alek1928 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Witam, Dwa komputery w jednej sieci lokalnej, oba Windows 8.1 Pro, ta sama grupa sieciowa, komputery się pingują, zapory sieciowe wyłączone (na czas testów). Oba komputery w jednej grupie domowej (funkcja Windows 8+), a w niej udostępnione obrazy, wideo, muzyka. Wchodząc do drugiego komputera w sieci przez grupę domową (w moim komputerze) wszystkie pliki z tych udostępnionych udziałów są dostępne bez problemów. Oba komputery udostępniają również foldery obrazy, wideo, muzyka w klasyczny sposób, czyli poprzez udostępnianie plików. Wchodząc do drugiego komputera w sieci przez aplet "sieć" (w moim komputerze) również wszystkie udostępnione zasoby są dostępne. Pozostaje jeszcze trzeci sposób udostępniania, który nie działa prawidłowo, a mianowicie przesyłanie strumieniowe (DLNA przez Windows Media Player). Wchodząc przez Windows Media Player do drugiego komputera w sieci widać foldery (np. folder filmu czy też folder zdjęć z wakacji) jednak wszystkie foldery są puste, nie ma w nich żadnych plików. Tak samo jest gdy próbuje się dostać na którykolwiek komputer z telewizora (Samsung), również on widzi tylko foldery, ale bez plików. Jest to przydatna opcja, ponieważ można odtwarzać materiały z komputera na telewizorze nie dotykając komputera. Sytuacja na obu komputerach jest identyczna, czyli widać przez DLNA foldery, ale nie widać żadnych plików w tych folderach. Czy ma ktoś jakiś pomysł jak usunąć problem? Z góry dzięki. Odnośnik do komentarza
alek1928 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Jakiś pomysł? Odnośnik do komentarza
alek1928 Opublikowano 1 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Jakiś pomysł? Odnośnik do komentarza
alek1928 Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Jakiś pomysł? Odnośnik do komentarza
alek1928 Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Jakiś pomysł? Odnośnik do komentarza
stanley50 Opublikowano 17 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Ja mam pomysł, spróbuj na innym forum. Widocznie nie ma tutaj kompetentnej osoby która była by w stanie rozwiązać twój problem, dlatego jest cisza w tym temacie. Odnośnik do komentarza
alek1928 Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Próbuję na wielu jednocześnie :-), ale nawet Microsoft Community nie daje rozwiązania :-( Odnośnik do komentarza
stanley50 Opublikowano 18 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Zaznaczam że nie wiem w czym jest problem, ja też widziałem foldery na dwóch telewizorach, a nie było widać w nich plików. Szukając rozwiązania natrafiłem na informację że WMP jest ułomny w przesyłaniu strumieniowym. Szukając rozwiązania instalowałem jakieś programy zewnętrzne, chyba Uniwersal Server i jeszcze jakieś, ostatecznie mam zainstalowany Servio. Jak ustawie w tym programie co ma być udostępnione to wszystko to jest widoczne w telewizorach. Być może jakiś program pomoże rozwiązać problem. Odnośnik do komentarza
alek1928 Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 stanley50 dzięki. Wiem, że są inne rozwiązania, ale z drugiej strony mam wbudowany produkt, który kiedyś mi działał (na innym komputerze) i teraz nie mogę go uruchomić. Odnośnik do komentarza
stanley50 Opublikowano 18 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 No właśnie, dobrze by było, aby to co wbudowane ładnie działało, bez niespodzianek. Też mnie to dziwi że mam film w folderze np.D/Filmy i na telewizorach widzę ten folder, wchodzę w niego i jest tam pusto, natomiast ten sam film przeniosę do folderu Moje Video i tam sam plik już widać. Dziwne, nieprawdaż? Odnośnik do komentarza
alek1928 Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Problem rozwiązany. Należy dodać w panelu sterowania w opcjach indeksowania wszystkie foldery, które mają być dostępne przez DLNA. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się