Bartok Opublikowano 17 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Witam Bardzo proszę o sprawdzenie logów. Główną przyczyną problemu jest dynamo combo, którego zainstalowałem nieświadomie razem z WinMTR pobranym z "dobreprogramy" w celu sprawdzenia usługi internetowej. Jako laik próbowałem już konwencjonalnych metod usunięcia problemu - bez rezultatów. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Na temat pobierania z dobrychprogramów i podobnych: KLIK. W systemie są liczne ślady po operacjach "Asystenta pobierania". Dodatkowo, będę wyrzucać szczątki Firefox, który wygląda na odinstalowany. 1. Na początek odinstaluj stare wersje i zbędniki: Acrobat.com, Adobe AIR, Adobe Flash Player 10 ActiveX, Adobe Reader 9.1 MUI, Adobe Shockwave Player 12.0, ASUS WebStorage, Gadu-Gadu 10, Java 6 Update 22, McAfee Security Scan Plus. 2. Otwórz Notatnik i wklej w nim: CloseProcesses: CreateRestorePoint: R1 {ebd8d0c0-e022-4b76-a1f2-bc2963e3a147}Gw64; C:\Windows\System32\drivers\{ebd8d0c0-e022-4b76-a1f2-bc2963e3a147}Gw64.sys [48792 2015-01-15] (StdLib) R2 Update Dynamo Combo; C:\Program Files (x86)\Dynamo Combo\updateDynamoCombo.exe [529656 2015-01-16] () R2 Util Dynamo Combo; C:\Program Files (x86)\Dynamo Combo\bin\utilDynamoCombo.exe [529656 2015-01-16] () U3 tmlwf; No ImagePath U3 tmwfp; No ImagePath HKLM-x32\...\Run: [] => [X] AppInit_DLLs: C:\PROGRA~2\BEARSH~1\MediaBar\Datamngr\x64\datamngr.dll => C:\PROGRA~2\BEARSH~1\MediaBar\Datamngr\x64\datamngr.dll File Not Found AppInit_DLLs: C:\PROGRA~2\BEARSH~1\MediaBar\Datamngr\x64\IEBHO.dll => C:\PROGRA~2\BEARSH~1\MediaBar\Datamngr\x64\IEBHO.dll File Not Found HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://isearch.omiga-plus.com/?type=hp&ts=1421355669&from=cor&uid=3219913727_67194_C0AC3FE1 HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = www.google.com HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://isearch.omiga-plus.com/web/?type=ds&ts=1421355669&from=cor&uid=3219913727_67194_C0AC3FE1&q={searchTerms} HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://isearch.omiga-plus.com/?type=hp&ts=1421355669&from=cor&uid=3219913727_67194_C0AC3FE1 HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://isearch.omiga-plus.com/web/?type=ds&ts=1421355669&from=cor&uid=3219913727_67194_C0AC3FE1&q={searchTerms} HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = SearchScopes: HKLM -> DefaultScope {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://isearch.omiga-plus.com/web/?type=ds&ts=1421355669&from=cor&uid=3219913727_67194_C0AC3FE1&q={searchTerms} SearchScopes: HKLM -> {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://isearch.omiga-plus.com/web/?type=ds&ts=1421355669&from=cor&uid=3219913727_67194_C0AC3FE1&q={searchTerms} SearchScopes: HKLM-x32 -> {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://isearch.omiga-plus.com/web/?type=ds&ts=1421355669&from=cor&uid=3219913727_67194_C0AC3FE1&q={searchTerms} SearchScopes: HKLM-x32 -> {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2A69} URL = http://search.bearshare.com/web?src=ieb&systemid=2&q={searchTerms} SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3827299707-3164848222-3303958406-1000 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3827299707-3164848222-3303958406-1000 -> {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = http://isearch.omiga-plus.com/web/?type=ds&ts=1421355669&from=cor&uid=3219913727_67194_C0AC3FE1&q={searchTerms} SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3827299707-3164848222-3303958406-1000 -> {67A2568C-7A0A-4EED-AECC-B5405DE63B64} URL = SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3827299707-3164848222-3303958406-1000 -> {9BB47C17-9C68-4BB3-B188-DD9AF0FD2A69} URL = http://search.bearshare.com/web?src=ieb&systemid=2&q={searchTerms} BHO-x32: Dynamo Combo 1.0.0.6 -> {986c37a1-7b65-476f-80dc-54f80bd4b0d6} -> C:\Program Files (x86)\Dynamo Combo\DynamoCombobho.dll (Dynamo Combo) Toolbar: HKLM - avast! Online Security - {318A227B-5E9F-45bd-8999-7F8F10CA4CF5} - No File Toolbar: HKLM-x32 - No Name - {0974BA1E-64EC-11DE-B2A5-E43756D89593} - No File Toolbar: HKU\S-1-5-21-3827299707-3164848222-3303958406-1000 -> No Name - {21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068} - No File Task: {0C591A53-BF78-4717-90A5-17F20B033475} - System32\Tasks\{06BAC61C-2CEA-45C6-8A69-D29B173DE88D} => pcalua.exe -a E:\Autorun.exe -d E:\ Task: {3D2AEA76-67EB-4661-A72D-4BBEECFEF2A1} - System32\Tasks\{49E5177D-AB23-497D-8EE7-F0B9EB15EA0F} => pcalua.exe -a E:\Setup.exe -d E:\ Task: {D0208C5A-0D27-4A6A-9FA2-D11771EE1063} - System32\Tasks\ASUS P4G => C:\Program Files\P4G\BatteryLife.exe C:\Program Files (x86)\Dynamo Combo C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service C:\ProgramData\Mozilla C:\ProgramData\Temp C:\Users\Bartek Szymuś\AppData\Local\Mozilla C:\Users\Bartek Szymuś\AppData\Roaming\Mozilla C:\Users\Gość\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Google Chrome.lnk C:\Users\Gość\Desktop\*.lnk C:\Windows\pss\McAfee Security Scan Plus.lnk.CommonStartup C:\Windows\System32\drivers\{ebd8d0c0-e022-4b76-a1f2-bc2963e3a147}Gw64.sys Reg: reg delete HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2 /f Reg: reg delete HKCU\Software\Mozilla /f Reg: reg delete HKCU\Software\MozillaPlugins /f Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Mozilla /f Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins /f Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Mozilla /f Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\mozilla.org /f Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins /f Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupfolder\C:^ProgramData^Microsoft^Windows^Start Menu^Programs^Startup^McAfee Security Scan Plus.lnk" /f Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\Adobe Reader Speed Launcher" /f EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, system zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 3. Zrób nowy log FRST z opcji Scan (bez Addition i Shortcut). Dołącz też plik fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się