balcerman Opublikowano 28 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Cześć,Mam problem z dostępem do sieci. Wygląda to tak, że od kilku miesięcy co najmniej raz dziennie (a często więcej) sieci nie ma. Żeby ją przywrócić, muszę włączyć i wyłączyć router bezprzewodowy.Log z ICSI Netanalysera jest pod linkiem:http://n1.netalyzr.icsi.berkeley.edu/summary/id=43ca253f-9064-a00495b2-ed01-4a92-a7f2Log z net-loga w załączniku.Od razu napiszę, co mi się WYDAJE.Myślę, że problemem nie jest żadne urządzenie korzystające z internetu. Mamy ich kilka i włączamy je w losowych konfiguracjach. Problem występuje zawsze i raczej tak samo często. Problemem nie jest też raczej modem przewodowy od dostawcy internetu, bo nic nie trzeba z nim robić, żeby problem ustąpił. Problem zdaje się tkwić w routerze bezprzewodowym, który stoi pomiędzy modemem i resztą urządzeń, bo restart tego urządzenia zawsze rozwiązuje sytuację.Router to TP-LINK TL-WR941ND.Firmware Version: 3.13.9 Build 120201 Rel.54965nHardware Version: WR941N v2/v3 00000000 net-log.txt Odnośnik do komentarza
balcerman Opublikowano 23 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Mała aktualizacja: żeby naprawić problem, nie trzeba restartować routera. Wystarczy się na niego zalogować i w zakładce Network -> WAN kliknąć przycisk "Release", a następnie "Renew". Czy to możliwe, żeby problem był po stronie dostawcy internetu? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się