ShotgunXC Opublikowano 13 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Dobry wieczór, Piszę ponownie w związku z problemem, tym razem jednak nieco innym. Przy wyłączaniu komputera pojawia się tytułowy błąd z informacją: Aplikacja nie została właściwie uruchomiona (0xc0000142). Kliknij przycisk OK, aby zakończyć aplikację. Widziałem, że jeden z użytkowników już raz poruszył podobny temat na forum, ale pomimo wskazówek, ja swojego nie rozwiązałem. Próbowałem metody sfc /scannow - bezskutecznie. Wyświetlał się komunikat o znalezieniu błędów i niemożności naprawienia niektórych z nich. Próbowałem ręcznie podmieniać część rzekomo uszkodzonych plików, lecz było ich ogromnie dużo, toteż nie podołałem zadaniu, dodatkowo były to, sądząc po rozszerzeniach, głównie pliki czcionek, więc teoretycznie nie tak ważne pliki, żeby powodować takie błędy. Jestem jednak laikiem, więc możliwe, że zbyt szybko odpuściłem. W załączniku zamieszczam logi CBS (podzielony na dwie części), OTL i FRST. Dziękuję z góry za wskazówki. Pozdrawiam, Mateusz Addition.txt Extras.Txt FRST.txt OTL.Txt Shortcut.txt sfc.txt Odnośnik do komentarza
Bisqup Opublikowano 14 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Witam Wszystkich mam ten sam problem po wyl kompa wyskakuje mi to samo Aplikacja zostala nie poprawnie uruchomiona 0xc0000142 cmd exe jak odinstaluje geforce Experience dziala poprawnie chodz ta aplikacja jest przydatna bo duzo gram jak to pogodzic dodam ze jak tylko ja zainstaluje od nowa problem znowu jest prosze o pomoc pozdrawiam Odnośnik do komentarza