Skocz do zawartości

Problem z uruchomieniem WIN7


gregoryo4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od wczoraj mam problem z uruchomieniem systemu win7, mianowicie system uruchamia się do momentu kiedy pojawia się niebieski ekran powitalny i po chwili zaczyna mrugać ekran z niebieskiego na czarny i na odwrót i tak w nieskończoność. Nie wiem co może być przyczyną bo nigdy tego wcześniej nie miałem. Próbowałem uruchomić punkt przywracania systemu, ale takowy nie istnieje, nie posiadam również kopii obrazu systemu, nie wiem czy się obejdzie bez ponownej instalacji. Jeśli jest jakiś sposób proszę o sugestie. Dodam że posiadam jeszcze windows xp i on się uruchamia bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Mam pytanie dodatkowe, w logu widzę bardzo dziwne rzeczy, tzn. rozdwojenie struktur: część wpisów kieruje na katalog D:\Windows, a część na C:\Windows, podobnie jest z katalogiem C:\Program Files i D:\Program Files. Czy przypadkiem nie było ręcznych nieudolnych migracji / zmiany liternictwa?

W związku z tym, iż układ jest dla mnie niejasny, spróbuj ogólnie cofnąć rejestr, wg raportu FRST jest dostatecznie daleka kopia rejestru typu RegBack.

1. W Notatniku przygotuj plik o treści:

LastRegBack: 2014-09-28 09:28


Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.


Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt na pendrive gdzie siedzi FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Na pendrive powstanie plik fixlog.txt.

2. Sprawdź czy jesteś w stanie wejść do Windows. Jeśli tak, to zrób spod Windows pełne logi FRST z opcji Scan (pola Addition i Shortcut zaznaczone). Dołącz też plik fixlog.txt.
Odnośnik do komentarza

Nie podałeś kluczowej informacji. Zrozumiałam, że w ogóle system się nie uruchamia. Operacja LastRegBack była więc zbędna. Dziennik zdarzeń enigmatyczny:

 

Application errors:

==================

Error: (12/04/2014 02:28:44 PM) (Source: Application Error) (EventID: 1000) (User: )

Description: Nazwa aplikacji powodującej błąd: LogonUI.exe, wersja: 6.1.7601.17514, sygnatura czasowa: 0x4ce79f70

Nazwa modułu powodującego błąd: USER32.dll, wersja: 6.1.7601.17514, sygnatura czasowa: 0x4ce7c9f1

Kod wyjątku: 0xc0000005

Przesunięcie błędu: 0x0000000000005357

Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x1340

Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0xLogonUI.exe0

Ścieżka aplikacji powodującej błąd: LogonUI.exe1

Ścieżka modułu powodującego błąd: LogonUI.exe2

Identyfikator raportu: LogonUI.exe3

 

Zacznij od próby deinstalacji najbardziej inwazyjnych aplikacji (po jednej na raz), przeważnie zdeaktywowanych w awaryjnym: Bitdefender Internet Security / Zemana AntiLogger Free / Sandboxie - przy czym zaczęłabym od najstarszego i najbardziej złożonego BitDefender. Nie wiem czy jest możliwa jego deinstalacja w trybie awaryjnym - alternatywnie możesz skorzystać z narzędzia BitDefender Uninstall Tool (Consumer) (wybierz stosowną edycję, która była w komputerze).

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...