Skocz do zawartości

Straszne spowolnienie internetu i powolne uruchamianie się komputera


mlody1221

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Moim problemem jest to, że mimo bardzo dobrego internetu na moim laptopie internet chodzi zbyt wolno. Dla przykładu filmiki na youtube w jakości hd mi się strasznie wieszają i długo buforują (mam w bloku światłowody i bardzo szybki internet, moim współlokatorom na ich laptopach youtube śmiga bez zarzutu w hd).

Dodatkowo komputer jak na mój gust i sprzęt jakim dysponuję bardzo długo się włącza.

Prosiłbym o pomoc w usunięciu tych problemów.

Poniżej w załącznikach przedstawiam logi z GMERa i FRSTa.

Addition.txt

FRST.txt

Shortcut.txt

gmer.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Temat przenoszę do działu Windows, może do Sieci pójdzie. Oznak infekcji brak. W spoilerze masz kosmetykę, tzn. usuwanie pustych wpisów i inne drobnostki, to jednak nie ma związku z problemami i jest jedynie pobocznym zagadnieniem.

 

 

 

1. Napraw źle naprawiony specjalny skrót IE. W pasku adresów eksploratora wklej poniższą ścieżkę i ENTER:

 

C:\Users\Lenovo\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Accessories\System Tools

 

Prawoklik na zlokalizowany tam skrót Internet explorer (bez dodatków) > Właściwości > w polu Element docelowy po ścieżce "C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" dopisz dwie spacje i -extoff

 

2. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1795135361-112343103-1123866960-1001_Classes\CLSID\{FB314ED9-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B}\InprocServer32 -> C:\Users\Lenovo\AppData\Roaming\Dropbox\bin\DropboxExt64.22.dll No File
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1795135361-112343103-1123866960-1001_Classes\CLSID\{FB314EDA-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B}\InprocServer32 -> C:\Users\Lenovo\AppData\Roaming\Dropbox\bin\DropboxExt64.22.dll No File
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1795135361-112343103-1123866960-1001_Classes\CLSID\{FB314EDB-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B}\InprocServer32 -> C:\Users\Lenovo\AppData\Roaming\Dropbox\bin\DropboxExt64.22.dll No File
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1795135361-112343103-1123866960-1001_Classes\CLSID\{FB314EDC-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B}\InprocServer32 -> C:\Users\Lenovo\AppData\Roaming\Dropbox\bin\DropboxExt64.22.dll No File
ShellIconOverlayIdentifiers: ["DropboxExt1"] -> {FB314ED9-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => C:\Users\Lenovo\AppData\Roaming\Dropbox\bin\DropboxExt64.22.dll No File
ShellIconOverlayIdentifiers: ["DropboxExt2"] -> {FB314EDA-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => C:\Users\Lenovo\AppData\Roaming\Dropbox\bin\DropboxExt64.22.dll No File
ShellIconOverlayIdentifiers: ["DropboxExt3"] -> {FB314EDD-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers: ["DropboxExt4"] -> {FB314EDE-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers: ["DropboxExt5"] -> {FB314EDB-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => C:\Users\Lenovo\AppData\Roaming\Dropbox\bin\DropboxExt64.22.dll No File
ShellIconOverlayIdentifiers: ["DropboxExt6"] -> {FB314EDF-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers: ["DropboxExt7"] -> {FB314EDC-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => C:\Users\Lenovo\AppData\Roaming\Dropbox\bin\DropboxExt64.22.dll No File
ShellIconOverlayIdentifiers: ["DropboxExt8"] -> {FB314EE0-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} => No File
GroupPolicy: Group Policy on Chrome detected 
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction 
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://www.google.com
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://www.google.com
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://www.google.com
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://www.google.com
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1795135361-112343103-1123866960-1000 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
S3 EagleX64; \??\C:\Windows\system32\drivers\EagleX64.sys [X]
S3 WinRing0_1_2_0; \??\C:\Program Files (x86)\IObit\Game Booster 3\Driver\WinRing0x64.sys [X]
S2 Update Dynamo Combo; "C:\Program Files (x86)\Dynamo Combo\updateDynamoCombo.exe" [X]
Task: {2A5E4F67-106F-42B0-892C-B35A50150AB0} - System32\Tasks\{0ED9FC55-019F-4E50-AB08-9107FFAEA583} => pcalua.exe -a "D:\Gry\The Sims 4\__Installer\vp6\vp6install.exe" -d "D:\Gry\The Sims 4\__Installer\vp6"
Task: {4198A5C1-05BC-4F61-86E5-ED359800C1A1} - System32\Tasks\{A2EE0C25-E6D3-4652-81F0-0599D18493D4} => pcalua.exe -a "C:\Program Files (x86)\LTC\LTspiceIV\scad3.exe" -c -uninstall
Task: {42C9E47E-A752-430A-92F7-39B32B36B989} - System32\Tasks\Game_Booster_AutoUpdate => C:\Program Files (x86)\IObit\Game Booster 3\AutoUpdate.exe
Task: {B4775489-6520-4C7C-8395-AE92172A4A8E} - System32\Tasks\Java Update Scheduler => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
HKLM-x32\...\Run: [TkBellExe] => C:\Program Files (x86)\Real\RealPlayer\update\realsched.exe [296520 2014-03-04] (RealNetworks, Inc.)
FF Plugin HKU\S-1-5-21-1795135361-112343103-1123866960-1001: ubisoft.com/uplaypc -> C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\npuplaypc.dll No File
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\plugins
C:\Program Files (x86)\IObit
C:\ProgramData\IObit
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\San Andreas Multiplayer
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Texmaker
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\UDS
C:\Users\Lenovo\AppData\Roaming\Microsoft\Excel\fiz304220234029583876\fiz.xlsx.lnk
C:\Users\Lenovo\Downloads\*(*)-dp*.exe
C:\Users\UpdatusUser\Desktop\Texmaker.lnk
Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\iLivid" /f
Reg: reg delete HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2 /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, system zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt - przedstaw go.

 

 

 

 

 

Moim problemem jest to, że mimo bardzo dobrego internetu na moim laptopie internet chodzi zbyt wolno. Dla przykładu filmiki na youtube w jakości hd mi się strasznie wieszają i długo buforują (mam w bloku światłowody i bardzo szybki internet, moim współlokatorom na ich laptopach youtube śmiga bez zarzutu w hd).

Dodatkowo komputer jak na mój gust i sprzęt jakim dysponuję bardzo długo się włącza.

1. W Dzienniku zdarzeń jest błąd kontenera wtyczek Firefox:

 

Application errors:

==================

Error: (01/16/2015 00:39:34 AM) (Source: Application Error) (EventID: 1000) (User: )

Description: Nazwa aplikacji powodującej błąd: plugin-container.exe, wersja: 35.0.0.5486, sygnatura czasowa: 0x54af7153

Nazwa modułu powodującego błąd: mozalloc.dll, wersja: 35.0.0.5486, sygnatura czasowa: 0x54af69d4

Kod wyjątku: 0x80000003

Przesunięcie błędu: 0x00001425

Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x1418

Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0xplugin-container.exe0

Ścieżka aplikacji powodującej błąd: plugin-container.exe1

Ścieżka modułu powodującego błąd: plugin-container.exe2

Identyfikator raportu: plugin-container.exe3

 

Pozbądź się pewnego zakresu wtyczek, bo jest ich duża ilość:

- Przez Panel sterowania odinstaluj Adobe Shockwave Player 12.0 (to nie jest Adobe Player związany z Youtube).

- Wejdź do menedżera wtyczek Firefox i wyłącz wszystkie wtyczki Intel, Microsoft Office, Real, Nexon i Unity.

Przeładuj Firefox i sprawdź czy polepszyło się coś.

 

2. Kolejny zestaw błędów z Dziennika:

 

System errors:

=============

Error: (01/22/2015 11:04:20 PM) (Source: BROWSER) (EventID: 8032) (User: )

Description: Usługa przeglądarki zbyt wiele razy nie zdołała pobrać listy kopii zapasowych w transporcie \Device\NetBT_Tcpip_{92F93706-8754-4AAD-816F-F3051F2612BF}.

Przeglądarka zapasowa jest zatrzymywana.

 

Error: (01/21/2015 09:27:39 PM) (Source: bowser) (EventID: 8003) (User: )

Description: Przeglądarka główna odebrała anons serwera z komputera PATRYK.

