Skocz do zawartości

Pusty folder Połączenia internetowe


ryszard11

Rekomendowane odpowiedzi

Po otwarciu Panel sterowania - Sieć i internet - Połączenia sieciowe , ten folder jest pusty.Pojawia się komunikat :

"Folder Połączenia sieciowe nie może pobrać listy kart sieciowych tego komputera.Upewnij się,że usługa Połączenia sieciowe jest włączona i uruchomiona."

W wykazie /spisie/ usług nie widzę usługi Połączenia sieciowe.Gdzie leży problem ?

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Brak usługi Połączenia sieciowe tworzy ten problem. Podaj dane czy tu rzeczywiście są takie braki i jak szerokie. Uruchom SystemLook (jeśli posiadasz system 32-bit) lub SystemLook x64 (jeśli posiadasz system 64-bit) i do okna wklej:

 

:reg
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Netman
 
:filefind
netman.dll

 

Klik w Look i przedstaw wynikowy raport.

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Po skanowaniu oto wynik :

 

SystemLook 30.07.11 by jpshortstuff

Log created at 17:27 on 13/11/2014 by ryszard

Administrator - Elevation successful

 

========== reg ==========

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Netman]

(No values found)

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Netman\Parameters]

 

 

========== filefind ==========

 

Searching for "netman.dll"

C:\Windows\System32\netman.dll    --a---- 360448 bytes    [00:08 14/07/2009]    [01:41 14/07/2009] 847D3AE376C0817161A14A82C8922A9E

C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-netman_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16385_none_6bb20d3d6b80d9da\netman.dll    --a---- 360448 bytes    [00:08 14/07/2009]    [01:41 14/07/2009] 847D3AE376C0817161A14A82C8922A9E

 

-= EOF =-    ""

Odnośnik do komentarza

Usługa jest rzeczywiście zdewastowana. Rekonstruuj usługę:

 

1. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

Windows Registry Editor Version 5.00
 
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\Netman]
"DisplayName"="@%SystemRoot%\\system32\\netman.dll,-109"
"ImagePath"=hex(2):25,00,53,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,52,00,6f,00,6f,00,\
74,00,25,00,5c,00,53,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,33,00,32,00,5c,00,73,\
00,76,00,63,00,68,00,6f,00,73,00,74,00,2e,00,65,00,78,00,65,00,20,00,2d,00,\
6b,00,20,00,4c,00,6f,00,63,00,61,00,6c,00,53,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,\
00,4e,00,65,00,74,00,77,00,6f,00,72,00,6b,00,52,00,65,00,73,00,74,00,72,00,\
69,00,63,00,74,00,65,00,64,00,00,00
"Description"="@%SystemRoot%\\system32\\netman.dll,-110"
"ObjectName"="LocalSystem"
"ErrorControl"=dword:00000001
"Start"=dword:00000003
"Type"=dword:00000020
"DependOnService"=hex(7):52,00,70,00,63,00,53,00,73,00,00,00,6e,00,73,00,69,00,\
00,00,00,00
"ServiceSidType"=dword:00000001
"RequiredPrivileges"=hex(7):53,00,65,00,49,00,6d,00,70,00,65,00,72,00,73,00,6f,\
00,6e,00,61,00,74,00,65,00,50,00,72,00,69,00,76,00,69,00,6c,00,65,00,67,00,\
65,00,00,00,53,00,65,00,43,00,68,00,61,00,6e,00,67,00,65,00,4e,00,6f,00,74,\
00,69,00,66,00,79,00,50,00,72,00,69,00,76,00,69,00,6c,00,65,00,67,00,65,00,\
00,00,53,00,65,00,4c,00,6f,00,61,00,64,00,44,00,72,00,69,00,76,00,65,00,72,\
00,50,00,72,00,69,00,76,00,69,00,6c,00,65,00,67,00,65,00,00,00,00,00
"FailureActions"=hex:80,51,01,00,00,00,00,00,00,00,00,00,03,00,00,00,14,00,00,\
00,01,00,00,00,64,00,00,00,01,00,00,00,64,00,00,00,00,00,00,00,00,00,00,00
 
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\Netman\Parameters]
"ServiceDll"=hex(2):25,00,53,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,52,00,6f,00,6f,\
00,74,00,25,00,5c,00,53,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,33,00,32,00,5c,00,\
6e,00,65,00,74,00,6d,00,61,00,6e,00,2e,00,64,00,6c,00,6c,00,00,00
"ServiceDllUnloadOnStop"=dword:00000001

 

Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki > Zapisz jako FIX.REG

 

Kliknij prawym na plik i z menu wybierz opcję Scal. Potwierdź import do rejestru.

 

2. Zresetuj system. Podaj czy naprawa się udała.

 

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Nie ma żadnych oznak, że wykonałeś poprzednie zadanie. Plik FIX.REG w ogóle nie został zaimportowany, w nowym logu FRST nie ma w ogóle pozycji Netman (czyli usługi Połączenia sieciowe). Powtarzaj zadanie. A jeśli przy imporcie napotkasz jakiś błąd, przepisz go wiernie.

 

 

Brak połączenia z siecią-przy próbie naprawy pojawia się komunikat : usługa Zasady diagnostyki nie jest uruchomiona.

 

A wg raportu FRST Usługa zasad diagnostyki jest uruchomiona:

 

R2 DPS; C:\Windows\system32\dps.dll [162816 2010-11-21] (Microsoft Corporation)

 

Natomiast są w Dzienniku zdarzeń następujące błędy:

 

System errors:

=============

Error: (11/13/2014 06:18:33 PM) (Source: WMPNetworkSvc) (EventID: 14353) (User: )

Description: 00x80070005http://+:10243/WMPNSSv4/3574156340/

 

Error: (11/13/2014 06:17:32 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7001) (User: )

Description: Usługa Dostawca grupy domowej zależy od usługi Publikacja zasobów odnajdowania funkcji, której nie można uruchomić z powodu następującego błędu:

%%-2147024891

 

Error: (11/13/2014 06:17:32 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7023) (User: )

Description: Usługa Publikacja zasobów odnajdowania funkcji zakończyła działanie; wystąpił następujący błąd:

%%-2147024891

 

I ta usługa jest owszem w stanie zatrzymano:

 

S2 FDResPub; C:\Windows\system32\fdrespub.dll [34816 2009-07-14] (Microsoft Corporation)

 

Z tym, że nadal nie ma usługi Netman, więc na razie nic z tym nie robię.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Nie trzeba się przypominać, brak odpowiedzi, bo brak czasu lub brak pomysłu.

Problem jest cały czas ten sam: brak usługi Netman, ta usługa jest odpowiedzialna m.in. za wyświetlanie folderu Połączeń sieciowych. Nie rozumiem co tu się dzieje, skoro plik jest importowany i po tym restart systemu, a usługi nadal brak. Może soft zabezpieczający (Bitdefender, Sandboxie i SpyShelter) zapobiega wprowadzeniu danych. Powtórz import pliku, ale tym razem siedząc w Trybie awaryjnym Windows, po tym restart do normalnego i nowy log FRST z odfajkowaną opcją Services (bez Addition).

Odnośnik do komentarza

1. Podaj mi dodatkowe dane jak ten klucz wygląda dokładnie i jakie ma uprawnienia. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

Reg: reg query HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\Netman /s
ListPermissions: HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\Netman
ListPermissions: HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\Netman\Parameters


Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. Zaprezentuj go.

2. Dodatkowo jeszcze wykonaj weryfikację poprawności plików systemowych. Start > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator > wklej komendę i ENTER:

sfc /scannow

Gdy komenda ukończy działanie, w cmd wklej kolejną:

findstr /c:"[sR]" %windir%\logs\cbs\cbs.log >sfc.txt & start notepad sfc.txt

Wynikowy log dołącz tutaj.
 

Odnośnik do komentarza

Dwie sprawy:
 
1. Usługa się nie pojawia, bo z niewiadomych przyczyn import jest niekompletny, importuje tylko podklucz Parameters, cały główny klucz jest wyczyszczony na zero. Czy na pewno plik FIX.REG ma zawartość identyczną jak w moim poście? Czy na pewno w którymś programie zabezpieczającym nie masz włączonej ochrony rejestru przed zmianami / wirtualizacji nie dopuszczającej do zmian permanentnych? Spróbuj jeszcze zaimportować w inny sposób: przy wyłączonych wszystkich programach zabezpieczających Start > w polu szukania wpisz regedit > z prawokliku Uruchom jako Administrator > z menu Plik > Importuj. Po akcji sprawdź czy w głównym widoku klucza pojawiły się jakieś wartości.
 
2. SFC wykrył nienaprawialne uszkodzenia manifestów:
 

2014-11-22 17:24:15, Info                  CSI    00000323 [sR] Cannot verify component files for Microsoft-Windows-Security-Processor-Native-Whitebox-ISV, Version = 6.1.7601.18332, pA = PROCESSOR_ARCHITECTURE_INTEL (0), Culture neutral, VersionScope = 1 nonSxS, PublicKeyToken = {l:8 b:31bf3856ad364e35}, Type neutral, TypeName neutral, PublicKey neutral, manifest is damaged (TRUE)


Uruchom "Narzędzie analizy gotowości aktualizacji systemu": KLIK. Dostarcz wynikowy log C:\Windows\Logs\CBS\Checksur.log. By plik dało się wstawić w załącznik, należy zmienić ręcznie nazwę pliku z *.log na *.txt.
Odnośnik do komentarza

Nie pytałam w ogóle o spis uprawnień pobranych ręcznie, przecież to jest w ostatnim pliku Fixlog pobrane komendą ListPermissions i to znacznie dokładniej. Zupełnie inne pytanie padło:
 

Po akcji sprawdź czy w głównym widoku klucza pojawiły się jakieś wartości.

 
Czyli czy w głównym widoku Netman, a nie w podkluczu Parameters, widać te wartości po ostatnim imporcie:
 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\Netman]
"DisplayName"="@%SystemRoot%\\system32\\netman.dll,-109"
"ImagePath"=hex(2):25,00,53,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,52,00,6f,00,6f,00,\
74,00,25,00,5c,00,53,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,33,00,32,00,5c,00,73,\
00,76,00,63,00,68,00,6f,00,73,00,74,00,2e,00,65,00,78,00,65,00,20,00,2d,00,\
6b,00,20,00,4c,00,6f,00,63,00,61,00,6c,00,53,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,\
00,4e,00,65,00,74,00,77,00,6f,00,72,00,6b,00,52,00,65,00,73,00,74,00,72,00,\
69,00,63,00,74,00,65,00,64,00,00,00
"Description"="@%SystemRoot%\\system32\\netman.dll,-110"
"ObjectName"="LocalSystem"
"ErrorControl"=dword:00000001
"Start"=dword:00000003
"Type"=dword:00000020
"DependOnService"=hex(7):52,00,70,00,63,00,53,00,73,00,00,00,6e,00,73,00,69,00,\
00,00,00,00
"ServiceSidType"=dword:00000001
"RequiredPrivileges"=hex(7):53,00,65,00,49,00,6d,00,70,00,65,00,72,00,73,00,6f,\
00,6e,00,61,00,74,00,65,00,50,00,72,00,69,00,76,00,69,00,6c,00,65,00,67,00,\
65,00,00,00,53,00,65,00,43,00,68,00,61,00,6e,00,67,00,65,00,4e,00,6f,00,74,\
00,69,00,66,00,79,00,50,00,72,00,69,00,76,00,69,00,6c,00,65,00,67,00,65,00,\
00,00,53,00,65,00,4c,00,6f,00,61,00,64,00,44,00,72,00,69,00,76,00,65,00,72,\
00,50,00,72,00,69,00,76,00,69,00,6c,00,65,00,67,00,65,00,00,00,00,00
"FailureActions"=hex:80,51,01,00,00,00,00,00,00,00,00,00,03,00,00,00,14,00,00,\
00,01,00,00,00,64,00,00,00,01,00,00,00,64,00,00,00,00,00,00,00,00,00,00,00

Odnośnik do komentarza

Te "cyfry" to jest kwestia konwersji na format pliku REG - w widoku regedit masz słowne czytelne ścieżki, to samo jednak w pliku REG jest zakodowane w hex. Tego Netmana będziemy re-weryfikować potem. Teraz czekam na to:
 

Uruchom "Narzędzie analizy gotowości aktualizacji systemu": KLIK. Dostarcz wynikowy log C:\Windows\Logs\CBS\Checksur.log. By plik dało się wstawić w załącznik, należy zmienić ręcznie nazwę pliku z *.log na *.txt.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...