KGaming Opublikowano 25 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Witam. Od około dwóch lat (mój ostatni post na forum z 2012 roku o tym samym...) borykam się ze zrywanym połączeniem z internetem. Na początku myślałem, że to coś w moim komputerze jest nie tak, ale skoro nagle kilku domowników w tym samym momencie się "wydziera" "CO JEST Z INTERNETEM?" to raczej to nie zależy od mojego PC. Zrobiłem testy: ICSI Netalyzr: http://n2.netalyzr.icsi.berkeley.edu/restore/id=36ea240d-11340-1a279cf2-4a41-4495-9be8/rd Net-log w załączniku. Proszę o pomoc, bo mnie już krew zalewa... net-log.txt Odnośnik do komentarza
romala Opublikowano 26 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Witaj - nie napisałeś jakiego połaczenia używasz. Jeżeli to wifi to zrywanie połączenia jest naturalną wadą tych połaczeń. Niestety natłok sieci wokół ciebie może powodować zrywanie transmisji. Sprubuj poszukać programu do wyszukiwania sieci wifi i przeskanuj okolicę, jak już dowiesz sie co jest dokoła ciebie sprubuj zmiany kanału nadawania z routera. Kanał wybierz oddalony o 3 kanały od innych i sprubuj transmisji. Napisz jakiego rodzaju sprzętu używasz do połaczenia z netem, kto jest usługodawcą. Warto też przejżeć router bo sądzę że taki posiadasz - może trzeba go wymienić? Sprubuj coś wiecej tu napisać. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza
gajowy Opublikowano 26 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 @romala gdybyś zajrzał do net-loga to wiedziałbyś, że KGaming nie ma interfejsu wi-fi, łaczy się przez ethernet przynajmniej z tego komputera, na którym powstał log. Dostawcą jest Orange (czyżby DSL a nie neostrada?). Natomiast faktycznie przydałaby się informacja o typie i konfiguracji routera. W samych logach nie widać nic, co mogłoby wskazać na przyczynę problemu, bo w momencie wykonywania wszystko działało, jak należy. Tym bardziej podejrzany jest router ewentualnie dostawca Internetu. Odnośnik do komentarza
KGaming Opublikowano 26 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Właśnie usiadłem do komputera, już idę wszystko posprawdzać. I tak, dostawcą jest Orange (dsl 10/s). Sczerze mowiac nie wiem co jest co bo sie tym nigdy nie interesowalem, takze podam wam co tam u mnie jest Zaraz wracam! No więc znalazłem Modem SpeedTouch 608WL oraz switch na 8 portów (nie mogłem zdjąć go tak na szybko, jeśli będzie potrzebna dokładna informacja to to zdejmę). Jak sprawdzić "konfigurację" tego wszystkiego? Da się jakoś przez przeglądarkę/program czy co? ;p Odnośnik do komentarza
gajowy Opublikowano 26 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Instrukcja modemu zaleca w takim przypadku obserwowanie stanu lampek :-) Odnośnik do komentarza
romala Opublikowano 27 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 Witaj za kolegą gajowym - strona 70 instrukcji : 5.3. Niespodziewane przerywanie połączenia z Internetem Aby rozwiązać problem niespodziewanego przerywania połączenia z Internetem, niezbędne jest zapamiętanie stanu lampek (diod) na modemie w momencie przerwania połączenia. Stan ten pozwala ustalić, czy źródłem problemu jest: – brak zasilania modemu prądem (chwilowy – skoki napięcia) lub całkowite odłączenie zasilania (modem wyłączony), – utrata synchronizacji: chwilowa (skoki napięcia) lub długotrwała (linia telefoniczna). Jeśli problem występuje nadal: • wyłącz modem przez odłączenie zasilania, • ponownie włącz zasilanie na modemie, • poczekaj na zsynchronizowanie modemu – dioda DSL/WAN powinna świecić na zielono Mam niewielkie doświadczenie z routerami ale z neostradą miałem podobnie (log widziałem lecz nie wiele mi to mówi). U mnie winny był router wymieniłem na własny kupiony za ok 400 zł i po kłopocie. Warto pożyczyć od kogoś i sobie samemu ustawić to trochę czasu zajmuje ale satysfakcja jest jeśli się odkryje problem. Zacytowałem instrukcję - proszę się nie gniewać - czasem proste obserwacje przynoszą dobre skutki. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza
KGaming Opublikowano 28 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Póki co (odpukać w niemalowane) działa. Odezwę się jak się (oby nie) zepsuje. Pozdrawiam i dziękuję! Odnośnik do komentarza
KGaming Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Du.a, teraz już nawet resetowanie nie działa... Nowy log z net-log: net-log.txt Odnośnik do komentarza
romala Opublikowano 10 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Witam cię ponownie patrzyłem w loga który wkleiłeś - myślę sobie dla mnie dziwna sprawa. Masz jakieś dziwne ip i dnsy u mnie wyglądają zupełnie inaczej sprubowałbym polecenia ipconfig /release i potem ipconfig / renew - ale skoro router już nie reaguje na reset to może jednak miałem rację i zakończył życie:( Napisz coś jeszcze, czy prubowałeś inny router? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
KGaming Opublikowano 10 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Nie próbowałem bo nie posiadam, a wolałbym nie wydawać pieniędzy, jeśli da się jakoś odratować stary . Sam już nie wiem, wczoraj było tragicznie, dzisiaj zerwało raptem 2 razy... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się