nwr Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Witam. Mam problem z moim dyskiem, a bynajmniej tak mi się wydaje. Chodzi o to, że filmy znajdujące się na dysku ładują się około 3-4 minuty, a pojemność ich nie przekracza 1GB. Myślałem, że to problem z kodekami, ponieważ z innymi plikami nie mam problemu. Przeinstalowałem i nic. Gry, muzyka i cała reszta działa bez problemu. Generalnie komputer działa bez zarzutów. Robiłem format - nic nie pomogło. Robiłem różne diagnostyki dysków i też nie wykazywały problemów. Wrzucam System Summary i czekam na jakieś pomysły. Peace ;-] Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 To nie jest problem z dyskiem. Sporządź wymagane logi. Użyj chkdsk /r Odnośnik do komentarza
nwr Opublikowano 6 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 nie wiem, co jeszcze potrzebujesz. za bardzo nie ogarniam. chkdsk zrobiło się bez żadnych błędów. log.txt Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 To najprawdopodobniej problem systemowy, bez związku z dyskiem. https://www.fixitpc.pl/forum-38/announcement-3-wa%C5%BCne-zak%C5%82adanie-tematu-obowi%C4%85zkowe-logi/ Smart nie jest idealny, zwlaszcza, ze dysk ma malo przepracowanych godzin, ale to nie on odpowiada za problemy. To raz, dwa, ze nawet nie smiesz napisac w czym sa te filmy kodowane ani czym je otwierasz. I czy probowales roznego softu. Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 (edytowane) Włącz w BIOS wirtualizację. Pokaż Menadżer Urządzeń - szczególnie karty grafiki (bo ta na System Summary ma Disabled). Pokaż Zarządzanie dyskami. Pokaż jak masz ustawioną pamięć wirtualną (obrazek). Edytowane 6 Grudnia 2014 przez wieslaw531 Odnośnik do komentarza
nwr Opublikowano 6 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 a więc... filmy mam w różnym formacie, a mianowcie, .avi, .rmvb, .mp4, .mkv, .3gp. z wszystkimi jest problem. próbowałem używać większości softu do odtwarzania zaczynając od allplayer'a z kodekami od k-lite do VLC media player. nie wydaje mi się, żeby to był problem softu, ponieważ nawet bez nich klikając na plik PPM musiałem czekać te kilka minut, żeby móc wybrać którąś z opcji. mam logi od 'FRST' i 'OTL' a przy 'GMER' wywaliło bluescreen. wszystko załączam. wieslaw531 karta graficzna była tam na 'Disabled' bo mam dwie. pokaże jeszcze raz. wirtualizacja nie pomogła. Addition.txt bluescreen.txt Extras.Txt FRST.txt OTL.Txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Groszexxx Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Odinstaluj: YTD Video Downloader WindowsMangerProtect Ad-Aware Antivirus - który jest programem starym i sfatygowanym i na jego miejsce zainstaluj coś aktualnego. A co do kompleksowego przeglądu logów to wiadomo kto jest uprawniony. Weź zobacz czy w trybie awaryjnym jak kikniesz ppm na plik to czy efekt będzie taki sam. No i to samo możesz zrobić np. z poziomu windowsa RE (F8 przed startem systemu > napraw komputer), widok jak z eksploratora można załączyć albo przy dodawaniu sterownika do dysku albo prosciej - odpalic cmd, a w nim notepad, nastepnie w nim juz opcja otwórz i zmiana zeby pokazywal wszystkie pliki. Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Tu siedzi również Bonjour. A z tego co pamiętam powodował wiele problemów. Jak zachowuje się Windows Media Player z plikami np. .avi? Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Jeśli chodzi o logi, to już zostało wskazane czego się pozbyć. Po deinstalacji adware WindowsMangerProtect20.0.0.722 uruchom Autoruns i w karcie Services sprawdź czy zniknęły te dwie usługi (nie jest pewne czy deinstalacja wszystko usunie): ==================== Services (Whitelisted) ================= R2 IePluginServices; C:\ProgramData\IePluginServices\PluginService.exe [694784 2014-08-24] (Cherished Technololgy LIMITED) [File not signed] R2 WindowsMangerProtect; C:\ProgramData\WindowsMangerProtect\ProtectWindowsManager.exe [528896 2014-08-24] (Fuyu LIMITED) [File not signed] Jeśli nie, to je usuń w Autoruns + restart systemu, a potem skasuj powiązane foldery z dysku: C:\ProgramData\IePluginServices C:\ProgramData\WindowsMangerProtect PS. C:\Users\Tomasz\Downloads\HWiNFO32(15982)-dp.exe = śmieć "Asystent pobierania" dobrychprogramów. Jeśli już musisz stamtąd pobierać, to używaj Linki bezpośrednie po prawej stronie, a nie Pobierz: KLIK. Chodzi o to, że filmy znajdujące się na dysku ładują się około 3-4 minuty, a pojemność ich nie przekracza 1GB. Myślałem, że to problem z kodekami, ponieważ z innymi plikami nie mam problemu. Przeinstalowałem i nic. Gry, muzyka i cała reszta działa bez problemu. Generalnie komputer działa bez zarzutów. Robiłem format - nic nie pomogło. (...) filmy mam w różnym formacie, a mianowcie, .avi, .rmvb, .mp4, .mkv, .3gp. z wszystkimi jest problem. próbowałem używać większości softu do odtwarzania zaczynając od allplayer'a z kodekami od k-lite do VLC media player. nie wydaje mi się, żeby to był problem softu, ponieważ nawet bez nich klikając na plik PPM musiałem czekać te kilka minut, żeby móc wybrać którąś z opcji. Zakreślone partie to raczej sugerują, że jest tu problem z oprogramowaniem a nie dyskiem. Tylko określone rozszerzenia + PPM na plik i długie oczekiwanie to zwykle jest problem integracji w powłoce Windows Explorer (m.in. kodeki, ale inne oprogramowanie multimedialne oraz zabezpieczające też nie jest wykluczone). Mówisz, że robiłeś format, tylko czy po formacie nie instalowałeś aby dokładnie tych samych aplikacji (z grupy multimediów ale nie tylko oczywiste kodeki oraz antywirusa)? W podanych tu raportach widać conajmniej kilka aplikacji multimedialnych. Jeśli po w/w deinstalacjach nie będzie zmian, podaj raporty z narzędzi które skanują rozszerzenia powłoki i częściowo kodeki: Autoruns (log zapisz w formacie TXT) oraz ShellExView x64 (CTRL+A, by zaznaczyć wszystkie wpisy w oknie > klik w ikonkę dyskietki, by zapisać log w formacie TXT). Temat prawdopodobnie zostanie przeniesiony do działu Windows. . Odnośnik do komentarza
nwr Opublikowano 7 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Odinstalowałem wszystkie programy co Panowie kazali, ale w rejestrze pewnie został cały ten śmietnik po nich, którego nie wiem jak się pozbyć. Antywirusa przeinstalowałem na darmowego AVG i... wszystko śmiga jak powinno ;-] Tak... instalowałem go od razu po formacie, bo nie myślałem, że może mieć to wpływ. Problem tkwił w tym antywirusie, wiec proszę o przeniesienie tematu do działu 'software' Dziękuje za pomoc i zaraz przeczytam jak przekazać wam dotacje żeby dalej serwis dobrze prosperował. [przelew zrobiony] Jeszcze raz DZIĘKUJEE ;-] Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Wykonaj wszystkie zalecenia podane przez @Picasso włącznie z logami. ONA sama zdecyduje o ewentualnym przeniesieniu tematu. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 10 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 ale w rejestrze pewnie został cały ten śmietnik po nich, którego nie wiem jak się pozbyć Jeśli chodzi o adware, to uruchom AdwCleaner, wybierz opcję Szukaj i dostarcz wynikowy log z folderu C:\AdwCleaner. PS. Jakoś nie zauważyłam tego komentarza: Ad-Aware Antivirus - który jest programem starym i sfatygowanym. Ad-Aware SE Personal owszem tak, ale tu była nowoczesna wersja Ad-Aware Antivirus chodząca na silniku BitDefender, nie tak dużo starsza od najnowszej dostępnej wersji. Ad-Aware Antivirus (HKLM\...\{E39A80AE-0CC0-43EE-AB6B-BE11DC4F969F}_AdAwareUpdater) (Version: 11.3.6321.0 - Lavasoft) R1 BdfNdisf; c:\program files\lavasoft\ad-aware antivirus\firewall engine\1.6.0.0\drivers\bdfndisf6.sys [93160 2014-04-22] (BitDefender LLC) R1 bdfwfpf; C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware Antivirus\Firewall Engine\1.6.0.0\Drivers\bdfwfpf.sys [102992 2014-04-22] (BitDefender LLC) R3 gzflt; C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware Antivirus\Antimalware Engine\3.0.0.56\gzflt.sys [150256 2014-04-22] (BitDefender LLC) Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się