luckass Opublikowano 27 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 witam; Ojciec prosił mnie o zerknięcie na jego laptopa. Jest to eMachines e728 (Intel T4500, 2GB RAM, jakaś zintegrowana grafika intela, Windows7 64bit). Dość słaby sprzęt, ale "kiedyś chodził lepiej" - i rzeczywiście. sam start systemu zajmuje około 10 minut, z tego ponad połowa to ekran ładowania windows (trwa uruchamianie...). Potem jest niewiele lepiej, próba włączenia dysku z exploratora trwa około minuty, przy czym komputer zawisa, kursor zmienia się na ikonkę oczekiwania, albo w ogóle nie można ruszyć myszką. Montowanie pendrive'a trwa podobnie, próba uruchomienia czegoś bardziej skomplikowanego jak chrome to kolejne z 5 minut wycięte z życiorysu. W końcu chrome się włączy ale wpisanie jakiegokolwiek adresu przywiesza na minute-dwie przeglądarke i/lub system... Podobno od czasu do czasu lubi pojawić się BSOD, ale osobiście nie widziałem. W Windows Update żadne ważne aktualizacje nie są dostępne, 54 opcjonalne dostępne sprawdziłem system i rejestr cccleanerem, zrobiłem co chciał, efekt jest mizerny. Pamięć stale zapychana do 60-80%, z tego co widzę najwięcej zasobów zżera svchost w kilku instancjach. Co ciekawe po jakichś 45 minutach komputer zaczyna chodzić w miarę normalnie, obciążenie pamięci spada do 40-50% i jeżeli chrome jest już uruchomiony to generalnie da się coś porobić w necie. Proszę o pomoc w imieniu rodziciela Załączam wymagane logi, w chwili obecnej wykonuje się skanowanie w GMER 2.1.19357, wyniki dołączę później Addition.txt Extras.Txt FRST.txt OTL.Txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 27 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Panda bruździ. Zobacz Error: (10/27/2014 04:00:35 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7022) (User: )Description: Usługa Panda Cloud Antivirus Service zawiesiła się podczas uruchamiania. testowo odinstaluj całkowicie. Odnośnik do komentarza
luckass Opublikowano 27 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Panda bruździ. (...) testowo odinstaluj całkowicie. odinstalowałem, podczas odinstalowania komponentu "Panda Devices Agent" pojawił się BSOD, niestety zdążyłem zauważyć tylko kątem oka, nie wiem z czym związany Za drugim razem udało się odinstalować, ale po restarcie systemu efektów nie widać, laptop dalej "muli" Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 27 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Zrób nowy skan FRST i daj raport. Odnośnik do komentarza
luckass Opublikowano 27 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Zrób nowy skan FRST i daj raport. nowe raporty: FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 28 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Wyłacz z autostartu Intel Rapid Storage Technology. Zrób smart dysku za pomocą CrystalDiskInfo i wstaw obrazek. Odnośnik do komentarza
luckass Opublikowano 28 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Wyłacz z autostartu Intel Rapid Storage Technology. Zrób smart dysku za pomocą CrystalDiskInfo i wstaw obrazek. wyłaczone ponizej log z CrystalDiskInfo: czy to problem z dyskiem? dysk.txt Odnośnik do komentarza
Zappa Opublikowano 28 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 czy to problem z dyskiem? Wygląda że tak. Może kolega @groszexxx skomentuje wyniki smart dysku. Jest w tej dziedzinie, rzec można - fachowcem. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się