Skocz do zawartości

Reklamy ShopperPro, PodoWeb


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, na wstępie piszę, że jestem zielona w te klocki, ale dość szybko łapię o co chodzi, więc proszę o łopatologię :]

 

Jakiś czas temu przeinstalowałam system na netbooku - oryginalny windows 7. Przez pierwsze dni komputer chodził naprawdę szybko, ale po pewnym czasie zwolnił, a na stronach zaczęły pojawiać się reklamy - ShoperPro, PedoWeb, tylko te pamiętam.Ściągnęłam Avasta, wirusy zostały wykryte i przeniesione do kwarantanny, a wszystkie niechciane programy odinstalowałam.

Kilka dni pochodził szybko i znów to samo. Muszę zaznaczyć, że netbooka używam tylko do nauki, w zasadzie nic na nim nie ściągam, piszę tylko w Wordzie i Excelu. System trochę zmodyfikowałam, tak, by był dość szybki ma słabym sprzęcie.

Wczoraj ściągnęłam program AdwCleaner, który wykrył około 30 błędów, usunęłam je.

Teraz chciałabym się upewnić, że już nic nie siedzi w komputerze, a jeśli coś jest to usunąć to na dobre a nie tylko na kilka dni.

 

Typ systemu - 32-bitowy system operacyjny

 

Dołączam wymagane logi.

Addition.txt

Extras.Txt

FRST.txt

GMER.txt

OTL.Txt

Shortcut.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Był używany SpyHunter, to wątpliwy program z czarnej listy (reklamierz naciskający na instalację, która okazuje się płatna). Z daleka od niego.

 

Należy jeszcze doczyścić szczątki adware i programów. Przeprowadź następujące działania:

 

1. W Google Chrome: Ustawienia > karta Rozszerzenia > odinstaluj adware PodoWeb.

 

2. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

CloseProcesses:
GroupPolicy: Group Policy on Chrome detected 
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction 
Task: C:\Windows\Tasks\7af4c1f6-ea15-4018-b7f2-63795352adf1-1.job => C:\Program Files\Senses\Senses-codedownloader.exe