slimowski Opublikowano 30 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Witam, mojej koleżance uszkodził się Windows 7 professional - system nie chce się ładować, pojawia się tylko ekran ładowania a później jest tylko czarny ekran i nic się nie uruchamia. Jako że w laptopie nie ma stacji CD przygotowałem bootowalnego pendriva.Pierwszy problem który napotkałem to taki że wszystko ładuje się bardzo powoli. Przejście do konsoli odzyskiwania trwa naprawdę długo. W dodatku próba naprawienia rozruchu za pomocą "Narzędzie do naprawiania systemu podczas uruchomiania" nie przynosi żadnych efektów, próbowałem też naprawiania na podstawie tej strony http://answers.microsoft.com/pl-pl/windows/forum/windows_xp-windows_install/przywracanie-sektora-rozruchowego-windows-7/b1a02e8a-41fe-45dd-96dd-7726ed135ec2i też nic. Rozwiązaniem wydaje się sformowanie partycji systemowej i postawienie Win7 na nowo niestety na dysku systemowym znajdują się ważne pliki których nie wiem jak skopiować. Co możecie mi poradzić w obecnej sytuacji? Jak naprawić system? Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 30 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Rozwiązaniem wydaje się sformowanie partycji systemowej i postawienie Win7 na nowo niestety na dysku systemowym znajdują się ważne pliki których nie wiem jak skopiować. Posiadasz wejście do środowiska WinRE, które daje duże możliwości dostępu do danych: KLIK. W Wierszu polecenia można odpalić dla ułatwienia graficzną wersję jakiegoś menedżera plików portable, który może pracować w środowisku zewnętrznym. Np. dla systemu 32-bit nadaje się FreeCommander (wersja ZIP). Umieszczasz rozpakowany program na pendrive w folderze o nazwie "freecommander", w Wierszu polecenia startujesz program komendą X:\freecommander\freecommander.exe (X = litera pod jaką widać pendrive w środowisku zewnętrznym) i migrujesz dane między napędami. Odnośnik do komentarza
slimowski Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Czyli jedynym sugerowany rozwiązaniem jest format po wcześniejszej migracji danych? Wolał bym zastosować go jako ostateczność. No chyba że to jest ostateczność w tym przypadku? Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 30 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Nawet nie wiadomo czy format rozwiąże sprawę. Wyraźnie zgłaszasz nie tylko problem z Windows na dysku, ale i z odseparowanym środowiskiem zewnętrznym, co może insynuować problem natury sprzętowej: Pierwszy problem który napotkałem to taki że wszystko ładuje się bardzo powoli. Przejście do konsoli odzyskiwania trwa naprawdę długo. Mógłbyś ostatecznie podać raport z FRST dla ogólnej orientacji. Raport jest limitowany do określonych aspektów. Odnośnik do komentarza
slimowski Opublikowano 1 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Faktycznie jest to chyba jakiś problem ze sprzętem. Coś "siadło" tylko nie wiadomo czemu. Bo jeszcze kilka dni temu komputer działał poprawnie Udało się przenieść pliki, sformatować i zainstalować system (trwało to wszystko około 6 godzin więc zdecydowanie za długo) a efekt jest ten sam - czarny ekran. Podejrzewam że jeżeli zostawiło by się go na 10-15 min to wkońcu system załaduje (nie miałem czasu już tego sprawdzić). FRST.txt Odnośnik do komentarza
slimowski Opublikowano 6 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Można prosić o sprawdzenie logów? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się