Skocz do zawartości

PodoWeb Ads, spowolniony system, nieładujące się strony


Rekomendowane odpowiedzi

Jak w nazwie tematu. Problemem są wyskakujące reklamy i częsty brak połączenie z internetem (łączę się kablem). Dosłownie przed chwilą wyskoczył mi w Avascie komunikat o zarażeniu "URL:Mal". Na początku skanowałem system Malwarebytes Anti-Malware'em, wykrył i usunął ponad 60 malware'ów, ale pomogło na kilka minut. Używałem też adwCleanera i nic to nie dało.Jestem totalnie zielony, więc proszę o wyrozumiałość. Wrzucam logi.


Z góry dzięki za pomoc.

Addition.txt

FRST.txt

Shortcut.txt

OTL.Txt

GMER.txt

Extras.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Owszem, adware jest w systemie: rozszerzenie "PodoWeb" w Firefox oraz usługa "maintainer.exe". Akcja:

 

1. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

CloseProcesses:
R2 MaintainerSvc6.89.573444; C:\ProgramData\01e58235-010d-43b1-8340-277d43a75321\maintainer.exe [123632 2014-11-02] ()
C:\ProgramData\01e58235-010d-43b1-8340-277d43a75321
C:\Program Files (x86)\Temp
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, system zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

 

2. Wyczyść Firefox z adware: menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone.