Skocz do zawartości

Router bezprzewodowy wymaga restartu raz dziennie


balcerman

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Mam problem z dostępem do sieci. Wygląda to tak, że od kilku miesięcy co najmniej raz dziennie (a często więcej) sieci nie ma. Żeby ją przywrócić, muszę włączyć i wyłączyć router bezprzewodowy.

Log z ICSI Netanalysera jest pod linkiem:
http://n1.netalyzr.icsi.berkeley.edu/summary/id=43ca253f-9064-a00495b2-ed01-4a92-a7f2

Log z net-loga w załączniku.

Od razu napiszę, co mi się WYDAJE.
Myślę, że problemem nie jest żadne urządzenie korzystające z internetu. Mamy ich kilka i włączamy je w losowych konfiguracjach. Problem występuje zawsze i raczej tak samo często. Problemem nie jest też raczej modem przewodowy od dostawcy internetu, bo nic nie trzeba z nim robić, żeby problem ustąpił. Problem zdaje się tkwić w routerze bezprzewodowym, który stoi pomiędzy modemem i resztą urządzeń, bo restart tego urządzenia zawsze rozwiązuje sytuację.

Router to TP-LINK TL-WR941ND.

Firmware Version: 3.13.9 Build 120201 Rel.54965n
Hardware Version: WR941N v2/v3 00000000

net-log.txt

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...