gregoryo4 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Witam. Od wczoraj mam problem z uruchomieniem systemu win7, mianowicie system uruchamia się do momentu kiedy pojawia się niebieski ekran powitalny i po chwili zaczyna mrugać ekran z niebieskiego na czarny i na odwrót i tak w nieskończoność. Nie wiem co może być przyczyną bo nigdy tego wcześniej nie miałem. Próbowałem uruchomić punkt przywracania systemu, ale takowy nie istnieje, nie posiadam również kopii obrazu systemu, nie wiem czy się obejdzie bez ponownej instalacji. Jeśli jest jakiś sposób proszę o sugestie. Dodam że posiadam jeszcze windows xp i on się uruchamia bez problemu. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 4 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Poproszę o log FRST zrobiony z poziomu środowiska zewnętrznego WinRE: KLIK. Odnośnik do komentarza
gregoryo4 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Poniżej podaję log chyba właściwie go zrobiłem FRST.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 4 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Mam pytanie dodatkowe, w logu widzę bardzo dziwne rzeczy, tzn. rozdwojenie struktur: część wpisów kieruje na katalog D:\Windows, a część na C:\Windows, podobnie jest z katalogiem C:\Program Files i D:\Program Files. Czy przypadkiem nie było ręcznych nieudolnych migracji / zmiany liternictwa?W związku z tym, iż układ jest dla mnie niejasny, spróbuj ogólnie cofnąć rejestr, wg raportu FRST jest dostatecznie daleka kopia rejestru typu RegBack.1. W Notatniku przygotuj plik o treści:LastRegBack: 2014-09-28 09:28 Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt na pendrive gdzie siedzi FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Na pendrive powstanie plik fixlog.txt.2. Sprawdź czy jesteś w stanie wejść do Windows. Jeśli tak, to zrób spod Windows pełne logi FRST z opcji Scan (pola Addition i Shortcut zaznaczone). Dołącz też plik fixlog.txt. Odnośnik do komentarza
gregoryo4 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Na partycji C jest zainstalowany windows XP a na D WIN7 to w ramach wyjaśnień, Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 4 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Chodzi tu o to, że FRST skanuje jeden wybrany system i to z tego systemu pokazuje "mieszany" skład np. sterowniki BitDefender są wykryte jako "zainstalowane" równocześnie na C i D, co jest nienormalne. Albo to jakieś przekłamania w raporcie FRST, albo jest tu coś nie w porządku. Podtrzymuję: wdrażaj LastRegBack jak podałam wyżej. Odnośnik do komentarza
gregoryo4 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Nadal to samo nie mogę uruchomić systemu ekran i kursor dalej mrugają i nic poniżej podaję zrobiony raport Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
gregoryo4 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale win7 uruchamia sie w trybie awaryjnym być może z tego poziomu można coś zrobić? Poniżej podaję logi FRST zrobione z trybu awaryjnego FRST.txt Shortcut.txt Addition.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 4 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Nie podałeś kluczowej informacji. Zrozumiałam, że w ogóle system się nie uruchamia. Operacja LastRegBack była więc zbędna. Dziennik zdarzeń enigmatyczny: Application errors: ================== Error: (12/04/2014 02:28:44 PM) (Source: Application Error) (EventID: 1000) (User: ) Description: Nazwa aplikacji powodującej błąd: LogonUI.exe, wersja: 6.1.7601.17514, sygnatura czasowa: 0x4ce79f70 Nazwa modułu powodującego błąd: USER32.dll, wersja: 6.1.7601.17514, sygnatura czasowa: 0x4ce7c9f1 Kod wyjątku: 0xc0000005 Przesunięcie błędu: 0x0000000000005357 Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x1340 Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0xLogonUI.exe0 Ścieżka aplikacji powodującej błąd: LogonUI.exe1 Ścieżka modułu powodującego błąd: LogonUI.exe2 Identyfikator raportu: LogonUI.exe3 Zacznij od próby deinstalacji najbardziej inwazyjnych aplikacji (po jednej na raz), przeważnie zdeaktywowanych w awaryjnym: Bitdefender Internet Security / Zemana AntiLogger Free / Sandboxie - przy czym zaczęłabym od najstarszego i najbardziej złożonego BitDefender. Nie wiem czy jest możliwa jego deinstalacja w trybie awaryjnym - alternatywnie możesz skorzystać z narzędzia BitDefender Uninstall Tool (Consumer) (wybierz stosowną edycję, która była w komputerze). Odnośnik do komentarza
gregoryo4 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Po odinstalowaniu Bitdefendera problem się rozwiązał. Dziękuję Ci bardzo za pomoc w uruchomieniu systemu. Mam jeszcze jedno pytanie czy mogę ponownie zainstalować Bitdefendera, ponieważ mam na niego ważną licencję i nie wiem czy on uległ awarii i przez to nie mogłem uruchomić systemu? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się