hubz Opublikowano 16 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Witam! Jeżeli odpowiedź na ten temat już była serdecznie proszę o przekierowanie. Tymczasem zajawię problem. Pewnego dnia mój odłączony od zasilania laptop wyłączył się. Zanim to się stało normalnie z niego korzystałem. Po włączeniu go na nowo i przejściu przez wybór użytkownika zauważyłem niepokojący napis "Preparing your desktop". Kiedy okno powitalne zniknęło zobaczyłem, że na pulpicie nie ma mojej tapety, oraz niektórych folderów typu- imienny "Hubert" ze zdjęciami, muzyką itp, oraz kilku innych. Zostały natomiast ikony gier, antywirusa i qtorrenta. Do meritum: 1.Swoje pliki, czyli to co było wcześniej na pulpicie, w moich dokumentach, pobieraniu itd. znalazłem na dysku C w folderze "users". Poza moim kontem (plik z kłódką), znajdują się tam również Public (bez kłódki), oraz Temp (z kłódką) 2. Po włączeniu jednej z gier z pulpitu wszystko było w porządku, jednak gra nie czyta zapisów... 3. Windows Media Player zachowuje się tak, jakby nie miał wgranych kodeków. Nie odtwarza plików. 4. Poza WMP na pasku miałem tylko IE, a np. Mozilla i inne ikonki z paska zniknęły. Za każdym razem kiedy odpalam Mozille (wyszukaną wcześniej w wyszukiwarce "start"), pyta mnie o ustawienie domyślnej przeglądarki i pomimo zaznaczenia opcji, żeby nie pytała, zawsze zachowuje się tak, jakby była otwierana pierwszy raz. Dodatkowo nie pozwala przypiąc się na pasek. 5. Nie mogę pobierac plików poprzez przeglądarkę, ponieważ kiedy chcę go włączyc wyskakuje mi błąd "nie moge otworzyc C/windows/system32./config/systemprofile/appdata/local/temp/..." Czy to jakiś problem z hdd? Nie sądzę, ponieważ pliki znajdują się na dysku, tylko system zachowuje się tak, jakby moje konto było w zaświatach. Jakby co, nie zakładałem nowego, wciąż pracuję na swoim głównym koncie. POMOCY!!!!!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza
hubz Opublikowano 17 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Problem rozwiązany, wszystko śmiga http://www.pcworld.pl/news/390205/Windows.uszkodzone.konta.uzytkownika.html Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się