madkon Opublikowano 16 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Witam wczoraj przez przydpadek pobrałem wirus z rozszerzeniem .scr i od tego czasu na wszelki wypadek z zainfekowanego komputera odcialem interne. Przeskanowałem go za pomoca avg; anti-malware oraz OTL i jako że jestem zielony to proszę o pomoc w interpretacji wyników z tego programu. Link do extras : http://sendfile.pl/141808/Extras_2.Txt Link do OTL: http://sendfile.pl/141809/OTL_2.Txt Musiałem zuploadowac pliki poniewaz OTL miał wiecej niz 2 mb. Z góry dziękuję Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 16 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Proszę dostosuj się do zasad działu w kwestii obowiązkowych logów: KLIK. OTL to przestarzałe narzędzie sprawdzane tu tylko pobocznie. Poza tym, w ogóle źle skonfigurowany OTL, dlatego tak ogromny (ustawione Wszystko zamiast Użyj filtrowania). Dostarcz obowiązkowe logi z FRST i GMER. Logi proszę doczep metodą Załączników forum, nie hostuj na sendfile. Odnośnik do komentarza
madkon Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Oto te pliki o które prosiłeś, jeśli trzeba jeszcze coś dostarczyć to prosze tylko poinformować. Addition.txt Extras.Txt FRST.txt gmer.txt Odnośnik do komentarza