wyz Opublikowano 2 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Jak w nazwie tematu. Problemem są wyskakujące reklamy i częsty brak połączenie z internetem (łączę się kablem). Dosłownie przed chwilą wyskoczył mi w Avascie komunikat o zarażeniu "URL:Mal". Na początku skanowałem system Malwarebytes Anti-Malware'em, wykrył i usunął ponad 60 malware'ów, ale pomogło na kilka minut. Używałem też adwCleanera i nic to nie dało.Jestem totalnie zielony, więc proszę o wyrozumiałość. Wrzucam logi.Z góry dzięki za pomoc. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt OTL.Txt GMER.txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza