Dombear Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Edit: Poprawiam post na taki zgodny z tym tematem (literówki w tytule niestety poprawić nie mogę ). Witam. Od paru dni mój komputer resetuje się podczas ładowania systemu (czarny ekran z logiem windows). Blue screen pokazuję płąd z KnownDLL, identycznie jak w tym temacie. Wykonałem test FRST oraz search IERTUTIL.dll, poniżej wrzucam logi. Pozdrawiam i proszę o dlaszą pomoc. FRST.txt Search.txt Odnośnik do komentarza
Dombear Opublikowano 8 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Czy ktoś jest w stanie mi pomóc ? Niestety nie potrafię ogranąć który plik jest uszkodzony, a tym bardziej nie wiem jak go naprawić Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 8 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 ==================== Known DLLs (Whitelisted) ================[2014-11-13 08:08] - [2014-11-05 19:43] - 0000000 ____A () C:\Windows\System32\IERTUTIL.dll wykonaj to co w poście nr6 z tematu który przytoczyłeś i daj raport. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 8 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Przecież on już to wykonał i podał log Search.txt. W logu widać, że są uszkodzone dwie 64-bitowe instancje iertutil.dll: ================== Search Files: "IERTUTIL.dll" ============= C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-ie-runtimeutilities_31bf3856ad364e35_11.2.9600.17420_none_29fb758da1919208\iertutil.dll [2014-11-13 08:08][2014-11-05 19:43] 0000000 ____A () C:\Windows\System32\iertutil.dll [2014-11-13 08:08][2014-11-05 19:43] 0000000 ____A () Dombear, musisz poczekać na poprawną kopię z mojego systemu zgodną z wersją komponentu 11.2.9600.17420, bo w tej chwili nie jestem w stanie tego zrobić szybko. EDIT: Przesyłam 64-bitowy plik zgodny z wymaganą wersją. Umieść plik na pendrive F:. Do Notatnika wklej: CMD: copy /y F:\iertutil.dll C:\Windows\System32\iertutil.dll CMD: copy /y F:\iertutil.dll C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-ie-runtimeutilities_31bf3856ad364e35_11.2.9600.17420_none_29fb758da1919208\iertutil.dll Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść na F:\. Uruchom FRST i wybierz opcję Fix. Przedstaw wynikowy fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 8 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Przecież on już to wykonał i podał log Search.txt I bardzo fajnie. Odnośnik do komentarza
Dombear Opublikowano 8 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Wszystko śmiga Wielkie dzięki picasso, jesteś wielka Wklejam log wynikowy. Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 10 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Końcowe uwagi: - W skanie było widać zbędnik McAfee Security Scan. Odinstaluj. - Przez SHIFT+DEL (omija Kosz) usuń folder C:\FRST oraz używane materiały na pendrive. Temat rozwiązany. Zamykam. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi