Yavien Opublikowano 26 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Kontynuacja pierwotnego tematu Bluescreeny, był kiedyś sweet-page, SupTab i wprotectmanager i późniejszego Błąd instalacji Service Pack Po udanych aktualizacjach systemu doinstalowałam AVG i unchecky. Dziś rano nic nie robiłam na tamtym laptopie, szukałam na swoim co warto jeszcze zrobić zanim oddam komputer właścicielce. Nagle pojawił się znów niebieski ekran (zbyt szybko, nie przeczytałam nawet, jaki to był błąd, dopiero później doczytałam na forum i zmieniłam ustawienia, by nie restartował się automatycznie. Gdy zdarzy się to następny raz pewnie będę mogła spisać komunikat błędu). W trakcie wczorajszych instalacji niebieski ekran nie wystąpił. Poza tym po restarcie pojawiło się okienko: "Serwer zajęty- Nie można ukończyć tej czynności, gdyż inny program jest zajęty. Wybierz przycisk \"Przełącz na\" aby uaktywnić zajęty program i usunąć problem/ Ponów próbę/ Anuluj/" Gdy klikam "przełącz na" - otwiera sie menu start. Gdy klikam "ponów próbę" - okienko znów wyskakuje. Okienko to pojawiało się także wczoraj przy restartach wynikających z aktualizacji W trakcie instalacji aktualizacji nie było w systemie antywirusa innego niż Microsoft Security Essentials, przed akcjami zaleconymi na forum nie zaobserwowałam nic takiego. Czyli podobny objaw, jak w tym temacie i w tym. Sugerując się tymi dwoma wątkami zakładam temat w dziale Windows, nie w dziale pomocy doraźnej. W tej chwili skanuje gmer, wiem że w tym dziale nie jest niezbędny, ale skoro puściłam, to niech się skończy. Dołączę: logi z FRST, OTL, GMERa oraz (tu proszę o ewentualne wyprostowanie, gdybym się myliła, co należy dołączyć czytam z tego tematu): Autoruns, dzienniki zdarzeń, raport wydajności i jeśli się uda, to zrzut pamięci jądra (zrzut się zrobił, najwyżej zalinkuję do zipa). Ale to niech gmer skończy. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 26 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 A ja nie zdążyłam napisać po udanej instalacji pakietów SP, by nie instalować za szybko AVG (ani innego antywirusa), tylko sprawdzić czy system pracuje poprawnie i dopiero wtedy mierzyć w instalację antywirusa. To instalacja AVG (była wcześniej, teraz powróciła) może być przyczyną komunikatów "Serwer zajęty" oraz BSOD. Są potrzebne dokładniejsze dane - czyli pliki DMP. Jeśli chodzi o te zrzuty, to sprawdź czy katalog C:\Windows\Minidump nie jest pusty i ma pliki odpowiadające datami awariom, jeśli tak = skopiuj na Pulpit cały ten folder, spakuj do ZIP, shostuj gdzieś i podaj link. Odnośnik do komentarza
Yavien Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 (edytowane) coś tak podejrzewałam, no trudno, trzeba zbadać, najwyżej odinstaluję znów. Jest normalny dump w C:\WINDOWS\MEMORY.DMP, przed puszczeniem gmera patrzyłam. Zapisywanie informacji o debugowaniu w "Uruchamianie i odzyskiwanie" było i nadal jest ustawione na Zrzut pamięci jądra. Są też minidumpy, spakowałam razem z dziennikami zdarzeń wrzuciłam tutaj Zastanawia mnie, że nie ma wszystkich dumpów... przy zakładaniu pierwszego tematu podawałam komunikaty, jakie mówił system, na przykład: Podpis problemu:Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreenWersja systemu operacyjnego: 6.0.6000.2.0.0.768.2Identyfikator ustawień regionalnych: 1045Dodatkowe informacje o problemie:BCCode: 50BCP1: C8E00008BCP2: 00000000BCP3: A621B3B9BCP4: 00000000OS Version: 6_0_6000Service Pack: 0_0Product: 768_1Pliki pomagające opisać problem:C:\Windows\Minidump\Mini102814-02.dmpC:\Users\Gosia\AppData\Local\Temp\WER-147686-0.sysdata.xmlC:\Users\Gosia\AppData\Local\Temp\WER3E.tmp.version.txtPrzeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji:http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0415 A teraz nie ma żadnego z C:\Windows\Minidump\Mini102814-*.dmp Nie kojarzę, bym świadomie usuwała czy przenosiła w załącznikach logi Przy próbie wygenerowania raportu wydajności dostaję błędy - też jest w zipie na serwerze. I jeszcze się odniosę do tego: To instalacja AVG (była wcześniej, teraz powróciła) może być przyczyną komunikatów "Serwer zajęty" oraz BSOD. nie wiem, czy to istotne, ale komunikaty "Serwer zajęty" występowały wczoraj przy aktualizacjach, kiedy nie było AVG (ale był Windows Essentials) - mam na przykład złapany screen 25.11.2014 o 18:53. BSOD rzeczywiście, jak mi się wydaje, występował przy AVG (choć nie wiem jak wcześniejsze pady systemu, zanim dostałam laptop do rąk) gmer.txt Extras.Txt OTL.Txt Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt AutoRuns_wynik.txt Edytowane 26 Listopada 2014 przez Yavien Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 27 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 nie wiem, czy to istotne, ale komunikaty "Serwer zajęty" występowały wczoraj przy aktualizacjach, kiedy nie było AVG (ale był Windows Essentials) Obecnie jest bardzo niezdrowa sytuacja, pracują w tle dwa programy antywirusowe, czyli Microsoft Security Essentials oraz AVG. Niezależnie od innych czynników i tak jeden z nich musi zostać odinstalowany, bo to za dużo. Są też minidumpy, spakowałam razem z dziennikami zdarzeń wrzuciłam tutaj Ostatnie dwa zrzuty z 18 i 26 listopada: ******************************************************************************* * * * Bugcheck Analysis * * * ******************************************************************************* IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL (a) An attempt was made to access a pageable (or completely invalid) address at an interrupt request level (IRQL) that is too high. This is usually caused by drivers using improper addresses. If a kernel debugger is available get the stack backtrace. Arguments: Arg1: 0001a000, memory referenced Arg2: 00000002, IRQL Arg3: 00000001, bitfield : bit 0 : value 0 = read operation, 1 = write operation bit 3 : value 0 = not an execute operation, 1 = execute operation (only on chips which support this level of status) Arg4: 81c37b13, address which referenced memory Debugging Details: ------------------ WRITE_ADDRESS: GetPointerFromAddress: unable to read from 81d315ac Unable to read MiSystemVaType memory at 81d117e0 0001a000 CURRENT_IRQL: 2 FAULTING_IP: nt!MiReferenceControlAreaForCacheManager+a1 81c37b13 8901 mov dword ptr [ecx],eax CUSTOMER_CRASH_COUNT: 1 DEFAULT_BUCKET_ID: VISTA_DRIVER_FAULT BUGCHECK_STR: 0xA PROCESS_NAME: avgrsx.exe TRAP_FRAME: ab5c393c -- (.trap 0xffffffffab5c393c) ErrCode = 00000002 eax=00001000 ebx=00000000 ecx=0001a000 edx=00000000 esi=84313190 edi=81d122a8 eip=81c37b13 esp=ab5c39b0 ebp=ab5c39c8 iopl=0 nv up ei pl nz na po nc cs=0008 ss=0010 ds=0023 es=0023 fs=0030 gs=0000 efl=00010202 nt!MiReferenceControlAreaForCacheManager+0xa1: 81c37b13 8901 mov dword ptr [ecx],eax ds:0023:0001a000=???????? Resetting default scope LAST_CONTROL_TRANSFER: from 81c37b13 to 81c8fe14 STACK_TEXT: ab5c393c 81c37b13 badb0d00 00000000 ab5c394c nt!KiTrap0E+0x2ac ab5c39c8 81dd7d00 844b0b58 ab5c3a04 844b0b58 nt!MiReferenceControlAreaForCacheManager+0xa1 ab5c3ae0 81cd2811 ab5c3b20 00000004 00000000 nt!MmCreateSection+0x247 ab5c3b30 824dfcdd ab5c3b70 ab5c3b80 00000000 nt!FsRtlCreateSectionForDataScan+0x101 WARNING: Stack unwind information not available. Following frames may be wrong. ab5c3b74 824eac50 ab5c3bb4 8485a8e8 856b8a10 avgmfx86+0x2cdd ab5c3bc8 824ea405 840afeb8 840afe48 00000000 avgmfx86+0xdc50 ab5c3bf0 824e3836 840afe48 840afeb8 00000000 avgmfx86+0xd405 ab5c3c10 824df551 870d9398 848531d8 00148584 avgmfx86+0x6836 ab5c3c2c 81c27f9f 848531d8 840afe48 840afe48 avgmfx86+0x2551 ab5c3c44 81d8911b 870d9398 840afe48 840afeb8 nt!IofCallDriver+0x63 ab5c3c64 81d8a0df 848531d8 870d9398 002c6400 nt!IopSynchronousServiceTail+0x1e0 ab5c3d00 81d8f039 848531d8 840afe48 00000000 nt!IopXxxControlFile+0x6b7 ab5c3d34 81c8cb1a 0000083c 00000000 00000000 nt!NtDeviceIoControlFile+0x2a ab5c3d34 77d60f34 0000083c 00000000 00000000 nt!KiFastCallEntry+0x12a 0367f748 00000000 00000000 00000000 00000000 0x77d60f34 STACK_COMMAND: kb FOLLOWUP_IP: avgmfx86+2cdd 824dfcdd ?? ??? SYMBOL_STACK_INDEX: 4 SYMBOL_NAME: avgmfx86+2cdd FOLLOWUP_NAME: MachineOwner MODULE_NAME: avgmfx86 IMAGE_NAME: avgmfx86.sys DEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP: 53e1ec28 FAILURE_BUCKET_ID: 0xA_avgmfx86+2cdd BUCKET_ID: 0xA_avgmfx86+2cdd Followup: MachineOwner --------- ******************************************************************************* * * * Bugcheck Analysis * * * ******************************************************************************* KERNEL_MODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED_M (1000008e) This is a very common bugcheck. Usually the exception address pinpoints the driver/function that caused the problem. Always note this address as well as the link date of the driver/image that contains this address. Some common problems are exception code 0x80000003. This means a hard coded breakpoint or assertion was hit, but this system was booted /NODEBUG. This is not supposed to happen as developers should never have hardcoded breakpoints in retail code, but ... If this happens, make sure a debugger gets connected, and the system is booted /DEBUG. This will let us see why this breakpoint is happening. Arguments: Arg1: c0000005, The exception code that was not handled Arg2: 88091b51, The address that the exception occurred at Arg3: 8a6916ec, Trap Frame Arg4: 00000000 Debugging Details: ------------------ EXCEPTION_CODE: (NTSTATUS) 0xc0000005 - Instrukcja spod 0x%08lx odwo FAULTING_IP: Ntfs!NtfsFilterCallbackAcquireForCreateSection+28 88091b51 ff7044 push dword ptr [eax+44h] TRAP_FRAME: 8a6916ec -- (.trap 0xffffffff8a6916ec) ErrCode = 00000000 eax=00000000 ebx=8a6917c0 ecx=88091b29 edx=00000000 esi=84b512d8 edi=877047a0 eip=88091b51 esp=8a691760 ebp=8a691778 iopl=0 nv up ei ng nz na po nc cs=0008 ss=0010 ds=0023 es=0023 fs=0030 gs=0000 efl=00010282 Ntfs!NtfsFilterCallbackAcquireForCreateSection+0x28: 88091b51 ff7044 push dword ptr [eax+44h] ds:0023:00000044=???????? Resetting default scope CUSTOMER_CRASH_COUNT: 1 DEFAULT_BUCKET_ID: VISTA_DRIVER_FAULT BUGCHECK_STR: 0x8E PROCESS_NAME: svchost.exe CURRENT_IRQL: 0 LAST_CONTROL_TRANSFER: from 82282fe1 to 88091b51 STACK_TEXT: 8a691778 82282fe1 8a6917c0 00000000 853675b0 Ntfs!NtfsFilterCallbackAcquireForCreateSection+0x28 8a69179c 8245a2b6 00000000 00000000 8a6918f3 nt!FsFilterPerformCallbacks+0xa0 8a6918f8 8245a3df 877047a0 00000000 00000007 nt!FsRtlAcquireFileExclusiveCommon+0x10a 8a69190c 8226fd0e 877047a0 877047a0 84d96e74 nt!FsRtlAcquireFileExclusive+0x12 8a691944 82479146 877047a0 ea30e2e4 00000000 nt!CcZeroEndOfLastPage+0x46 8a69199c 823ecc51 8a691a2c 0000000d 8a6919d0 nt!NtCreateSection+0x1a7 8a691a18 823ec992 8a691aec b6857108 00000000 nt!PfpFileBuildReadSupport+0xe4 8a691aac 823ec56f 00691aec 8a691be4 00000001 nt!PfpPrefetchFilesTrickle+0xdf 8a691b00 823ec80c b6854000 ea30e02c 8a691bf8 nt!PfpPrefetchRequestPerform+0x295 8a691b54 8241f52a 8a691be4 ffffff01 ea30e760 nt!PfpPrefetchRequest+0x16e 8a691c18 8242e89f 0374fa58 00000014 ffffff01 nt!PfSetSuperfetchInformation+0x182 8a691d50 82291c96 0000004f 00000000 00000014 nt!NtSetSystemInformation+0x908 8a691d50 77775d14 0000004f 00000000 00000014 nt!KiSystemServicePostCall WARNING: Frame IP not in any known module. Following frames may be wrong. 0374fa70 00000000 00000000 00000000 00000000 0x77775d14 STACK_COMMAND: kb FOLLOWUP_IP: Ntfs!NtfsFilterCallbackAcquireForCreateSection+28 88091b51 ff7044 push dword ptr [eax+44h] SYMBOL_STACK_INDEX: 0 SYMBOL_NAME: Ntfs!NtfsFilterCallbackAcquireForCreateSection+28 FOLLOWUP_NAME: MachineOwner MODULE_NAME: Ntfs IMAGE_NAME: Ntfs.sys DEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP: 51326902 FAILURE_BUCKET_ID: 0x8E_Ntfs!NtfsFilterCallbackAcquireForCreateSection+28 BUCKET_ID: 0x8E_Ntfs!NtfsFilterCallbackAcquireForCreateSection+28 Followup: MachineOwner --------- Prawie wszystkie pozostałe zrzuty Minidump z przeciągu kilku miesięcy kręcą się w kółko wokół tego samego: 0x1000008e - "Probably caused by: Ntfs.sys". W załadowanych sterownikach są też wszędzie sterowniki AVG. Przy próbie wygenerowania raportu wydajności dostaję błędy - też jest w zipie na serwerze. Jeśli chodzi o błędy tam zgłoszone: 1. "Klasyfikacja wydajności Grafika w grach tego systemu jest niska i może być przyczyną problemów z wydajnością podczas korzystania z aplikacji multimedialnych lub gier. Wyłączenie trybu Aero Glass może zwiększyć wydajność w aplikacjach multimedialnych i grach. Jeśli problem będzie nadal występował, może być konieczne zaktualizowanie sterownika karty graficznej lub uaktualnienie jej." Być może należy skorzystać z tych podpowiedzi. 2. "Wystąpił problem z konfiguracją urządzenia, który uniemożliwia jego poprawne uruchomienie. Szczegóły: Nie można poprawnie uruchomić urządzenia Karta Microsoft ISATAP. Być może nie zainstalowano poprawnego sterownika lub wystąpił błąd sprzętowy. Identyfikator Plug and Play tego urządzenia: ROOT\*ISATAP\0XXX. Nie można poprawnie uruchomić urządzenia Karta Microsoft 6to4. Być może nie zainstalowano poprawnego sterownika lub wystąpił błąd sprzętowy. Identyfikator Plug and Play tego urządzenia: ROOT\*6TO4MP\0XXX." Te wirtualne urządzenia związane z protokołem IPv6 widziałam już wcześniej w Addition. To nie powinno być jednak problemem: KB932520. Na teraz proponuję: 1. Odinstalować zbędnik Bing Bar (kilka procesów zejdzie). Wyłączyć kolejne zbędne wpisy ze startu via Autoruns: - W karcie Logon odfajkować CanonSolutionMenu, IPLA!, LG Intelligent Update, MGSysCtrl, OpwareSE4, SSBkgdUpdate, SunJavaUpdateSched, Windows Defender - W karcie Scheduled Tasks odfajkować VistaSP1CEIP - W karcie Services odfajkować IJPLMSVC.EXE, NishService, WinDefend. Wyłączenie NishService może spowodować niedziałanie określonych kombinacji specjalnych przycisków, ale ten soft MSI jest stary i podobno wpływa negatywnie na zasoby. By widzieć wpisy Windows Defender, należy włączyć pokazywanie plików Microsoftu. 2. Odinstalować wszystkie wirtualne interfejsy 6to4 i ISATAP oraz zapobiec ich tworzeniu: KLIK. Tych urządzeń jest dużo, więc można je masowo zlikwidować via DevCon: KB311272. Pobrany plik Devcon.exe rozpakuj tak jak tradycyjny ZIP, po rozpakowaniu z folderu i386 przekopiuj plik Devcon.exe do katalogu C:\Windows. Otwórz Notatnik i wklej w nim: CMD: devcon remove *6to4mp CMD: devcon remove *ISATAP* CMD: netsh winsock reset Reboot: Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Nastąpi restart systemu. Przedstaw fixlog.txt. 3. Odinstalować wszystkie antywirusy i zostawić system na obserwacji (nie instalować żadnego antywirusa). Jeśli BSODy już nie powtórzą się, wypróbować całkiem innego antywirusa np. Avast. 4. Zorientować się czy można zaktualizować określone sterowniki sprzętowe. PS. A ten odczyt "rootkit" w GMER według spodziewań zniknął po aktualizacji systemu. Tak samo było we wszystkich innych przypadkach z nieaktualizowanymi systemami Vista. . Odnośnik do komentarza
Yavien Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Odinstalowane, odfajkowane, fix zaaplikowany, ale nie wszystko się udało odinstalować, log w załączeniu. Szukam o sterownikach Fixlog.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 28 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Możliwe, że te wpisy nie przetworzone przez Devcon są zablokowane przez uprawnienia. Sprawdź jak to wygląda na poziomie Menedżera urządzeń: Start > w polu szukania wpisz devmgmt.msc > z prawokliku Uruchom jako Administrator > w menu Widok włącz pokazywanie ukrytych urządzeń > w sekcji Karty sieciowe wyszukaj pozostałe wpisy 6to4 i ISATAP, spróbuj normalnie odinstalować i zresetuj system. Odnośnik do komentarza
Yavien Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 wyszukaj pozostałe wpisy 6to4 i ISATAP, spróbuj normalnie odinstalować i zresetuj system. Nie widzę takich wpisów w Menedżerze Urządzeń. Może te wpisy, które maja w logu "remove failed" odinstalowały się razem z wcześniejszym którymś urządzeniem? uruchomiłam cmd jako administrator i próbowałam wyszukać: C:\Windows\system32>devcon find *6to4mp* No matching devices found. C:\Windows\system32>devcon find *ISATAP* No matching devices found. C:\Windows\system32>Nie miałam dużo czasu, by siedzieć przy tym komputerze, tylko trochę poszukałam w internecie. Ale rzeczywiście na razie BSOD się nie pojawił, jeszcze jednak nie instaluję antywira, poczekam. Napisałaś wcześniej: 4. Zorientować się czy można zaktualizować określone sterowniki sprzętowe. Próbowałam poszukać, ale chyba nie ma tematu na forum, który by to wyjaśniał. Jak znaleźć, które sterowniki mogą wymagać aktualizacji? Czy już pora na wyczyszczenie narzędzi diagnostycznych, punktów przywracania itp? Odnośnik do komentarza
Yavien Opublikowano 3 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Przepraszam za post pod postem. Chciałabym pojutrze oddać już komputer właścicielce. Zainstalowałam ponownie AVG (testowo) i - zdziwiłam się! - BSOD się nie pojawił, choć trochę przy tym laptopie posiedziałam, przeglądając strony. Czy mogę uznać, że jest w miarę OK, skoro od tygodnia nie było bluescreenu ani dziwnych komunikatów? Czyścić już narzędzia, utworzyć punkt przywracania systemu, a usunąć wcześniejsze? Mniej więcej mogę Ciocię poinstruować, co i jak, ale sama chcę wiedzieć, co ewentualnie dalej robić? Nie aktualizowałam żadnych sterowników, próbowałam na chybił trafił aktualizować sterowniki urządzeń, ale za każdym razem podobno sterownik okazywał się być aktualny, gdzie szukać (i czy?) Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 4 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Nie widzę takich wpisów w Menedżerze Urządzeń. Może te wpisy, które maja w logu "remove failed" odinstalowały się razem z wcześniejszym którymś urządzeniem? Nie wiem o co chodzi, wygląda na to że rzeczywiście już tego nie ma. Menedżer urządzeń pokazuje jeszcze delikwenta Teredo Tunneling Pseudo-interface. Tego też można się pozbyć, a tu dodatkowy topik z forum: KLIK. Zainstalowałam ponownie AVG (testowo) i - zdziwiłam się! - BSOD się nie pojawił, choć trochę przy tym laptopie posiedziałam, przeglądając strony. vs. Jeśli BSODy już nie powtórzą się, wypróbować całkiem innego antywirusa np. Avast. AVG był wcześniej i to w dwóch różnych wersjach (2014 i 2015) - w obu konfiguracjach występowały BSODy w nieregularnych odstępach czasu. Nie jest wykluczone, że Twoje operacje przy nowym zainstalowanym