Corsodyl Opublikowano 18 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Witam. Od dłuższego czasu borykam się z problemem dot. ładowania się stron internetowych. Przeglądarka internetowa ładuje strony bardzo długo, zazwyczaj (w sumie to prawie zawsze) strony się jednak nie ładują - pojawia się komunikat "strona internetowa jest niedostępna". Potrzeba kilkakrotnego klikania klawisza "odśwież stronę" aby coś zaczęło się dziać. Jeżeli już się uda i strona się załaduje, to albo jest zdeformowana, albo obrazki / filmy się nie ładują. Dostawcą internetu jest Netia i korzystam z ich routera Netia Spot. Swoim laptopem łączę się z internetem bezprzewodowo, zaś komputer stacjonarny połączony jest przewodowo. Początkowo myślałem, że problem tkwi w jednoczesnym użytkowaniu z komputera stacjonarnego i laptopa. Jednak okazuje się, że zarówno przy jednoczesnym korzystaniu z komputera stacjonarnego i laptopa, jak i przy włączonym laptopie a wyłączonym komputerze stacjonarnym (i odwrotnie) problem wciąż jest obecny. Kontaktowałem się również z Netią - kazali zrobić pomiar prędkości łącza. Po odesłaniu wyniku otrzymałem wiadomość, że z ich strony jest wszystko w porządku. Być może znaczenie może mieć fakt, że na początku lipca br. wymieniałem router, ponieważ technicy zdiagnozowali jakąś usterkę. I wydaję mi się, że od tej wymiany mam tego rodzaju problem. Owszem, zdarzały się one wcześniej, jednak nie miały one takiej siły i nie były tak uciążliwe jak teraz. Prosiłbym, w miarę możliwości o jakieś rady i pomoc. Link do pomiaru prędkości z dnia 13.12.2014: http://results.tester.netia.pl/gllvhkmmfb Log zrobiony dzisiaj: net-log.txt Odnośnik do komentarza
Corsodyl Opublikowano 5 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Okazało się, że jednak była to wina routera - przyszedł technik z Netii, wymienił sprzęt i wszystko śmiga Temat do zamknięcia. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi