Skocz do zawartości

Niebieski ekran c0000135 the program can't start because %hs


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

skierowano mnie tutaj z forum programosy jako do ostatniej deski ratunku;)
od wczoraj nie mogę uruchomic win7 64, niebieski ekran i komunikat Stop C0000135 The program can't start because %hs is missing. Wydaje mi się że stało się to po przeskanowaniu AVG, czytałem że potrafi usunąc dobre pliki. Uruchomilem plyte rescue avg, zmieniłem nazwy katalogow avg, pliki startowe avg i nic. Dodaje raport. Pozdrawiam.

FRST.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Sprawa jest oczywista. Problem BSOD wyprodukowała infekcja ZeroAccess, a konkretnie ten wpis błędnie naprawiony przez antywirusa (usunięcie pliku infekcji bez korekty rejestru):

 

SubSystems: [Windows] ATTENTION! ====> ZeroAccess

 

Przeprowadź następujące operacje:

 

1. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

SubSystems: [Windows] ATTENTION! ====> ZeroAccess
DeleteJunctionsIndirectory: C:\Windows\system64
HKLM-x32\...\Run: [setwallpaper] => c:\programdata\SetWallpaper.cmd
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
HKLM-x32\...\Run: [vProt] => "C:\Program Files (x86)\AVG Secure Search\vprot.exe"
HKLM-x32\...\Run: [AVG_UI] => "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2013\avgui.exe" /TRAYONLY
HKU\Gregor\...\Run: [AdobeBridge] => [X]
HKU\Gregor\...\Run: [urenqaagny] => C:\Users\Gregor\AppData\Roaming\Ucef\doyhz.exe
S2 vToolbarUpdater18.1.9; C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure Search\vToolbarUpdater\18.1.9\ToolbarUpdater.exe [1820184 2014-08-12] (AVG Secure Search)
S2 avgfws; "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2013\avgfws.exe" [X]
S2 AVGIDSAgent; "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2013\avgidsagent.exe" [X]
S2 avgwd; "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2013\avgwdsvc.exe" [X]
S1 Avgfwfd; system32\DRIVERS\avgfwd6a.sys [X]
S1 AVGIDSDriver; system32\DRIVERS\avgidsdrivera.sys [X]
S0 AVGIDSHA; system32\DRIVERS\avgidsha.sys [X]
S1 Avgldx64; system32\DRIVERS\avgldx64.sys [X]
S0 Avgloga; system32\DRIVERS\avgloga.sys [X]
S0 Avgmfx64; system32\DRIVERS\avgmfx64.sys [X]
S0 Avgrkx64; system32\DRIVERS\avgrkx64.sys [X]
S1 Avgtdia; system32\DRIVERS\avgtdia.sys [X]
S1 avgtp; \??\C:\Windows\system32\drivers\avgtpx64.sys [X]
S2 TMAgent; No ImagePath
S3 tmlwf; No ImagePath
S3 tmwfp; No ImagePath
C:\Users\Gregor\AppData\Local\Temp
C:\Users\Gregor\AppData\Roaming\skype.ini
C:\Users\Gregor\Downloads\*(*)-dp*.exe
C:\Windows\assembly\GAC_32\Desktop.ini
C:\Windows\assembly\GAC_64\Desktop.ini
C:\Windows\assembly\temp
C:\Windows\Tasks\AVG-Secure-Search-Update_JUNE2013_HP_rmv.job
C:\Windows\Tasks\AVG-Secure-Search-Update_JUNE2013_TB_rmv.job
C:\Windows\Tasks\RegClean Pro_UPDATES.job
C:\Windows\Tasks\RegClean Pro_DEFAULT.job
C:\Windows\System32\roboot64.exe
C:\Windows\System32\Tasks\RegClean Pro
C:\Windows\System32\Tasks\RegClean Pro_UPDATES
C:\Windows\System32\Tasks\RegClean Pro_DEFAULT

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść tam skąd uruchamiasz FRST, czyli na dysku F:\. Uruchom FRST i kliknij w Fix. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

 

2. Błąd powinien ustąpić, zaloguj się normalnie do Windows i przeprowadź deinstalacje:

- Przez Panel sterowania odinstaluj niepożądany program RegClean Pro.

- Zastosuj AVG Remover.

 

3. Zrób nowe logi spod uruchomionego Windows: FRST (mają powstać trzy logi) oraz Farbar Service Scanner. Dołącz też plik fixlog.txt.

 

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Brakuje pliku FRST Shortcut. I dlaczego FSS został pobrany z innej strony niż domowa? Te narzędzia pobiera się tylko ze stron domowych, tylko tam gwarancja najnowszej dostępnej wersji.

 

2014-11-12 16:28 - 2014-11-12 16:28 - 00415232 _____ (Farbar) C:\Users\Gregor\Downloads\FSS_www.INSTALKI.pl.exe

 

Tu jeszcze nie koniec napraw. ZeroAccess zdewastował Winsock oraz usługi Windows, są do usunięcia też inne odpadki. Zaś instalacje AVG konkretnie uszkodziłeś, nie działają wcale, tylko mnie dziwi, że AVG Remover nie był w stanie usunąć niektórych elementów.

 

 

Do przeprowadzenia kolejne działania:

 

1. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

CloseProcesses:
Winsock: Catalog5 01 mswsock.dll File Not found () ATTENTION: The LibraryPath should be "%SystemRoot%\system32\NLAapi.dll"
Winsock: Catalog5 06 mswsock.dll File Not found () ATTENTION: The LibraryPath should be "%SystemRoot%\System32\mswsock.dll"
Winsock: Catalog5-x64 01 mswsock.dll File Not found () ATTENTION: The LibraryPath should be "%SystemRoot%\system32\NLAapi.dll"
Winsock: Catalog5-x64 06 mswsock.dll File Not found () ATTENTION: The LibraryPath should be "%SystemRoot%\System32\mswsock.dll"
Task: {1A634002-A737-4D27-A600-6CC5806A047C} - System32\Tasks\AVG-Secure-Search-Update_JUNE2013_HP_rmv => C:\Windows\TEMP\{CBE2B3B2-C7B4-4E42-A141-B9F00CF7D24E}.exe
Task: {1C96B53A-0A40-43E5-8867-0764CFE7E759} - System32\Tasks\{6A71A16E-6AB2-4768-A162-6C8BD6538585} => Firefox.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.3.0.105/pl/abandoninstall?source=lightinstaller&page=tsProgressBar
Task: {B397A0A3-C5D3-4FC0-9114-4E3A7E1AAC16} - System32\Tasks\{861CA96E-70DB-4152-A5B1-F0AF3F0432E3} => Firefox.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.3.0.105/pl/abandoninstall?source=lightinstaller&page=tsProgressBar
Task: {B3B0FC60-976C-41D2-96B9-3B5226C0EE2D} - System32\Tasks\{104AC7CE-EFE8-444E-959A-03A104099E48} => Firefox.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.3.0.105/pl/abandoninstall?source=lightinstaller&page=tsBing
Task: {C322016C-CDCD-49C5-9BCE-4C3861CB945A} - System32\Tasks\AVG-Secure-Search-Update_JUNE2013_TB_rmv => C:\Windows\TEMP\{A3CC968A-58FB-42A9-9589-FB6C05B630C0}.exe
Task: {C55F4DF9-3E8A-47D6-B97D-E183441ABB14} - System32\Tasks\{0FEC809B-F74A-4283-914D-2428B424C43E} => D:\AfterFX.exe
Task: {CB929F5D-E560-4264-B139-C7264E876C87} - System32\Tasks\{D2D9B148-468B-4019-8B9D-41FC44738BEE} => Firefox.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.3.0.105/pl/abandoninstall?source=lightinstaller&page=tsProgressBar
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.gazeta.pl/0,0.html?p=128
StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
SearchScopes: HKCU - DefaultScope {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} URL = http://isearch.avg.com/search?cid={3C153BBE-6337-4B1B-98EC-C681B1868B8B}&mid=42760d473b5647d0895099127fe0394e-f098aa263336bb89bd3031ed9a2eb476dabd5051&lang=pl&ds=xn011&pr=sa&d=2012-09-23 08:58:38&v=14.2.0.1&pid=avg&sg=0&sap=dsp&q={searchTerms}
SearchScopes: HKCU - {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKCU - {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} URL = http://isearch.avg.com/search?cid={3C153BBE-6337-4B1B-98EC-C681B1868B8B}&mid=42760d473b5647d0895099127fe0394e-f098aa263336bb89bd3031ed9a2eb476dabd5051&lang=pl&ds=xn011&pr=sa&d=2012-09-23 08:58:38&v=14.2.0.1&pid=avg&sg=0&sap=dsp&q={searchTerms}
BHO-x32: AVG Security Toolbar -> {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} -> C:\Program Files (x86)\AVG Secure Search\18.1.9.799\AVG Secure Search_toolbar.dll No File
BHO-x32: IEPluginBHO Class -> {F5CC7F02-6F4E-4462-B5B1-394A57FD3E0D} -> C:\ProgramData\Gadu-Gadu 10\_userdata\ggbho.2.dll No File
Toolbar: HKLM-x32 - AVG Security Toolbar - {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} - C:\Program Files (x86)\AVG Secure Search\18.1.9.799\AVG Secure Search_toolbar.dll No File
Toolbar: HKU\S-1-5-21-2594288395-2575548641-1274416727-1000 -> No Name - {21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068} - No File
Toolbar: HKU\S-1-5-21-2594288395-2575548641-1274416727-1000 -> No Name - {E7DF6BFF-55A5-4EB7-A673-4ED3E9456D39} - No File
DPF: HKLM-x32 {68282C51-9459-467B-95BF-3C0E89627E55} http://www.mks.com.pl/skaner/SkanerOnline.cab
Handler-x32: viprotocol - {B658800C-F66E-4EF3-AB85-6C0C227862A9} - C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure Search\ViProtocolInstaller\18.1.9\ViProtocol.dll (AVG Secure Search)
FF Plugin-x32: @avg.com/AVG SiteSafety plugin,version=11.0.0.1,application/x-avg-sitesafety-plugin -> C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure Search\SiteSafetyInstaller\18.1.9\\npsitesafety.dll No File
FF HKLM-x32\...\Firefox\Extensions: [smartwebprinting@hp.com] - C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\MozillaAddOn3
FF HKLM-x32\...\Firefox\Extensions: [avg@toolbar] - C:\ProgramData\AVG Secure Search\FireFoxExt\18.1.9.799
FF SearchPlugin: C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\browser\searchplugins\avg-secure-search.xml
FF user.js: detected! => C:\Users\Gregor\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\bcxsag28.default\user.js
FF user.js: detected! => C:\Users\Gregor\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\8lm0pfex.default-1354916507328\user.js
C:\Program Files (x86)\AVG
C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure Search
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\extensions
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\plugins
C:\ProgramData\AVG Secure Search
C:\ProgramData\MFAData
C:\ProgramData\Temp
C:\Users\Gregor\AppData\Local\Avg2015
C:\Users\Gregor\AppData\Local\Google\Chrome
C:\Users\Gregor\AppData\Roaming\Systweak
CMD: netsh winsock reset
Reg: reg delete HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2 /f
Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg" /f
Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Google\Chrome /f
EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, system zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

 

2. Uruchom to narzędzie Microsoftu: KLIK. Zaakceptuj > Wykryj problemy i pozwól mi wybrać poprawki do zastosowania > Odinstalowywanie > zaznacz na liście po kolei wpisy AVG 2013 i AVG Security Toolbar > Dalej

 

3. Uruchom ServicesRepair i zresetuj system.

 

4. Zrób nowe logi: FRST z opcji Scan (zaznacz pola Addition i Shortcut) oraz Farbar Service Scanner. Dołącz też plik fixlog.txt.

 

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...