Radzio Opublikowano 10 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Witam wszystkich. Mam problem, od 5 dni jestem posiadaczem dysku twardego marki Hitachi, model 7K1000 1 TB (7200, 32MB, SATA/600) i zauwazyłem niepokojące objawy. Po zainstalowaniu Windowsa 7, 64 bit i utworzeniu dwoch partycji zauważyłem że strasznie wolno wszystko chodzi. Na czystym windowsie bardzo wolno reaguje, czy to wchodzę w Mój Komputer, czy w dyski, w dane na drugiej partycji, to wszystkie operacje są wykonywane bardzo wolno. Jestem laikiem jesli chodzi o te kwestie, dlatego proszę o wyrozumiałość i z gory przepraszam że zawracam głowę. Transfer obrazu iso między partycjami wachał się w przedziale 1-2 MB/S. Myślałem że to wina windowsa, lecz po usunięciu obecnego systemu i zainstalowaniu Windows XP również widzę dziwne spowolnienia. Dodam, że dysk się strasznie grzeje, osiąga temp. 56-57 st gdy pracuje (podczas skanowania HD tune wyskakiwała mi co chwilę taka informacja o zbyt wysokim stanie temperatury. Model mojego laptopa to HP Pavilion dv6700. Gdyby nie fakt, że windows jest świeżo po zainstalowaniu, myślałbym że to może wina jakiś programów. Oto screeny z programu HD tune i CrystalDiskInfo (o dziwo nie wiedziałem że ma przepracowane tyle godzin, włączyłem go ze 20 razy od kąd go mam). Bardzo prosiłbym o jakieś wskazówki, bo sam nie wiem czy to normalne, chociaż kiedyś, na innym dysku wszystko chodziło bardzo szybko. pozdrawiam serdecznie Odnośnik do komentarza