), McAfee SiteAdvisor) tradycyjnie przez Panel sterowania. - Następnie zastosuj McAfee Consumer Product Removal Tool. - Zainstaluj program ponownie. Jeśli to nie przyniesie rezultatów, proponuję skontaktować się bezpośrednio z supportem McAfee. Odnośnik do komentarza
robertkahl Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Wszystko wykonałem. Wykonam jeszcze jedną próbę instalacji a potem może zastosuje sposób podany na stronie http://service.mcafee.com/faq/TS101446_Polish.htm Instalowałem McAfee przedtem tak jak teraz podawałaś. Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 31 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 1. Jeśli chodzi o czyszczenie systemu, skończyliśmy. Skasuj FRST z J:\. Następnie zastosuj DelFix oraz wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK. 2. Jeśli chodzi o McAfee, jak mówiłam, skontaktuj się bezpośrednio z supportem technicznym. Program legalny i na licencji, mają obowiązek zająć się sprawą. Odnośnik do komentarza
robertkahl Opublikowano 31 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Dzień dobry. Wykonałem. Jestem umówiony na poniedziałek z McAfee na kontrolę zdalną mojego komputera. Cytuje: Technik bedzie mial dostep do Panskiego komputera i bedzie mogl sprawdzic co dokladnie sie dzieje, a Pan bedzie mogl obserwowac wszystko podczas tej procedury. Na razie dzięki, jak będzie wynik kontroli to go zamieszczę. Proszę jeszcze nie zamykać tematu. Pozdrowienia. DelFix.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 31 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Skasuj z dysku plik C:\Delfix.txt. Tematu zgodnie z życzeniem nie zamykam i czekam na wyniki diagnozy technika McAfee. Odnośnik do komentarza
robertkahl Opublikowano 3 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Dzień dobry. Wczoraj technik z McAfee próbował zdalnie znaleźć rozwiązanie niemożliwości włączenia skanowania w czasie rzeczywistym ale po wielu próbach poddał się. Powiedział że to jakiś większy problem i trzeba czekać na aktualizacje wersji programy która zainstaluje się za kilka dni. Podobno technicy już próbują rozwiązać problem. Zaproponowano mi przedłużenie subskrypcji o 30 dni, więc czekam i zobaczę co wymyślą. Jak będę znał wynik to napiszę. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza
robertkahl Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Dzień dobry. Po powtórnej sesji zdalnej technik naprawił jakiś plik Win. I program McAtee działa poprawnie. Pozdrawiam. Temat do zamknięcia. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 11 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Nie wiesz o jakim pliku mowa? Odnośnik do komentarza
robertkahl Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Niestety nie wiem. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi