Skocz do zawartości

Problem z wirusami


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Zestaw logów FRST niekompletny - brak pliku Shortcut. W systemie jest wiele obiektów adware. Próbując rozwiązać problemy używałeś wątpliwe skanery SpyHunter + YAC (Yet Another Cleaner).

 

 

Przeprowadź następujące działania:

 

1. Przez Panel sterowania odinstaluj wątpliwy YAC(Yet Another Cleaner!).

 

2. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
R1 {127a069d-96fc-463f-b75f-e01a70166822}w64; C:\Windows\System32\drivers\{127a069d-96fc-463f-b75f-e01a70166822}w64.sys [48832 2014-11-29] (StdLib)
R1 {1de0dec0-675e-482f-a756-fd24c6796c8e}w64; C:\Windows\System32\drivers\{1de0dec0-675e-482f-a756-fd24c6796c8e}w64.sys [48832 2014-12-01] (StdLib)
R1 {38fc16c9-a7b4-4377-b565-cc5a76f2c89f}w64; C:\Windows\System32\drivers\{38fc16c9-a7b4-4377-b565-cc5a76f2c89f}w64.sys [48824 2014-10-11] (StdLib)
R1 {3c9eada7-386c-4a04-ab1e-4eb122397ced}w64; C:\Windows\System32\drivers\{3c9eada7-386c-4a04-ab1e-4eb122397ced}w64.sys [48824 2014-10-20] (StdLib)
R1 {44b76908-31ad-4fdd-90ce-abbdbb78f175}w64; C:\Windows\System32\drivers\{44b76908-31ad-4fdd-90ce-abbdbb78f175}w64.sys [48824 2014-10-15] (StdLib)
R1 {45df5bc0-27fc-482b-88e9-68b0812c4d00}w64; C:\Windows\System32\drivers\{45df5bc0-27fc-482b-88e9-68b0812c4d00}w64.sys [48824 2014-10-11] (StdLib)
R1 {58ff284e-6a3e-41bc-8147-d768e1c0e4a3}w64; C:\Windows\System32\drivers\{58ff284e-6a3e-41bc-8147-d768e1c0e4a3}w64.sys [48824 2014-10-21] (StdLib)
R1 {6191cc23-5db4-4079-aaac-546c45b08af1}w64; C:\Windows\System32\drivers\{6191cc23-5db4-4079-aaac-546c45b08af1}w64.sys [48824 2014-10-27] (StdLib)
R1 {6fcd6092-9615-4f7f-8898-8df53980e5d2}w64; C:\Windows\System32\drivers\{6fcd6092-9615-4f7f-8898-8df53980e5d2}w64.sys [61624 2014-08-06] (StdLib)
R1 {6fd9ae77-e80c-4df0-b53d-23fcb52b001a}w64; C:\Windows\System32\drivers\{6fd9ae77-e80c-4df0-b53d-23fcb52b001a}w64.sys [48824 2014-10-21] (StdLib)
R1 {75d07d19-b619-45eb-aba7-fd8d77feb6b6}w64; C:\Windows\System32\drivers\{75d07d19-b619-45eb-aba7-fd8d77feb6b6}w64.sys [48824 2014-10-13] (StdLib)
R1 {8c345751-8420-408b-b348-58a70dc555b2}w64; C:\Windows\System32\drivers\{8c345751-8420-408b-b348-58a70dc555b2}w64.sys [48824 2014-10-18] (StdLib)
R1 {9a9b956a-1677-4d20-830c-6c34a0594e62}w64; C:\Windows\System32\drivers\{9a9b956a-1677-4d20-830c-6c34a0594e62}w64.sys [48832 2014-11-30] (StdLib)
R1 {9cdb10b4-16db-41f0-b75d-2e3cfff0fbde}w64; C:\Windows\System32\drivers\{9cdb10b4-16db-41f0-b75d-2e3cfff0fbde}w64.sys [48824 2014-10-17] (StdLib)
R1 {a00759f4-8f6e-4f04-880d-18a7306588c3}w64; C:\Windows\System32\drivers\{a00759f4-8f6e-4f04-880d-18a7306588c3}w64.sys [48824 2014-10-13] (StdLib)
R1 {b7f87806-4a32-46e7-ad9b-12f73fb810a9}w64; C:\Windows\System32\drivers\{b7f87806-4a32-46e7-ad9b-12f73fb810a9}w64.sys [48832 2014-11-29] (StdLib)
R1 {cb987b80-b481-4623-9e86-1b830e33479a}w64; C:\Windows\System32\drivers\{cb987b80-b481-4623-9e86-1b830e33479a}w64.sys [48832 2014-11-26] (StdLib)
R1 {eb00a2af-f43a-4114-8049-3fd98517b465}w64; C:\Windows\System32\drivers\{eb00a2af-f43a-4114-8049-3fd98517b465}w64.sys [48824 2014-10-14] (StdLib)
R1 {f916f162-d4e9-413b-95d2-589769dc98ff}w64; C:\Windows\System32\drivers\{f916f162-d4e9-413b-95d2-589769dc98ff}w64.sys [48824 2014-10-15] (StdLib)
R1 {fe0c5df8-6353-4020-a876-2550aa3760cf}w64; C:\Windows\System32\drivers\{fe0c5df8-6353-4020-a876-2550aa3760cf}w64.sys [48824 2014-10-19] (StdLib)
R2 MaintainerSvc2.04.9173792; C:\ProgramData\0fd8dc4b-3fdb-4d7c-a6d4-ff64cff56cc4\maintainer.exe [123680 2015-01-16] ()
S3 esgiguard; \??\C:\Program Files\Enigma Software Group\SpyHunter\esgiguard.sys [X]
S2 Update NetCrawl; "C:\Program Files (x86)\NetCrawl\updateNetCrawl.exe" [X]
S2 Util NetCrawl; "C:\Program Files (x86)\NetCrawl\bin\utilNetCrawl.exe" [X]
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\mcpltsvc => ""=""
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\mcpltsvc => ""=""
Task: {D39CF886-93EE-4EF4-8A50-AB2760D9CDBE} - System32\Tasks\Launch ASUS Sync Loader => C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS Sync\asusUPCTLoader.exe
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2397908092-2257794209-2186997661-1001_Classes\CLSID\{E68D0A55-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534}\InprocServer32 -> C:\Users\jarosław\AppData\Roaming\GG\ggdrive\ggdrive-menu.dll No File
GroupPolicy: Group Policy on Chrome detected 
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction 
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Policy restriction 
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = about:blank
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = about:blank
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2397908092-2257794209-2186997661-1001 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
C:\ProgramData\0fd8dc4b-3fdb-4d7c-a6d4-ff64cff56cc4
C:\Windows\System32\drivers\{127a069d-96fc-463f-b75f-e01a70166822}w64.sys
C:\Windows\System32\drivers\{1de0dec0-675e-482f-a756-fd24c6796c8e}w64.sys
C:\Windows\System32\drivers\{38fc16c9-a7b4-4377-b565-cc5a76f2c89f}w64.sys
C:\Windows\System32\drivers\{3c9eada7-386c-4a04-ab1e-4eb122397ced}w64.sys
C:\Windows\System32\drivers\{44b76908-31ad-4fdd-90ce-abbdbb78f175}w64.sys
C:\Windows\System32\drivers\{45df5bc0-27fc-482b-88e9-68b0812c4d00}w64.sys
C:\Windows\System32\drivers\{58ff284e-6a3e-41bc-8147-d768e1c0e4a3}w64.sys
C:\Windows\System32\drivers\{6191cc23-5db4-4079-aaac-546c45b08af1}w64.sys
C:\Windows\System32\drivers\{6fcd6092-9615-4f7f-8898-8df53980e5d2}w64.sys
C:\Windows\System32\drivers\{6fd9ae77-e80c-4df0-b53d-23fcb52b001a}w64.sys
C:\Windows\System32\drivers\{75d07d19-b619-45eb-aba7-fd8d77feb6b6}w64.sys
C:\Windows\System32\drivers\{8c345751-8420-408b-b348-58a70dc555b2}w64.sys
C:\Windows\System32\drivers\{9a9b956a-1677-4d20-830c-6c34a0594e62}w64.sys
C:\Windows\System32\drivers\{9cdb10b4-16db-41f0-b75d-2e3cfff0fbde}w64.sys
C:\Windows\System32\drivers\{a00759f4-8f6e-4f04-880d-18a7306588c3}w64.sys
C:\Windows\System32\drivers\{b7f87806-4a32-46e7-ad9b-12f73fb810a9}w64.sys
C:\Windows\System32\drivers\{cb987b80-b481-4623-9e86-1b830e33479a}w64.sys
C:\Windows\System32\drivers\{eb00a2af-f43a-4114-8049-3fd98517b465}w64.sys
C:\Windows\System32\drivers\{f916f162-d4e9-413b-95d2-589769dc98ff}w64.sys
C:\Windows\System32\drivers\{fe0c5df8-6353-4020-a876-2550aa3760cf}w64.sys
Reg: reg delete HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved /f
Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run /v ASUSQuickGesture(x64) /f
Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run /v ASUSQuickGesture(x86) /f
Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run32 /v mcpltui_exe /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main" /f
EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, system zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

 

3. Wyczyść Firefox: menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone, ale Adblock Plus trzeba będzie przeinstalować.

 

4. Zrób nowy log FRST z opcji Scan, zaznacz pole Shortcut, by powstał brakujący log. Dołącz też plik fixlog.txt.

Odnośnik do komentarza

Proszę trzymaj się konfiguracji FRST w przyklejonym - sekcje "Drivers MD5" i "List BCD" nie miały być zaznaczone. I gdzie jest plik fixlog.txt, który powstać miał podczas przetwarzania skryptu FRST? Proszę go dostarczyć (nie uruchamiaj Fix ponownie), o ile w ogóle wykonałeś zadania.... Nie wydaje się, by instrukcje były wykonane, Firefox też nie został zresetowany... Objaśnij co robiłeś i w jaki sposób.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...