Komputer ten zachowuje się tak, jakby był przeglądarką główną dla domeny w transporcie NetBT_Tcpip_{92F93706-8754-4AAD-816F-F3051F2612BF}.

Przeglądarka główna właśnie jest zatrzymywana albo wymuszany jest wybór.

 

Error: (01/18/2015 05:48:41 PM) (Source: BROWSER) (EventID: 8032) (User: )

Description: Usługa przeglądarki zbyt wiele razy nie zdołała pobrać listy kopii zapasowych w transporcie \Device\NetBT_Tcpip_{92F93706-8754-4AAD-816F-F3051F2612BF}.

Przeglądarka zapasowa jest zatrzymywana.

 

Error: (01/16/2015 10:49:36 AM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7001) (User: )

Description: Usługa Adapter odbiornika Net.Tcp zależy od usługi Usługa udostępniania portów Net.Tcp, której nie można uruchomić z powodu następującego błędu:

%%1053

 

Error: (01/16/2015 10:49:36 AM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7000) (User: )

Description: Nie można uruchomić usługi Adapter odbiornika Net.Pipe z powodu następującego błędu:

%%1053

 

Error: (01/16/2015 10:49:36 AM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7009) (User: )

Description: Upłynął limit czasu (30000 ms) podczas oczekiwania na połączenie się z usługą Adapter odbiornika Net.Pipe.

 

Error: (01/16/2015 10:49:00 AM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7000) (User: )

Description: Nie można uruchomić usługi Usługa udostępniania portów Net.Tcp z powodu następującego błędu:

%%1053

 

Error: (01/16/2015 10:49:00 AM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7009) (User: )

Description: Upłynął limit czasu (30000 ms) podczas oczekiwania na połączenie się z usługą Usługa udostępniania portów Net.Tcp.

 

Error: (01/16/2015 00:51:06 AM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7001) (User: )

Description: Usługa Adapter odbiornika Net.Tcp zależy od usługi Usługa udostępniania portów Net.Tcp, której nie można uruchomić z powodu następującego błędu:

%%1053

 

Jeśli chodzi o usługi Net.*, to Start > w polu szukania wklep services.msc > z prawokliku Uruchom jako Administrator > dwuklik na usługi Adapter odbiornika Net.Pipe + Usługa udostępniania portów Net.Tcp i Typ uruchomienia ustaw na Ręczny.

 

3. Jeśli chodzi o ogólne spowolnienie systemu i sieci, to do sprawdzenia wstępnie Avast (tymczasowa deinstalacja). Po pierwsze, jest jakiś problem z nim - w GMER jego obiekty stoją jako zablokowane. Po drugie, to stara edycja:

 

==================== Installed Programs ======================

 

avast! Free Antivirus (HKLM-x32\...\avast) (Version: 8.0.1497.0 - AVAST Software)

 

Czyli: odinstaluj Avast przez Panel sterowania, następnie popraw usuwaczem Avast Uninstall Utility, nic na razie nie instaluj tylko upewnij się czy są jakieś zmiany w systemie. Jeśli będą pozytywne zmiany, spróbuj zainstalować od nowa najnowszą edycję Avast 2015.

Odnośnik do komentarza

Zrobiłem wszystko.

W załączniku plik fixlog.

Jeśli chodzi o firefox to na próbie youtuba poległ. Filmik włączony w HD po chwili się zaciął podczas gdy na drugim, gorszym komputerze podłączonym do tej samej sieci ten sam filmik włączony również w HD odtworzył się bez zacinania i praktycznie cały filmik po chwili się zbuforował do samego końca.

Co do wtyczek które wyłączyłem to nawet nie wiedziałem że miałem ich tak wiele.

 

Jeśli chodzi o ogólne poprawy to system ładuje się szybciej, jednak jeszcze nie jest to szczyt moich marzeń, wydaje mi się że zbyt wiele rzeczy ładuje mi się podczas startu systemu a wydaje mi się że aż tylu nie potrzebuję.

Dodatkowo usługa Real Player Cloud troszkę mnie irytuje i chciałbym się jej pozbyć, jednakże nie mogę tego zrobić przez panel sterowania.

 

Edit.

Dziś sprawdzając jak działa youtube zauważyłem zdecydowaną poprawę, filmiki w jakości HD odtwarzają się bez przycinania.

Fixlog.txt

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...