ryszard11 Opublikowano 22 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 ""Uruchom "Narzędzie analizy gotowości aktualizacji systemu": KLIK.""....Windows Update działa mi bez żadnych problemów. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 22 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Pokazałam Ci wyraźnie co masz uszkodzone - odczyt w SFC typu manifest is damaged (TRUE). Błąd nie został w ogóle naprawiony. Podane narzędzie, mimo nazwy i ogólnego przypisania do artykułu określonej tematyki, zajmuje się "weryfikacją poprawności magazynu usług" (m.in. manifestów) i służy do naprawy takich błędów, niezależnie od tego czy w ogóle z Windows Update jest coś nie tak. Proszę narzędzie uruchomić i podać log wynikowy. Odnośnik do komentarza
ryszard11 Opublikowano 22 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 ok, dzięki.... Odnośnik do komentarza
ryszard11 Opublikowano 22 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Oto wynik : "Plik CBS zbyt duży,aby go wysłać" . Po kompresji do .7z "nie masz uprawnień do wysyłki tego typu plików" CheckSUR.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 22 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Ostatnie posty usuwam. Przecież nie prosiłam o plik C:\Windows\Logs\CBS\CBS.LOG, tylko o plik C:\Windows\Logs\CBS\Checksur.log (załączony jako pierwszy). Nie był potrzebny ten ogromny cały CBS.LOG, bo mam wszystkie dane potrzebne do kontynuacji. Checksur naprawił dwa błędy manifestów na trzy, trzeci nie rozwiązany z powodu braku pliku wymaganego do naprawy: Unavailable repair files:winsxs\manifests\x86_microsoft-windows-ie-versioninfo_31bf3856ad364e35_11.2.9600.16518_none_8552867d91b3e1d9.manifest Tu musisz poczekać trochę, bo muszę ten plik w identycznej wersji komponentu skołować z jednej z maszyn wirtualnych. To potrwa. . Odnośnik do komentarza
ryszard11 Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Po wykonaniu w/w poleceń i wykonaniu restartu systemu : brak usługi diagnostyki sieci - brak łączności z siecią. Mam zachowane 2 snapshot'y w RollBack'u : 1 - po wykonaniu poleconych operacji i 2 - po restarcie systemu. Więc z chwilą podjęcia dalszych czynności naprawczych wrócimy do poprzednich ustawień. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 23 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Po wykonaniu w/w poleceń i wykonaniu restartu systemu : brak usługi diagnostyki sieci - brak łączności z siecią. Poproszę jeszcze o dostarczenie kopii rejestru, którą utworzył FRST na samym początku, czyli plik C:\FRST\Hives\SYSTEM. Plik spakuj do ZIP, shostuj gdzieś i podaj link do tego. Więc z chwilą podjęcia dalszych czynności naprawczych wrócimy do poprzednich ustawień. Ale przecież odwrócisz ponownie wszystko, w tym naprawy manifestów checksur. O kopii już mówiłam - te kopie mają coś nie w porządku, bo przywracany system jest pozbawiony usługi Netman. Na razie proszę nic nie przywracaj, dalsza diagnostyka ma się odbywać na komputerze, który utracił łączność z siecią - praca na przywróconym stanie mija się z celem. Co do ostatniego pliku nieprawialnego przez Checksur: na razie nie mogę znaleźć tej szczególnej wersji winsxs\manifests\x86_microsoft-windows-ie-versioninfo_31bf3856ad364e35_11.2.9600.16518_none_8552867d91b3e1d9.manifest w żadnym z moich systemów 64-bit. . Odnośnik do komentarza
ryszard11 Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Przepraszam,zagubiłem się zupełnie !!.Wygląda mi że HIVES jest pusty... Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 23 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Hives może być pusty, jeśli robiłeś to nieszczęsne cofanie Rollback - to usuwa wszystko co poprzednio było wykonane, w tym kopię zapasową FRST. Ja też już się gubię co zrobiłeś i jaki jest stan obecny. Czy system został znów cofnięty Rollback? Jeśli tak: - Import Netman do zrobienia ponownie (regedit jako "Uruchom jako administrator" i z menu Plik > Import). - Naprawa Checksur do zrobienia ponownie i wynikowy log Checksur.log do pokazania. - Uruchom FRST ponownie, niech zrzuci kopię zapasową rejestru i dostarcz plik SYSTEM do oceny. I nie przywracaj systemu z Rollback, nie da się w ogóle zdiagnozować co jest nie tak i dlaczego nie ma sieci po imporcie Netman. Dane z Rollback tylko tyle mówią, że nie ma usługi Netman. . Odnośnik do komentarza
ryszard11 Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Dzięki, spróbujemy jeszcze raz =)) , ale marnie to widzę i chyba pozostanie mi "cofniecie" systemu z przed roku, kiedy problem nie pojawiał sie. Po ponownym skanowaniu FRST....HIVES w dalszym ciągu pusty.. Checksur: CheckSUR.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 23 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Po ponownym skanowaniu FRST....HIVES w dalszym ciągu pusty.. Usuń całkowicie folder C:\FRST i ponownie uruchom FRST. Odnośnik do komentarza
ryszard11 Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 usunięcie, ponowne skanowanie..i ponownie pusty... Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 23 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Coś tu definitywnie nie działa w systemie jak należy, bo FRST zawsze (przy braku folderu C:\FRST) przy pierwszym uruchomieniu zrzuca kopię rejestru za pomocą zintegrowanego ERUNT. Może Twoje oprogramowanie zabezpieczające blokuje wszystko.1. Dla dobra diagnostyki tymczasowo odinstaluj wszystkie inwazyjne programy zabezpieczające (Bitdefender Internet Security 2015, SandBoxie i SpyShelter Premium 6.00). Zainstalujesz je dopiero po diagnostyce i wszystkich naprawach. Ja nawet rozważam, czy ten brak sieci nie jest z winy firewalla Bitdefender (pomijając problem z Netman).2. Skasuj folder C:\FRST. Ponów próbę z uruchomieniem FRST. Jeśli znów Hives będzie pusty, zrzuć kopię ręcznie za pomocą innego programu: RegBack. Plik SYSTEM spakuj do ZIP, shostuj gdzieś i podaj link do tego. Odnośnik do komentarza
ryszard11 Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Serdeczne dzięki, za poświecony czas i chęć pomocy. Do problemu może wrócimy--po prostu zastanowię się nad dalszym postępowaniem z systemem. Przywrócenie z poprzedniego roku / RollBack'em /, przeinstalowaniem na nowo lub j.w. czyli podejmiemy próbę naprawy.... Serdecznie pozdrawiam !! PS. Internet raz jest , raz nie ma .Tz. po restarcie jest polączenie, innym razem komunikat : Nie uruchomiono Diagnostyki sieci--i połączenia nie ma. Jedno jest pewne : SYSTEM DZIAŁA NIESTABILNIE. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 23 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Ryszard, ale skoro rozważasz masywny Rollback do zeszłego roku lub reinstalację systemu, to nad czym się tu zastanawiasz. Zrób co mówię powyżej (operacje deinstalacji 3 programów to akcja nieproporcjonalnie mniej masywna niż zastępowanie zawartości całego dysku), bo być może te działania pomogą w czymś i Rollback nie będzie konieczny. Odnośnik do komentarza
ryszard11 Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Rozumiem Cię Picasso,masz rację. Jest tu dużo rzeczy których nie chciabym utracić.Zastanowię się jeszcze...Jestem troszkę zmęczony - może powrócimy do tematu.../ podziwiam tylko Twoją wytrwałość i cierpliwość !! Sukcesów Picasso !! Odnośnik do komentarza
ryszard11 Opublikowano 24 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Mam jeszcze jedno pytanie : czy na powstające błedy w rejestrze /brak Netmana,brak Usługi diagnostyki sieci / może mieć jakiś wpływ router ? Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 24 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Nie. To domyślne usługi Windows 7 instalowane i funkcjonujące niezależnie od tego jakie masz osprzętowanie, ich braki / uszkodzenia wynikają z innych przyczyn (usterka w systemie). Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się