mwisiorek Opublikowano 10 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Windows Defender przestał działaćCześć mam od rana problem ze swoim komputerem, otóż Windows Defender odmówił mi współpracy.Mój system to Windos 7 64bit. Gdy chce ręcznie uruchomić defendera dostaje taki oto komunikat: Podobnie jest gdy chce to zrobić przez opcję "Usługi" Chciałbym prosić o pomoc, ale też zaznaczyć, ze jestem w tych tematach kompletnym laikiem więc gdyby znalazł się ktoś, kto krok po kroku wytłumaczy mi co mam zrobić aby rozwiązać ten problem, to byłbym niewymownie wdzięczny. OTL.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 10 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Proszę obejrzyj zasady działu jakie logi są tu wymagane: KLIK. OTL (logi niepełne zresztą, brak Extras) - przestarzałe narzędzie sprawdzane tylko pobocznie. Obecnie obowiązkowe są raporty FRST - dostarcz. Temat przesuwam do działu Windows. Od razu powiem, że objawy nie wyglądają na infekcję, tylko na uszkodzenie pliku związanego z usługą. "Nie można odczytać opisu", który jest pobierany z pliku: %ProgramFiles%\Windows Defender\MsMpRes.dll,-1176. Dodaj skan na weryfikację plików: Start > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator > wklej komendę i ENTER: sfc /scannow Gdy komenda ukończy działanie, w cmd wklej kolejną: findstr /c:"[sR]" %windir%\logs\cbs\cbs.log >sfc.txt & start notepad sfc.txt Wynikowy log dołącz tutaj. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się