Skocz do zawartości

Wirus z rozszerzeniem *.scr


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wczoraj przez przydpadek pobrałem wirus z rozszerzeniem .scr i od tego czasu na wszelki wypadek z zainfekowanego komputera odcialem interne. Przeskanowałem go za pomoca avg; anti-malware oraz OTL i jako że jestem zielony to proszę o pomoc w interpretacji wyników z tego programu.

 

Link do extras : http://sendfile.pl/141808/Extras_2.Txt

 

Link do OTL: http://sendfile.pl/141809/OTL_2.Txt

 

Musiałem zuploadowac pliki poniewaz OTL miał wiecej niz 2 mb.

 

Z góry dziękuję :)

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Proszę dostosuj się do zasad działu w kwestii obowiązkowych logów: KLIK. OTL to przestarzałe narzędzie sprawdzane tu tylko pobocznie. Poza tym, w ogóle źle skonfigurowany OTL, dlatego tak ogromny (ustawione Wszystko zamiast Użyj filtrowania). Dostarcz obowiązkowe logi z FRST i GMER. Logi proszę doczep metodą Załączników forum, nie hostuj na sendfile.

Odnośnik do komentarza

Ad "prosiłeś" = jestem kobietą. Zabrakło trzeciego raportu FRST Shortcut. Co to był za plik SCR, skąd pobrany, jaka nazwa? Póki co, nie widzę tu żadnych oznak infekcji. Jednakże w systemie są dwa konta:

 

========================= Accounts: ==========================

 

Filip (S-1-5-21-4090538540-1644734989-1432175974-1000 - Administrator - Enabled) => C:\Users\Filip

Michał (S-1-5-21-4090538540-1644734989-1432175974-1001 - Administrator - Enabled) => C:\Users\Michał

 

Logi z FRST zostały zrobione z kota Filip. Na wszelki wypadek dostarcz logi z drugiego konta. Zaloguj się na nie poprzez pełny restart komputera (a nie opcję Wyloguj czy Przełącz użytkownika).

 

 

.

Odnośnik do komentarza

W tych raportach także nie widać żadnych oznak infekcji. Nie wygląda na to, bym miała tu coś do roboty, więc kończymy:

 

1. Usuń używane narzędzia. Skasuj ręcznie pobrany GMER, a do reszty zastosuj DelFix: KLIK.