zahajkiewicz Opublikowano 22 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Witam, w momencie wykrycia w drukarni wirusów na moim pendrivie, pliki stały się skrótami a później foldery zniknęły. Chciałem zapytać czy jest możliwość odzyskania tych plików, gdyż są to ważne mapy do pracy magisterskiej, jestem dosyć zielony więc na początek wrzucam raporty. Extras.Txt OTL.Txt Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 22 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 A gdzie zgubiłeś log z Usbfix - opcja Listing - pendrak podpiety? Widać że był uruchamiany. Odnośnik do komentarza
zahajkiewicz Opublikowano 22 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Usbfix mam wrzucać ? W regulaminie chcieli tylko logi z tych 3 programików Mogę zrobić jeszcze raz bo gdzieś zgubiłem. Pendrive podpięty. Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 22 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Zrób skan z opcji Listing - sprawa dotyczy usb. Odnośnik do komentarza
zahajkiewicz Opublikowano 22 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Log Listing UsbFix Listing 1 JAREK-KOMPUTER.txt Odnośnik do komentarza
zahajkiewicz Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 I co wiadomo coś jak odzyskać pliki i pozbyć się dziadostwa ? Odnośnik do komentarza