Dawid2033 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2014 Witam, po wczorajszym formacie komputera i zainstalowaniu Windowsa 7, oczywistym z powodu mojej płyty głównej był brak dźwięku. Znałem ten proceder, gdyż wcześniej korzystałem z XP i wiedziałem co trzeba zrobić, ściągnąłem nakładkę chipsetu KB888111 oraz sterowniki ralateka. Niestety przy próbie zainstalowania nakładki, wyskakuje komunikat "w magazynie brak miejsca dla wykonania tego polecenia". Proszę więc o poradę, co mam zrobić w tej sytuacji, bo jestem zupełnym laikiem komputerowym. Płyta główna: GIGABYTE m56s-s3, system operacyjny: Windows 7 Professional. Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 25 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2014 wiedziałem co trzeba zrobić, ściągnąłem nakładkę chipsetu KB888111 No raczej nie wiedziałeś, bo to jest tylko do XP. Odnośnik do komentarza
Dawid2033 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2014 No raczej nie wiedziałeś, bo to jest tylko do XP. Tylko dlaczego nawet po zainstalowaniu sterowników realateka nie działa mi dźwięk w głośnikach? Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2014 Głośniczek w Tray`u (biały) - PPM - Urządzenia do odtwarzania - pokaż obrazek. Odnośnik do komentarza
Dawid2033 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2014 Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 Zakładam, że linijka przy Głośniki zmienia się. Zainstalowałeś zapewne sterowniki HDAudio. Jak masz podłączone głośniki? Z tyłu pod zielone gniazdo (tak powinno być) czy z przodu? Jakie jest ustawienie w BIOS? Może AC97 zamiast HD. Ewentualnie zmień. Na obrazku powyżej klik - Głośniki - Konfiguruj - I wybierz co potrzeba - Dalej. Pokaż obrazek z Menadżera Urządzeń a dodatkowo System Summary z HWInfo. Odnośnik do komentarza