AVG to nie te które prowokują BSOD. Wg zrzutów pamięci jeden z ostatnich jawnie punktował sterownik AVG avgmfx86.sys (AVG Resident Shield Minifilter Driver), a wszystkie pozostałe to odniesienia do sterownika systemu plików Ntfs.sys (tu raczej nie chodzi o aktywność sieciową). Nie jestem przekonana czy przywrócenie AVG to był najlepszy pomysł, a określone tendencyjne użytkowanie komputera to jednoznaczny test potwierdzający ustąpienie problemu. Próbowałam poszukać, ale chyba nie ma tematu na forum, który by to wyjaśniał. Jak znaleźć, które sterowniki mogą wymagać aktualizacji? (...) Nie aktualizowałam żadnych sterowników, próbowałam na chybił trafił aktualizować sterowniki urządzeń, ale za każdym razem podobno sterownik okazywał się być aktualny, gdzie szukać (i czy?) Dokładny model laptopa (tylko tyle wiem z logów, że prawdopodobnie to lapek LG) > udajesz się na stronę producenta podzespołów (http://www.lg.com/) > szukasz wg modelu jakie są wersje dostępne > porównujesz z tymi obecnymi w systemie. A tu wyciąg z Addition jakie softy związane ze sterownikami są obecne: ==================== Installed Programs ====================== Canon MP210 series (HKLM\...\{1199FAD5-9546-44f3-81CF-FFDB8040B7BF}_Canon_MP210_series) (Version: - ) Intel® Graphics Media Accelerator Driver (HKLM\...\HDMI) (Version: - ) LG Intelligent Update (HKLM\...\{81717D01-32F6-449C-85E1-41AFD678E545}) (Version: 3.01.0928.01 - ) LG Smart Cam (HKLM\...\{9455E8B0-4D73-4A9D-BFA3-D2C213BFD28F}) (Version: 1.0007.0818.01 - LG Electronics Inc.) O2Micro Flash Memory Card Reader Driver Installer(x86) (HKLM\...\{78764173-3805-4916-B3CE-B433702B8870}) (Version: 3.09 - O2Micro) SAGEM F@st 800-840 (HKLM\...\{4AE3A0CB-87B0-4F51-BECD-3D1F8DFDD62F}) (Version: 4.06.000 - SAGEM) Synaptics Pointing Device Driver (HKLM\...\SynTPDeinstKey) (Version: 10.0.13.2 - Synaptics) System Control Manager (HKLM\...\{ED9C5D25-55DF-48D8-9328-2AC0D75DE5D8}) (Version: 2.0107.0706.06 - LG) Intel® Graphics Media Accelerator Driver to instalacja związana z tym: "Klasyfikacja wydajności Grafika w grach tego systemu jest niska i może być przyczyną problemów z wydajnością podczas korzystania z aplikacji multimedialnych lub gier. Wyłączenie trybu Aero Glass może zwiększyć wydajność w aplikacjach multimedialnych i grach. Jeśli problem będzie nadal występował, może być konieczne zaktualizowanie sterownika karty graficznej lub uaktualnienie jej." Być może należy skorzystać z tych podpowiedzi. System Control Manager (LG) jest z kolei związany z tym (wyłączone tu zostały dwa wpisy, z wyjątkiem archaicznego sterownika MGHwCtrl.sys): HKLM\...\Run: [MGSysCtrl] => C:\Program Files\LG Software\System Control Manager\MGSysCtrl.exe [565248 2007-07-06] (MSI) R2 NishService; C:\Program Files\LG Software\System Control Manager\edd.exe [40960 2006-03-02] () [File not signed] R3 MGHwCtrl; C:\Windows\system32\drivers\MGHwCtrl.sys [9088 2006-07-03] (Windows ® 2000 DDK provider) [File not signed] Wyłączenie NishService może spowodować niedziałanie określonych kombinacji specjalnych przycisków, ale ten soft MSI jest stary i podobno wpływa negatywnie na zasoby. Oczywiście jest też możliwe, że brak aktualizacji, ale ja tego nie mogę wiedzieć patrząc w logi i nie mając danych na temat modelu laptopa. Czy mogę uznać, że jest w miarę OK, skoro od tygodnia nie było bluescreenu ani dziwnych komunikatów? Czyścić już narzędzia, utworzyć punkt przywracania systemu, a usunąć wcześniejsze? Mniej więcej mogę Ciocię poinstruować, co i jak, ale sama chcę wiedzieć, co ewentualnie dalej robić? Pomijając powyższe, to już możesz przejść do zakończenia tematu. . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się